Jump to content

Wenger vs Pires???


Eboue

Recommended Posts

Wenger vil ha Pires han, det er bare det at Pires begynner å dra på åra og derfor brukes det ikke så mye penger på kontrakt forlengelser og istedet kjører de en rutine med ett års kontrakter for å redusere bonusene spillerne får ved å signere langtids kontrakter. Det er mye mindre kostnadder ved å gi spillerne ett års kontrakter enn langtids, og det er derfor Wenger kun vil gi Pires ett års kontrakt ikke fordi han ikke vil ha han.

Link to comment
Share on other sites

Føler at slike kommentarer kommer titt og ofte i fotballverden når det er snakk om forlengelse av kontrakter. Synes absolutt at Pires bør forbli en Arsenal-spiller en god stund fremover.

 

Og for all del, la mannen ha kontrakt før en avgang er aktuelt. Tåpelig å gi bort spillere.

Link to comment
Share on other sites

Høyres veldig fornuftig ut å gi Pires ein year-to-year contract når kontrakten hans går ut sommaren 2006. Då kan Wenger og Pires sette seg ned etter sesongslutt å vurdere situasjon, om han har meir tilføre klubben eller ikkje.

Link to comment
Share on other sites

synes det er glimrende. Pires er ikke like bra som han var og nå må han jobbe hvert eneste år for å få bli i klubben. Det er sånn det skal være..

5775[/snapback]

 

 

Ja, jeg er helt enig med deg der.... :P

Egentlig så er det ikke så galt å selge ham heller da før han går helt ut på dato... :) :o

 

Han må bare jobbe for å få seg en jobb der....A Cole og Clichy får jo prøvd seg litt nå og da også på venstre-siden og de gjør en god jobb der de også...nesten/helt like god som Pires

:blink: ;D :D

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

det har jo kommet nye rykter om at pires skal til lyon til sommeren viss ikkje arsenal gir lyd fra seg snart anngående kontrakten hans.

han sier at han vil gjerne bli i klubben,men viss ikke han får noe kontrakt så gjør det ikke noe å komme i samme klubb som wiltord igjen. han er også linka til valencia, men det ser ut som han foretrekker lyon framfor valencia.

MEN DET ER JO BARE RYKTER:

 

det gjør ikke noe om pires forlater arsenal syntes jeg. greit at han scorer mange mål, men han stryrer ikke kampene som før. og så blir han alt for pinglete i dueller, nesten aldri tilbake og hjelper. sånn som målet norwich scora mot oss, så du hvor lett huckerby kom forbi pires der.

 

men for all del pires har vært en fantastisk spiller for arsenal de siste årene og fortjener kansje en ny kontrakt. men det hadde ikke gjort noe med litt yngre blod på venstrekanten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Synd viss han drar.... Men Fabregas kan jo ta over for han...

7284[/snapback]

 

Sjølv om Fabregas er blitt brukt i ei kantrolle i det siste, ser eg ikkje for meg han som ein erstattar for Pires i framtida, heller ikkje ein kantspelar. Fabregas er heilt klart best i ei rolle sentralt på midten.

Link to comment
Share on other sites

Klart Reyes er den fremtidige venstrekanten vår.

7290[/snapback]

 

Hvem skal være spiss sammen med Thierry da??

7437[/snapback]

 

 

Tja, i fremtiden har vi jo Quincy, Van Persie, Lupoli, Smith (kanskje han blir vår fremtidige ving, det håper jeg!!), Bendtner, Stokes osv....Bekymrer meg ikke for fremtiden på spissplass....

Link to comment
Share on other sites

Guest Ebbis

Håper Pires blir hos oss. Pires spiller fotball som få andre og er ofte med og avgjør kamper. Han scorer garantert 10 pr sesong og samarbeidet mellom Pires, Cole og Henry har gjort venstresida vår helt unik og gitt oss masse gode minner.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...