Tusmo Posted July 5, 2008 Report Share Posted July 5, 2008 legge inn en ny avatar? Nå har jeg forandret avataren min, men ikke pokker om det går an å legge den inn. Hva er det som gjør det?!?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted July 5, 2008 Author Report Share Posted July 5, 2008 Ser noen avataren min nå? Tror jeg fant en løsning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted July 5, 2008 Report Share Posted July 5, 2008 Den er der nå ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted July 5, 2008 Report Share Posted July 5, 2008 ... få kontakt med adminstratorene her inne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted July 5, 2008 Report Share Posted July 5, 2008 Jeg opplever at man ikke får lastet opp sin egen, men det funker for meg dersom du laster opp avataren du ønsker og legger inn linken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 hva er en avatar?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted July 6, 2008 Author Report Share Posted July 6, 2008 hva er en avatar?? bildet under nicket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted July 9, 2008 Report Share Posted July 9, 2008 Ser det bilde ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.