Guest Thierry Henry Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Det sies at Jeremy Toulalan er klar for Arsenal. og at wenger ser han som en perfekt erstatter til vieira. visst han drar synes ikke en ungutt kunne vært en perfekt erstatter. håper ikke vieira drar. håper de får toulalan men at ikke vieira drar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 enig....ingen kanj erstatte VieirA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Hvor har du dette fra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 det ahadde vært bra med en backup på Vieira's plass, men håper ikke Vieira drar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pernille Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Bør jeg vite hvem denne Toulalan er?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Hvor kommer alle ryktene fra??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Hvem er denne personen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted April 7, 2005 Report Share Posted April 7, 2005 Hvor kommer alle ryktene fra??? 5351[/snapback] de kommer fra The sun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 The Sun ja hehe i neste se & hør-blad tenker jeg vel det står at Henry har gått til Galterud IL eller no sånt da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 det sies at Wenger nesten har gjort klar en overgang for han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted April 9, 2005 Report Share Posted April 9, 2005 det sies at Wenger nesten har gjort klar en overgang for han. 5418[/snapback] Kilde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted April 9, 2005 Report Share Posted April 9, 2005 Toulalan fra Nantes???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted April 9, 2005 Report Share Posted April 9, 2005 det sies at Wenger nesten har gjort klar en overgang for han. 5418[/snapback] Kilde? 5478[/snapback] mange forskjellige for eksempel bbc og mirror Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted April 9, 2005 Report Share Posted April 9, 2005 Ser gjerne en hvis Yaya Toure som Vieiras erstatter i fremtiden hvis han fortsetter utviklinga si!! Synes vi skal prioritere Fabregas og Flamini sentralt på midten fremfor å hente flere "nye" Vieiraer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Viggo Viking Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Ser gjerne en hvis Yaya Toure som Vieiras erstatter i fremtiden hvis han fortsetter utviklinga si!! Synes vi skal prioritere Fabregas og Flamini sentralt på midten fremfor å hente flere "nye" Vieiraer. 5535[/snapback] Amen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 15, 2005 Report Share Posted April 15, 2005 er han helt lik i spillestilen som Vieira? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 http://www.sport.co.uk/news/Football/11393...i_interest.aspx Har personlig ikke sett så veldig mye av han, men har hørt at han skal være veldig god dog, men har ikke sett noe av han selv så hvis noen kunne gitt noen informasjon om det så ville det vært bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Som sagt tidligere, på dette tidspunktet er all forsterkning god forsterkning. Allikevel er jeg ikke helt i hundre angående dette ryktet. Toulalan var en spiller jeg ikke hadde sett før EM, men hørt mye om. I EM fikk han plassen foran både Flamini og Diarra på den defensive midtbaneposisjonen for Frankrike, og der skuffet han meg vanvittig. Nå var riktignok hele Frankrike på felgen i det mesterskapet, og bare det å forsvare en plass i Lyons startellever sier nok litt om deg (bortsett fra om man heter Sidney Govou), men jeg synes han var meget svak i det mesterskapet. Jeg tar mye heller imot Toulalan enn ingen, men han er ikke mitt førstevalg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.