Jump to content

Grand Pricks


Runcie McAdams

Recommended Posts

Jeg synes Hellas sin melodi som ligger helt i teten nå minner noe veldig om Genie in a Bottle med Christina Aguilera...

 

Forøvrig er det helt utrolig hva Europa stemmer på. Men på den andre siden er det mye "spennende" å velge mellom, så vinneren blir vel ofte møkk som det meste.

Link to comment
Share on other sites

Ikke at jeg bryr meg spesielt om MGP, men kan det være mulig at det norske folk mener at Danmark var best? Seriøst? ......eller er det noe som er kokt i hop på et eller annet bakrom?

 

Heller danmark enn russland...

 

Nei, mgp er noe for seg selv. Mye show og lite deilig musikk.

Link to comment
Share on other sites

haha :P MGP har jo sjarm da :P Poengene er omtrent delt ut på forhånd, men det er alltid gøy, og litt overaskende, å se at helt utrolig, under danskebåt nivå, sanger for bra med stemmer :P

Sangmessig syntes jeg med ganske så objektive briller at Norge var best! Seieren kunne fint ha godt til Ukraina for min del, grunnet artistens eksteriør :P :P Det var dame altså.. Hellas var heller ikke så ille!

Link to comment
Share on other sites

Noen andre som la merke til han som skulle dele ut poengene fra Sverige? Han så seriøst full ut.

Han stamma noe sinsykt på BOSNIA OG HERZEGOVINA. Så sa han at sverige fikk tolv når det var norge xD

Selv har jeg ganske dårlig MGP-musikk-sans, så jeg likte best spania sin og Irlands sin i semi'n!

Link to comment
Share on other sites

Makan til drittopplegg MGP er da. Har ikke fulgt så mye med de andre årene, men fant ut at jeg like greit kunne se finalen når jeg kjeda meg litt i går kveld.

 

Norge sin var en klasse for seg, musikalsk sett. Dette sier jeg ikke fordi jeg er norsk, for jeg brydde meg ikke en døyt om hvem som vant. Trodde faktisk før stemmingen begynte at Norge kom til å vinne. Men så fikk vi bare høye stemmer av lagene i Skandinavia, og de er det ikke mange av.

 

Russland vant jo kun fordi de har tre millioner naboland. Pluss at sangen er kjent i mange av de europeiske landene fordi den har vært en radiohit i mange uker nå. Dette var det også med Hellas, som jeg faktisk synes var litt bedre enn Russland, men det var knapt.

 

Det er tåpelig at MGP skal bli avgjort på politikk og geografi. Synes man kan begynne å stemme skikkelig, og la de som er best vinne.

Link to comment
Share on other sites

Noen andre som la merke til han som skulle dele ut poengene fra Sverige? Han så seriøst full ut.

Jeg tror det var et forsøk på å erte landene hvor de som skal dele ut poeng hverken kan engelsk eller er helt støe under "fremføringen" :P

Link to comment
Share on other sites

Makan til drittopplegg MGP er da. Har ikke fulgt så mye med de andre årene, men fant ut at jeg like greit kunne se finalen når jeg kjeda meg litt i går kveld.

 

Norge sin var en klasse for seg, musikalsk sett. Dette sier jeg ikke fordi jeg er norsk, for jeg brydde meg ikke en døyt om hvem som vant. Trodde faktisk før stemmingen begynte at Norge kom til å vinne. Men så fikk vi bare høye stemmer av lagene i Skandinavia, og de er det ikke mange av.

 

Russland vant jo kun fordi de har tre millioner naboland. Pluss at sangen er kjent i mange av de europeiske landene fordi den har vært en radiohit i mange uker nå. Dette var det også med Hellas, som jeg faktisk synes var litt bedre enn Russland, men det var knapt.

 

Det er tåpelig at MGP skal bli avgjort på politikk og geografi. Synes man kan begynne å stemme skikkelig, og la de som er best vinne.

Kunne ikke sagt det bedre .

Alle stemmer kun på naboen.

Er ikke san som sitter inne å ser det hvert år. Takk gud får det :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...