Jump to content

Arsenal in the frame for Diego


pacman

Recommended Posts

Tviler på at Diego vil spille som backup player for Cesc, det hadde han ikke godtatt. Jeg tror heller Arsene hadde satt han ut på en av vingene slik han har gjort med Hleb og Rosicky.

Håper heller på en ny ving.

Link to comment
Share on other sites

Han vil bli overnaturlisk dyr, men jeg tror dette kan være aktuelt. Spilleren er ung og svært lovende, og har identisk spillestil som Rosicky og Hleb, kun at han har potensiale til å gå forbi begge disse i ferdigheter etter hvert.

 

Dette ville vært et kupp!

Link to comment
Share on other sites

Kommer han til Arsenal skal eg gå til Voss og hjem igjenn

Og det er hvor langt ;) ? Kan jo slenge meg på bølgen hvertfal og si at jeg kan sykle til drammen og hemat :D

 

Høres ut som en bergenser, stor i kjeften og et passelig stykke å gå for en god sak :o

Link to comment
Share on other sites

hleb og rosicky var jo offensive midtbanespillere de og, og har blitt kanter i arsenal, det kunne kansje han og kunne blitt

 

 

Er nu akkurat det jeg mener er litt av problemet vårt,,mangelen på en rendyrket ving som kan gi oss noe litt annerledes når vi står å stanger alt inn mot midten.

Synes vi har nok sentrale midtbaner som blir dyttet ut på vingen,,hadde vært gøy med en spiller som virkelig følte seg hjemme der :D

Link to comment
Share on other sites

hleb og rosicky var jo offensive midtbanespillere de og, og har blitt kanter i arsenal, det kunne kansje han og kunne blitt

 

 

Er nu akkurat det jeg mener er litt av problemet vårt,,mangelen på en rendyrket ving som kan gi oss noe litt annerledes når vi står å stanger alt inn mot midten.

Synes vi har nok sentrale midtbaner som blir dyttet ut på vingen,,hadde vært gøy med en spiller som virkelig følte seg hjemme der :D

 

er enig med det, men ville bare frem til at det ikke var nødvendigvis som backupp for cesc han skulle komme som noen nevnte over

Link to comment
Share on other sites

Kommer han til Arsenal skal eg gå til Voss og hjem igjenn

Og det er hvor langt ;) ? Kan jo slenge meg på bølgen hvertfal og si at jeg kan sykle til drammen og hemat :o

 

Høres ut som en bergenser, stor i kjeften og et passelig stykke å gå for en god sak ;)

Bor på sotra , nesten bergenser :D

Link to comment
Share on other sites

Klart vi trenger han må ha breier stall slik at vi kan stille topp lag i alle turneringer...

 

Ser man på Chelsea og Man Utd har de nok mittbane spiller til å stille tog lag hvorfor skulle ikke vi ha like sterk stall som dem?

 

Thomas er jo skada hele tiden og Eboue og Diaby burde vi ha solgt de er lagt fra goe nok.

 

Er fan av Diego som har blitt en klasse spiller siden han kom til Werder....

 

Virker ikke at spillere i Tyskland blir solgt for så mye heller ser vi på de siste 2-3 åra.

 

For vi Thomas for små penger burde ikke Diego koste så mye mere he he

 

Ser jo Bayern henta klasse spiller for små penger i sommer :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tror det er litt tynt i pengekassa hans om dagen gitt. Som du sier Jazze, han må jo skrive om igjen hvis han går til oss. Da må han jo nesten fargelegge drakta også - kunne vært spennende å sett hvordan den så ut da. :D

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tror det er litt tynt i pengekassa hans om dagen gitt. Som du sier Jazze, han må jo skrive om igjen hvis han går til oss. Da må han jo nesten fargelegge drakta også - kunne vært spennende å sett hvordan den så ut da. :o

 

Han fargelegger jo ikke drakten. Han stryker over Diego og skriver f.eks. Mertesacker.. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...