Jump to content

Reyes happy at Highbury


Rødøy

Recommended Posts

Det ser ut til at kanskje reyes blir

 

Hvis dere ser på denne linken :

http://www.arsenal-mania.com/?page=article...&article=123759

 

Dette er en god nyhet :lol:

5739[/snapback]

Det har vert storm i et vannglass som vanlig...

 

ALLE hadde vert smigra om Real hadde vist interesse - til og med de som virkelig er Arsenal through and through.

Link to comment
Share on other sites

kanskje han bare sa at han hadde det dårlig i klubben, fordi han ville at Real Madrid skulle legge inn et bud på han.

5776[/snapback]

Når har du sett Reyes,frå ei truverdig kilde sei at han mistrivis i Arsenal?

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

det kan se ut som reyes blir i arsenal neste sesong også. for når wenger går ut til arsenal.com og sier at reyes trives i arsenal da er det ikke bare noe rykter. jeg håper for all del at han blir i arsenal for viss han bare holder fokuset opp og får selvtilliten tilbake så kommer han til og kjempe med henry neste år som toppscorer ( tok vell litt hardt i, men ikke så mye)

 

 

 

HOLA HOLA HOLA REYES

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

akkurat nå så er jeg ganske sikker på at reyes blir i arsenal.

så du etter han scoret mot tottenham med en gang han takket gud for å endelig ha scoret igjen. det virker også som han har begynt åvende seg til å bli taklet hardt, det ser også ut som han har fått selvtilliten tilbake å det lover meget godt. for en reyes i knallform er helt konge. da blir arsenal uslålige!!!

tror også han vill bevise at unge spanske spillere kan vende seg til premier league og lokke flere spiller til premier league

 

viss reyes blir i arsenal neste sesong så kommer han faen med til å bli god, kommer til å komme på årets lag og danke ut robben!!

 

 

 

REYES IS THE BEST

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er en spiller som har jobba hardt de siste månedene i kamp er det Reyes!! Han gir 110% i hver kamp, jobber knallhardt og prøver hele tiden selv om han mislykkes en del. Jeg driter i om han mislykkes ofte for gutten jobber så hardt og viser holdninger man sjelden ser. Han har jobba seg inn i mitt hjerte!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunho

The Sun skriver i dag at Reyes er på vei til Madrid for £10m. :D

 

Breking news, uten å sitere noen håndfaste uttalelser eller kilder.

Super journalistikk som vanlig fra verdens største tegneserie avis.

 

Nettavisen og VG følger vell på B)

Link to comment
Share on other sites

Har lest samme artiklene ja...:D De briljerer med fantastisk journalistikk, men la oss for all del håpe at Reyes blir i klubben vår... Synes jeg ser tydelige tegn på at ting løsner for ham nå... Han har langt mer selvtillit, smiler mer og er ikke lenger redd når han har spille i ryggen...Virker trygg med ballen i beina, og har klart omstillingen til en langt mer hurtig og direkte fotball...Å beholde Reyes er etter mi mening langt viktigere enn å hente inn en ny spiss.. Så høyt verdsetter jeg vår geniale spanjol..Arbeidsinnsatsen han er dessuten helt topp...Han jager hver en eneste ball og det lønner seg med jevne mellomrom...Let's keep the lad!!

Link to comment
Share on other sites

Har lest samme artiklene ja...:) De briljerer med fantastisk journalistikk, men la oss for all del håpe at Reyes  blir i klubben vår... Synes jeg ser tydelige tegn på at ting løsner for ham nå... Han har langt mer selvtillit, smiler mer og er ikke lenger redd når han har spille i ryggen...Virker trygg med ballen i beina, og har klart omstillingen til en langt mer hurtig og direkte fotball...Å beholde Reyes er etter mi mening langt viktigere enn å hente inn en ny spiss.. Så høyt verdsetter jeg vår geniale spanjol..Arbeidsinnsatsen han er dessuten helt topp...Han jager hver en eneste ball og det lønner seg med jevne mellomrom...Let's keep the lad!!

7934[/snapback]

 

 

Helt enig, heller beholde reyes enn å kjøpe inn en ny spiss.

Link to comment
Share on other sites

Har lest samme artiklene ja...:D De briljerer med fantastisk journalistikk, men la oss for all del håpe at Reyes blir i klubben vår... Synes jeg ser tydelige tegn på at ting løsner for ham nå... Han har langt mer selvtillit, smiler mer og er ikke lenger redd når han har spille i ryggen...Virker trygg med ballen i beina, og har klart omstillingen til en langt mer hurtig og direkte fotball...Å beholde Reyes er etter mi mening langt viktigere enn å hente inn en ny spiss.. Så høyt verdsetter jeg vår geniale spanjol..Arbeidsinnsatsen han er dessuten helt topp...Han jager hver en eneste ball og det lønner seg med jevne mellomrom...Let's keep the lad!!

7934[/snapback]

 

 

Helt enig, heller beholde reyes enn å kjøpe inn en ny spiss.

7948[/snapback]

 

100% enig jeg også..Synes Reyes begynner å vise tegn på sitt utrolige talent igjen etter en litt vrie periode.. nevner forspillet til Van Persie mot WBA og målet mot Spurs som eksempel.. Merker meg også at smilet er tilbake og en h****** arbeidsmoral har utformet seg.. så Arsene,gjør alt for å beholde denne krystallen! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest ReYeS

kan nesten bekrefte at reyes blir i arsenal også neste sesong.

noe som er fantastisk god nyhet. det virker som reyes har vent seg til den engelske stilen, og forventer at han blir en nøkkelspiller for arsenal neste år og scorer en del mål!!!

først og fremst håper e han rekker finalen......scorer et mål eller to

 

her er noe jeg fant på skysports:

 

Jose Antonio Reyes insists that Saturday's FA Cup final against Manchester United will not represent his final bow as an Arsenal player.

 

The livewire Spanish forward has been heavily linked with a move back to his homeland with Real Madrid, after struggling to cope with the demands of a full Premiership season.

 

The former Sevilla star was duped into admitting he would welcome a move to Los Merengues through a radio hoax earlier this year, although Gunners boss Arsene Wenger has always maintained that he sees the player as a key part of the club's future.

 

In the absence of star striker Thierry Henry, Reyes could well be handed a starting role in the end-of-season showdown in Cardiff, and the 21-year-old declared that he is looking towards a bright future at the North London side - starting with Saturday's clash.

 

"Arsenal's fans have given me and the rest of the team fantastic support this season and I want to thank them for that," said Reyes.

 

"It's very important for me to play well for them in the cup final, and in the future, to repay that support.

 

"I have still enjoyed my first season in The Premiership.

 

"I have learned a lot about my own game and I now understand a different style of football as well as a whole new culture.

 

"Some people are saying that this might be my last match for Arsenal but I don't expect that to be the case.

 

"I have a contract with Arsenal so the club are the only people who can decide my future."

 

The final is the latest instalment in what is perhaps the biggest grudge match in English football, with the relationship between the two giants at an all-time low after a series of unsavoury events.

 

With both clubs trailing in the wake of Chelsea's Premiership domination the stakes are even higher as the FA Cup is the last chance to salvage some pride and silverware, and Reyes admitted that Arsenal are desperate to overcome their old adversaries.

 

After losing twice in the league to The Red Devils, Wenger's men have a point to prove, and their young Spaniard believes that a win could usher in a new era of success at Highbury.

 

"Arsenal's players want to win this match more than any other, we know a victory could set us up for a successful period," Reyes continued.

 

"It could be the beginning of a new era for the club, I thought we would challenge more for the other trophies this season and now we only have the FA Cup left.

 

"Now, I hope to lift it because it is very important the club has a title.

 

"The atmosphere will be incredible in Cardiff and we know that we want to give our supporters a lot of happiness by winning there.

 

"I don't think we should think too much about what happened between us and United earlier in the season.

 

"The cup is all about bringing the club success and making our fans happy."

Link to comment
Share on other sites

Reyes:

"I feel more integrated with the team and I am confident I will be at Arsenal next season."

 

;)

9228[/snapback]

 

God nyhet dette, men burde den ikke strengt tatt vært postet i en annen tråd?

Link to comment
Share on other sites

God nyhet dette, men burde den ikke strengt tatt vært postet i en annen tråd?

9230[/snapback]

 

 

Riktig. Titt deg om en ekstra gang neste gang, Korslundinho, så blir det bra.

Innlegg flyttet og limt inn.

 

Forøvrig godt å ha Reyes fokusert og klar for cupfinale. Arsenal vil trenge ham der.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest ReYeS

dette er veldig gode nyheter.

Gleder meg til å se Reyes neste sesong, tror han kommer til å gjøre det bra da!!

Han har endelig vendt seg til den engelske spillestilen.....og det kan bare føre til suksess!!!!!

Tipper han blir arsenal "toppscorer nr 2" (som Pires har vært de siste årene).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...