Jump to content

Neste års CC lag?


Hugo

Recommended Posts

Så at arsenal-mania har åpnet et topic om hvilke lag folk tror vi stiller med i CC neste år!

Syntes dette kunne vært morsomt å diskutere her og ;) Jeg ville gått for noe sånt:

 

Fabianski

J. Hoyte :thumbsup: - Nordtveit - Djourou - Traore

Merida - Barazite - Song - Gibbs

Bendtner - Vela

 

Benk: Mannone, Lansbury, G. Hoyte, Sunu og Randall.....

 

Syntes det er en god blanding av små ruttinerte a-lags spillere og unge lovende. Mye ungt og bra på benken!

Gleder meg veldig til neste års CC! ;)

 

Noen som har bedre forslag :P ?

Link to comment
Share on other sites

Vito Mannone

Justin Hoyte :: Phillipe Senderos :: Johan Djourou :: Armand Traore

Theo Walcott :: Alexandre Song :: Denilson :: Carlos Vela

Nicklas Bendtner :: Nacer Barazite

 

Benk: Lukasz Fabianski :: Håvard Nordtveit :: Henri Lansbury :: Fran Merida :: Mark Randall :: Kieran Gibbs :: Gilles Sunu

 

Her har vi et knippe spillere som kan nå svært langt i Liga Cupen neste sesong. Valgte 7 innbyttere ettersom det var flere spillere jeg ville ha inn i troppen og som var umulig å velge mellom. Vil tro at spillere som Rhys Murphy, James Dunne og Rui Fonte vil spille en del i Liga Cupen dersom Arsenal når langt. Vil egentlig ha inn Diaby også, men jeg får ikke plass til ham, så jeg regner ham for å være difinitiv førstelagsspiller fra neste sesong av.

Link to comment
Share on other sites

Vito Mannone

Justin Hoyte :: Phillipe Senderos :: Johan Djourou :: Armand Traore

Theo Walcott :: Alexandre Song :: Denilson :: Carlos Vela

Nicklas Bendtner :: Nacer Barazite

 

Benk: Lukasz Fabianski :: Håvard Nordtveit :: Henri Lansbury :: Fran Merida :: Mark Randall :: Kieran Gibbs :: Gilles Sunu

 

Her har vi et knippe spillere som kan nå svært langt i Liga Cupen neste sesong. Valgte 7 innbyttere ettersom det var flere spillere jeg ville ha inn i troppen og som var umulig å velge mellom. Vil tro at spillere som Rhys Murphy, James Dunne og Rui Fonte vil spille en del i Liga Cupen dersom Arsenal når langt. Vil egentlig ha inn Diaby også, men jeg får ikke plass til ham, så jeg regner ham for å være difinitiv førstelagsspiller fra neste sesong av.

 

Hvorfor tror du Mannone tar plassen til Fabianski?

Link to comment
Share on other sites

Vito Mannone

Justin Hoyte :: Phillipe Senderos :: Johan Djourou :: Armand Traore

Theo Walcott :: Alexandre Song :: Denilson :: Carlos Vela

Nicklas Bendtner :: Nacer Barazite

 

Benk: Lukasz Fabianski :: Håvard Nordtveit :: Henri Lansbury :: Fran Merida :: Mark Randall :: Kieran Gibbs :: Gilles Sunu

 

Her har vi et knippe spillere som kan nå svært langt i Liga Cupen neste sesong. Valgte 7 innbyttere ettersom det var flere spillere jeg ville ha inn i troppen og som var umulig å velge mellom. Vil tro at spillere som Rhys Murphy, James Dunne og Rui Fonte vil spille en del i Liga Cupen dersom Arsenal når langt. Vil egentlig ha inn Diaby også, men jeg får ikke plass til ham, så jeg regner ham for å være difinitiv førstelagsspiller fra neste sesong av.

 

Hvorfor tror du Mannone tar plassen til Fabianski?

 

Husk at dette er hva jeg ønsker. Og ikke hva jeg tror vil skje.

 

Allikevel er ikke dette usannsynlig. Jeg ser på det som at Lehmann 99% sikkert forsvinner ut dørene i år, og dermed vil nok Fabianski ta over rollen til Lehmann som FA Cup keeper. Almunia fortsetter med Premier League kampene mens Mannone tar seg av Liga Cupen.

 

Da får alle regelmessig matching, og alle vil nok være fornøyde.

Link to comment
Share on other sites

Alle unntatt fansen ville vært fornøyd.

 

Almunia er en dårlig keeper som slipper inn alt for mye enkle mål. Vi holder omtrent aldri nullen med ham i buret, og det er ikke godt nok for en keeper som spiller i en toppklubb.

Jeg tror faktisk at Lehmann ber Wenger om en ny kontrakt, men jeg tviler på at han får det. For Wenger er dårlig, godt nok, så Almunia forblir nok førstekeeper, ja, men vi kan se langt etter sølvtøy med denne keeperrekka.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...