Fabregas15 Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Kan noen fikse en ny quiz på hovedsiden snart? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fekke94 Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Det hadde vært fint med en quiz her ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Er det snakk om en ny Poll...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaY- Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 Er det snakk om en ny Poll...? Må vel være det.. Har da aldri vært en quiz på forsiden her før (?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 jeg lagde en quiz for en stund tilbake. kan godt lage en ny Link to comment Share on other sites More sharing options...
fekke94 Posted February 27, 2008 Report Share Posted February 27, 2008 jeg lagde en quiz for en stund tilbake. kan godt lage en ny Det hadde vært bra om du hadde gjort det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 Over til et litt annet tema! Noen som vet om brae fotball quiz' på Internet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 Over til et litt annet tema! Noen som vet om brae fotball quiz' på Internet ? du kan alltids sjekke fotballquiz.com (men jeg vet ikke hva som er på siden for tiden). En liten arsnalquiz finnes også på Arsnal. com (Fanzone-games-prefect ten). Ulike quizzer finnes også på start.no. (Bare søk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted February 29, 2008 Author Report Share Posted February 29, 2008 Mente poll ja, sorry... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 Samme som sist - ingen hjelpemidler tillatt! kun topplokket førstemann til alle rett 1) I fjorårets stall var det to spillere som fyllte år samme dag. Det var det også en periode i starten av wengers arsenal-karriere. Hvilke spillere tenker jeg på? 2) Hvilke klubber spilte Paolo Di Canio for i Premier League? 3) Alle disse har scoret i en åpningskamp i Premier League under Wenger. Henry(nevn2), Wiltord, Wright, van Persie, Reyes. Hvem var motstander? Årets serieåpning teller ikke. 4) Hvor spiller Sylvain Wiltord nå? 5) Nevn en klubb Bergkamp har scoret 3 mål mot 6) Nevn to colombianere som har spilt i PL 7) Fleip eller fakta; Solskjær scora på Highbury 8) Fleip eller fakta; Det er ingen aktive norske spillere på balløya som har scora mot oss. Hvis det er, hvem? 9) Hva har Jermaine Jenas og Roy Keane felles? 10) Nevn tre klubber Martin Keown har spilt for utenom oss 11) Hvilken klubb var Ashley Cole lånt ut til? 12) Hva heter hjemmebanen til Wolverhampton? 13) Hva heter moderklubben til Brede Hangeland? 14) Hvor kjøpte vi Matthew Upson fra? 15) Hvem scoret det eneste målet i semifianlene våre mot Villareal i 2006 og hvor hentet vi denne spilleren fra? Edit; Bytta ut spm 4 , da jeg hadde med dette spm i forrige quiz, hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 29, 2008 Report Share Posted February 29, 2008 15) Hvem scoret det eneste målet i semifianlene våre mot Villareal i 2006 og hvor hentet vi denne spilleren fra? Kan kun denne jeg Kolo Toure, ASEC Mimosas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Samme som sist - ingen hjelpemidler tillatt! kun topplokket førstemann til alle rett 1) I fjorårets stall var det to spillere som fyllte år samme dag. Det var det også en periode i starten av wengers arsenal-karriere. Hvilke spillere tenker jeg på? 2) Hvilke klubber spilte Paolo Di Canio for i Premier League? 3) Alle disse har scoret i en åpningskamp i Premier League under Wenger. Henry(nevn2), Wiltord, Wright, van Persie, Reyes. Hvem var motstander? Årets serieåpning teller ikke. 4) Hvor spiller Sylvain Wiltord nå? 5) Nevn en klubb Bergkamp har scoret 3 mål mot 6) Nevn to colombianere som har spilt i PL 7) Fleip eller fakta; Solskjær scora på Highbury 8) Fleip eller fakta; Det er ingen aktive norske spillere på balløya som har scora mot oss. Hvis det er, hvem? 9) Hva har Jermaine Jenas og Roy Keane felles? 10) Nevn tre klubber Martin Keown har spilt for utenom oss 11) Hvilken klubb var Ashley Cole lånt ut til? 12) Hva heter hjemmebanen til Wolverhampton? 13) Hva heter moderklubben til Brede Hangeland? 14) Hvor kjøpte vi Matthew Upson fra? 15) Hvem scoret det eneste målet i semifianlene våre mot Villareal i 2006 og hvor hentet vi denne spilleren fra? Edit; Bytta ut spm 4 , da jeg hadde med dette spm i forrige quiz, hehe. 1.Ikke en anelse. 2.Sheffield Wednesday og West ham 3.Ikke en anelse 4.Stade Rennes 5.Leicester 6.Ikke en anelse 7.Fleip 8.Gamst Pedersen. husker han fikk seg en smell etter han skårte ,men husker ikke korti det var, tror det var i fjord. 9.Spiller på Tottenham 10.Aton villa, Everton og Leicester 11.Crystal Palace 12.Molineux Stadium 13.Viking 14.Luton 15. Kolo Toure, ASEC Mimosas Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 1) I fjorårets stall var det to spillere som fyllte år samme dag. Det var det også en periode i starten av wengers arsenal-karriere. Hvilke spillere tenker jeg på? Svar: - 2) Hvilke klubber spilte Paolo Di Canio for i Premier League? Svar: West Ham og Sheffield Wednesday 3) Alle disse har scoret i en åpningskamp i Premier League under Wenger. Henry(nevn2), Wiltord, Wright, van Persie, Reyes. Hvem var motstander? Årets serieåpning teller ikke. Svar: - 4) Hvor spiller Sylvain Wiltord nå? Svar: Rennes 5) Nevn en klubb Bergkamp har scoret 3 mål mot Svar: Leicester 6) Nevn to colombianere som har spilt i PL Svar: Juan Pablo Angel og Jhon Viàfara 7) Fleip eller fakta; Solskjær scora på Highbury Svar: Fleip 8) Fleip eller fakta; Det er ingen aktive norske spillere på balløya som har scora mot oss. Hvis det er, hvem? Svar: John Carew 9) Hva har Jermaine Jenas og Roy Keane felles? Svar: - 10) Nevn tre klubber Martin Keown har spilt for utenom oss Svar: Reading, Aston Villa og Everton (?) 11) Hvilken klubb var Ashley Cole lånt ut til? Svar: Crystal Palace 12) Hva heter hjemmebanen til Wolverhampton? Svar: Molineux Stadium 13) Hva heter moderklubben til Brede Hangeland? Svar: Viking 14) Hvor kjøpte vi Matthew Upson fra Svar: Luton 15) Hvem scoret det eneste målet i semifianlene våre mot Villareal i 2006 og hvor hentet vi denne spilleren fra? Svar: Kolo Toure, ASEC Mimosas Klarte ikke alt! Uansett, en flott quiz! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rågge Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 moderklubben til Brede hangeland var ikkje Viking, men Vidar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Korrekt. Rettelse på spm 8; Her mente jeg aktive norske spillere i england som har scoret mot oss i PL (Du hadde jo selvfølgelig rett i at Carew har scoret mot oss i CL, Hermz ) Gamst Pedersen er korrekt. Må innrømme at det ikke var han jeg tenkte på. Glemte Gamsten helt... Det er altså en annen. Hvem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Korrekt. Rettelse på spm 8; Her mente jeg aktive norske spillere i england som har scoret mot oss i PL (Du hadde jo selvfølgelig rett i at Carew har scoret mot oss i CL, Hermz ) Gamst Pedersen er korrekt. Må innrømme at det ikke var han jeg tenkte på. Glemte Gamsten helt... Det er altså en annen. Hvem? Må være John Arne Riise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Korrekt. Rettelse på spm 8; Her mente jeg aktive norske spillere i england som har scoret mot oss i PL (Du hadde jo selvfølgelig rett i at Carew har scoret mot oss i CL, Hermz ) Gamst Pedersen er korrekt. Må innrømme at det ikke var han jeg tenkte på. Glemte Gamsten helt... Det er altså en til. Hvem? Må være John Arne Riise. nope Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Flo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 6) Nevn to colombianere som har spilt i PL Svar: Juan Pablo Angel og Jhon Viàfara Er ikke F. Asprilla (tidl. Newcastle) colombiansk også da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Korrekt. Rettelse på spm 8; Her mente jeg aktive norske spillere i england som har scoret mot oss i PL (Du hadde jo selvfølgelig rett i at Carew har scoret mot oss i CL, Hermz ) Gamst Pedersen er korrekt. Må innrømme at det ikke var han jeg tenkte på. Glemte Gamsten helt... Det er altså en annen. Hvem? Jo Tessem, muligens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 1, 2008 Report Share Posted March 1, 2008 Korrekt. Rettelse på spm 8; Her mente jeg aktive norske spillere i england som har scoret mot oss i PL (Du hadde jo selvfølgelig rett i at Carew har scoret mot oss i CL, Hermz ) Gamst Pedersen er korrekt. Må innrømme at det ikke var han jeg tenkte på. Glemte Gamsten helt... Det er altså en til. Hvem? Må være John Arne Riise. nope Han har iallefall fall scoret mot oss i PL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Det må jo være Tore Andre Flo da...? Han scoret vel 1-0-målet i Kanu's snuoperasjon mot Chelsea for noen år siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 faustino asprilla er colombiansk jo tessem jeg tenkte på ingen som har klart alle enda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansvarlig redaktør Posted March 2, 2008 Report Share Posted March 2, 2008 Samme som sist - ingen hjelpemidler tillatt! kun topplokket førstemann til alle rett 1) I fjorårets stall var det to spillere som fyllte år samme dag. Det var det også en periode i starten av wengers arsenal-karriere. Hvilke spillere tenker jeg på? Henry og Gallas. Bergkamp og Wiltord 2) Hvilke klubber spilte Paolo Di Canio for i Premier League? Sheffe wed, charlton og West Ham 3) Alle disse har scoret i en åpningskamp i Premier League under Wenger. Henry(nevn2), Wiltord, Wright, van Persie, Reyes. Hvem var motstander? Årets serieåpning teller ikke. 4) Hvor spiller Sylvain Wiltord nå? rennes 5) Nevn en klubb Bergkamp har scoret 3 mål mot Leicester 6) Nevn to colombianere som har spilt i PL Asprilla og Juan Pablo Angel 7) Fleip eller fakta; Solskjær scora på Highbury fleip 8) Fleip eller fakta; Det er ingen aktive norske spillere på balløya som har scora mot oss. Hvis det er, hvem? Flo 9) Hva har Jermaine Jenas og Roy Keane felles? Begge har spilt i Nottingham Forest 10) Nevn tre klubber Martin Keown har spilt for utenom oss Everton, Villa og Reading 11) Hvilken klubb var Ashley Cole lånt ut til? Palace 12) Hva heter hjemmebanen til Wolverhampton? Molineux Stadium 13) Hva heter moderklubben til Brede Hangeland? Vidar 14) Hvor kjøpte vi Matthew Upson fra? Luton 15) Hvem scoret det eneste målet i semifianlene våre mot Villareal i 2006 og hvor hentet vi denne spilleren fra? Kolo Toure, ASEC Mimosas Edit; Bytta ut spm 4 , da jeg hadde med dette spm i forrige quiz, hehe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted March 3, 2008 Report Share Posted March 3, 2008 Her var nesten alle rett. Du har ikke svart på spm 3. Spm 7 er feil - Solskjær scoret på Highbury! På spm 1 tenkte jeg på John Lukic og Nigel Winterburn, men jaggu hadde vi ikke to til med samme bursdag i Bergkamp og Wiltord! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.