Jump to content

Så lenge det er liv er det håp


Veginho

Recommended Posts

Med to runder igjen kan Arsenal bli seriemester. Hvis ManU ikke klarer å ta to poeng, Chelsea ikke klarer å ta tre poeng og vi vinner våre to kamper er vi seriemester. Så enkelt er det. For at håpet fortsatt skal leve må følgende skje:

 

Lørdag 3.Mai: ManU kan ikke slå WestHam hjemme.

 

Søndag 4.Mai:Vi må slå Everton hjemme.

 

Mandag 5.Mai: Chelsea kan ikke slå Newcastle borte.

 

Søndag 11.mai: Vi må slå Sunderland borte, Chelsea kan ikke slå Bolton hjemme og ManU kan ikke vinne og heller ikke spille uavgjort om de gjorde det mot WestHam.

 

Sjansen er selvfølgelig liten, kanskje rundt 1%(Om ikke enda mindre!). Jeg tror de verste kampene er hjemmekampene til Chelsea og ManU. Hjemme er de begge knallgode og det skal godt gjøres om ikke en av de vinner.

 

I et mer realistisk syn på tingenes tilstand vil jeg si at dette helt klart viser at vi egentlig bør være godt fornøyd med årets sesong. Vi har sett utrolig mye bra fotball fra Arsenal, mange unge spillere har tatt enorme steg og vi har totalt sett gjort en positiv sesong resultatmessig. Så er det selvfølgelig veldig surt når det glipper helt på slutten, men det er iaf mye bedre en at vi kjempet om CL-plass i disse dager.

 

La oss i alle fall kose oss med drømmen så lenge den fortsatt kan skje!

Link to comment
Share on other sites

Når alt kommer i perspektiv og de store skuffelsene distanseres er nok alle med Gunners dypt i sitt hjerte veldig fornøyd med årets sesong! MEN å gå i mot alle odds og ta PL hjem hadde kanskje vært opp mot unbeaten sesongen i digghet :angry: Må også si at jeg bare elsker dagens Arsenal! Laget og spillestil altså! Vi har jo trossalt endret litt spillestil fra feks unbeaten laget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg og svoger var i ferd med å bli sluppet inn på WHT av vaktene. Det viste seg at vi hadde med frivillige medarbeidere av rette sorten. Jeg sa at jeg var noe skeptisk til om vi ville ta Tottenham i denne kampen. Var redd for at kampen ikke ble prioritert nok av Wenger. Vakten sa at jeg fikk ta meg en tur, for han ville ikke slippe inn en sånn pessimist! :o

 

Hva, tenkte jeg. Er det mulig??? Får jeg ikke komme inn? Jeg måtte ta to steg bak, bøye meg for ham og si at jeg skammet meg. Da fikk jeg komme inn, og han sa at det var helt unødvendig å komme til WHT med en sånn innstilling. Jeg måtte si meg enig.

 

Vi tapte 5-1, meg jeg hadde likevel lært leksa! Vi vinner så lenge det er mulig. Og jeg går for gull i premier league. Og uansett er jeg enig med Wenger. 77 poeng og to kamper igjen. Dette må være en bra prestasjon. Og om ikke Flamini og Hleb dummer seg ut, har vi gode sjanser også neste år. Ja, kanskje til og med uten dem!

Link to comment
Share on other sites

Ser veeeeldig mørkt ut nå som Man Utd leder 3-1 over West Ham.. Måtte eks-Arsenal spiller Luis Boa Morte skyte liv i gulldrømmen vår :blink: Synd Freddie ikke spiller i dag, for han vet hvor han har hjertet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...