Jump to content

Brad Friedel


Ravenghost

Recommended Posts

Jeg vet at han er ganske gammel, men tror han hadde dugd et år eller to, og etter å ha sett dagens kamp mot Manu: Løp og kjøp!!! Han har vært blant topp 3 keepere i England i 10 år nå, og ser likheter me EvdSaar sin karriere. Gjemte seg vekk i 5 år i Fulham, før Manu hentet han. Nå har Friedel gjemt seg lenge nok i Blackburn. Hvis ikke Wenger finner en annen keeper han virkelig vil ha; KJØP!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet at han er ganske gammel, men tror han hadde dugd et år eller to, og etter å ha sett dagens kamp mot Manu: Løp og kjøp!!! Han har vært blant topp 3 keepere i England i 10 år nå, og ser likheter me EvdSaar sin karriere. Gjemte seg vekk i 5 år i Fulham, før Manu hentet han. Nå har Friedel gjemt seg lenge nok i Blackburn. Hvis ikke Wenger finner en annen keeper han virkelig vil ha; KJØP!!!

 

Har hatt samme tanken, Friedel er og har vert Premier Leauge beste keeper i flere sesonger nå. Synd han ikke klarte å holde buret rent idag.

Link to comment
Share on other sites

All beundring for Friedels spill idg, hadde fortjent å holde buret rent!

Som sagt over så har han vert i prem league i mangen år nå, spilt bra til tider, men er også ganske ujevn.. Er nok ikke nær god nok for å trå inn i Arsenal.

 

Ugjevn? Synest han og EvdSaar har vert det gjevneste og beste keeperne i PL de siste sesongene. Få tabber og mange veldig gode kamper.

Link to comment
Share on other sites

brad er den beste og mest stabile keeperen i pl, og han holder et mye høyere nivå enn van der sar. men, han er for gammel til at arsenal skal hente han. arsenal bør heller satse på en keeper mellom 25-30 såm kan bli like god som feks friedel, og kan bidra med kvalitets keeperspill i 10 år fremover.

Link to comment
Share on other sites

Trodde dette var en "tribute-tråd" for Friedel etter gårsdagens kamp, hvor han var enorm. Ble overrasket når det faktisk var noen som ville se ham i Arsenaldrakt.

 

Han er ikke spesielt mye bedre enn Lehmann, og er bare to år yngre.

 

Man blir ikke PL's beste keeper av å stå en enorm kamp! Da er Maik Taylor verdens beste keeper, for han har stått helt sinnsykt i mål mot oss to ganger, og det kan vi vel være enige om at han ikke akkurat er.

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg Helmik`n...trodde også at dette var for kampen mot Man U. Han spilte utrolig bra, noe av det beste keeperspillet jeg har settpå lenge.

Synes også at vi kunne trenge en skikkelig klassekeeper, men ville overaske meg veldig om wenger ville hente han. Tror nok at han er for gammel til at Wenger vil hente han og at Wenger heller vil prøve seg på en yngre keeper.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...