Jump to content

Korrupte Italia


refser

Recommended Posts

Har akkurat sett Inter-Parma. Det er kanskje noe av det mest provoserende jeg har sett på fotballbanen. På stillingen 1-2, redder Couto på streken med en fantastisk stupheading. Dommeren peker på straffemerket! Og viser Couto det røde kortet! Det er ikke mulig for dommeren å se hva som skjer i situasjonen, men han avfeier alle protestene like arrogant som kleppheslige Terje Hauge ville gjort det. Satan setter straffen i mål. På overtid, får Satan ett innlegg som han prøver å ta ned med brystet. Mange dommere ville nok blåst for hands, da Satan bruker overarmen like mye som brystet. Men nei da, dommeren dømmer mål og løper så bort for å gi Parmatreneren det røde kortet for protester!

 

Poeng til Inter ville ikke vært mulig om det ikke var for at dommeren enten var kjøpt og betalt, eller at han rett og slett ikke var edru. Ikke nok med at italiensk fotball er kjedelig, men det er faan meg det mest korrupte møkk i europa! Mafia styrer alt det pastaspisende forsøplede støvellandet!

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat sett Inter-Parma. Det er kanskje noe av det mest provoserende jeg har sett på fotballbanen. På stillingen 1-2, redder Couto på streken med en fantastisk stupheading. Dommeren peker på straffemerket! Og viser Couto det røde kortet! Det er ikke mulig for dommeren å se hva som skjer i situasjonen, men han avfeier alle protestene like arrogant som kleppheslige Terje Hauge ville gjort det. Satan setter straffen i mål. På overtid, får Satan ett innlegg som han prøver å ta ned med brystet. Mange dommere ville nok blåst for hands, da Satan bruker overarmen like mye som brystet. Men nei da, dommeren dømmer mål og løper så bort for å gi Parmatreneren det røde kortet for protester!

 

Poeng til Inter ville ikke vært mulig om det ikke var for at dommeren enten var kjøpt og betalt, eller at han rett og slett ikke var edru. Ikke nok med at italiensk fotball er kjedelig, men det er faan meg det mest korrupte møkk i europa! Mafia styrer alt det pastaspisende forsøplede støvellandet!

 

Litt skummelt å si at han her kjøpt og betalt bare for han gjør noen feil? Jeg såg ikke kampen, så kan egentlig ikke utale meg. Men synes det ble gjort en god jobb i italia for noen år siden og velger enn så lenge og stole på at det ikke foregår kampfiksing der nede lengre.

Link to comment
Share on other sites

Selv har jeg ikke vært der, så kan ikke uttale meg om landet. Tenkte mer på fotballen.

 

Kjedelig fotball. Taktisk som et uvær. Tregt tempo. Og man skal ikke se bort fra korrupsjonsskandalen som brøt ut i 2006.

 

Terje Hauge er sikkert en god dommer.. Men har noen dårlige minner fra ham, noe sikkert også du har!

Link to comment
Share on other sites

Du liker hverken Italia eller Terje Hauge, gjør du vel?

 

Av og til må frustrasjonen få utløp;-)

 

Mange gode spillere i Italia, men som korslundinho sier; kjedelig. Er vel en del lag og spillere i Italia jeg har litt problem med ja :unsure:

 

... og når det gjelder Hauge ja... rett og slett en ufordragelig mann...

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du si at han er en ufordragelig mann ? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man sikter til situasjonen på Stade de France for et par år tilbake tror jeg nok Hauge ville fått kritikk uansett avgjørelse...

 

Offtopic:

Var forøvrig på kampen selv og satser på å gjenoppleve opplevelsen i Moskva i år!

Livet på Champs-Elysees var uforglemmelig i forkant av kampen! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du si at han er en ufordragelig mann ? :P

 

først og fremst på grunn av hans arrogante oppførsel. mannen evner ikke å være ydmyk og innrømme feil selv når det er innlysende at han selv også må se hvor tåpelig hans avgjørelse var. og ja, det er det mange eksempler på de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du si at han er en ufordragelig mann ? :P

 

først og fremst på grunn av hans arrogante oppførsel. mannen evner ikke å være ydmyk og innrømme feil selv når det er innlysende at han selv også må se hvor tåpelig hans avgjørelse var. og ja, det er det mange eksempler på de siste årene.

 

Han innrømmer jo feil hele tiden! Godt mulig han fratok oss mesterligatittelen men at han er noe annet enn en kjernekar blir bare for dumt. Vi skal være glad noen vil dømme!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du si at han er en ufordragelig mann ? :P

 

først og fremst på grunn av hans arrogante oppførsel. mannen evner ikke å være ydmyk og innrømme feil selv når det er innlysende at han selv også må se hvor tåpelig hans avgjørelse var. og ja, det er det mange eksempler på de siste årene.

 

Han innrømmer jo feil hele tiden! Godt mulig han fratok oss mesterligatittelen men at han er noe annet enn en kjernekar blir bare for dumt. Vi skal være glad noen vil dømme!

 

Kjernekar? Nei, men det er jo bra at det er noen som dømmer ja

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du si at han er en ufordragelig mann ? :P

 

først og fremst på grunn av hans arrogante oppførsel. mannen evner ikke å være ydmyk og innrømme feil selv når det er innlysende at han selv også må se hvor tåpelig hans avgjørelse var. og ja, det er det mange eksempler på de siste årene.

 

Selv etter CL finalen, og DEN utvisningen, var han både ydmyk og innrømmet at ting kunne vært gjort annerledes. Hauge er ikke arrogant i det hele tatt. Her bommer du fælt!

Link to comment
Share on other sites

La nå Refser få mene hva han vil! teje hauge dret seg loddrett ut i CL finalen i Frankrike!

Jeg kjenner han ikke som person å vil derfor ikke mene så mye om han,

men at han er en ubrukelig dommer ser vi jo gang på gang.

Ser faktisk ut som at UEFA har skjønt det også, siden han ble vraket som dommer til det kommende EM sluttspillet i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Terje Hauge er en bra dommer. Finn den domeren som ikke har gjort en bommert eller fire! Det som irriterer med slike innlegg er den totalt manglende respekten for andre mennesker. Refser hade ALDRI turt å si det han skriver face to face til Terje Hauge.

Link to comment
Share on other sites

Terje Hauge er en bra dommer. Finn den domeren som ikke har gjort en bommert eller fire! Det som irriterer med slike innlegg er den totalt manglende respekten for andre mennesker. Refser hade ALDRI turt å si det han skriver face to face til Terje Hauge.

 

Er det noen her som hadde turt det ?! :P

Jeg er enig med Chaz, Terje Hauge er en bra dommer. Og en høyt respektert dommer i fotballmiljøet !

Link to comment
Share on other sites

Terje Hauge er en bra dommer. Finn den domeren som ikke har gjort en bommert eller fire! Det som irriterer med slike innlegg er den totalt manglende respekten for andre mennesker. Refser hade ALDRI turt å si det han skriver face to face til Terje Hauge.

 

Hva i svarte mener du med det. Av og til Chaz, ikke vet du bedre enn alle andre om alt som har med fotball å gjøre, og nå klarer du å lire ut av deg hva jeg ikke ville gjort. Du snakker om tåpelig innlegg? Gå litt i deg selv av og til!

 

Mulig Hauge som regel gjør en god jobb, men det som har dannet mitt inntrykk av han, er hans reaksjon etter tre fantastiske brølere han har gjort, der han langt i fra innrømmet feil.

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver bare å lære deg litt høflighet. Og nei, jeg tror defintivt ikke at du hadde turt å si det du skrev face to face til Terje Hauge. Jeg tror nemlig ikke at du ønsker å drite deg ut på den måten.

[/qu

Har ingen problemer med å stå for det jeg sa om Hauge. Kjenner ikke mannen privat, men det gjør sikkert du. Men som fotballdommer er han alt for arrogant, og det er min mening. Ikke noe du kan gjøre med det...

 

Og når det gjelder høflighet... skal jeg ta frem innlegg som det totalt mangler høflighet i?

 

Det må være rom for uenighet også i dette forumet. Hvis det bare er fire fem som skal få si sine meninger, og resten skal holde kjeft og være enige, ja da blir det som liverpoolforumet. Og det er ikke noe vi ønsker, er det det da?

Link to comment
Share on other sites

Nope, helt riktig. Og det er derfor jeg skriver det skriver. Jeg er uenig med deg.

 

Ja det er lov, men det ikke dermed sagt at du skal fortelle meg at jeg har feil. Ser det at vi som regel er enige om det meste her inne, men du liker Hauge og det gjør ikke jeg;-)

 

 

Forresten... sitter du inne på denne siden hele dagen du?

Link to comment
Share on other sites

P.t. så er jeg faktisk talt sykemeldt, så dermed så er verdensveven et greit alternativ. Ut over det så er dette et debattforum, og dermed er jeg i mine full rett til å hevde at du har feil. :P

 

Og du, litt hypotetisk, hadde Hauge ikke vist ut Lehmann, og vi hadde vunnet, da hadde ikke dine meninger om Hauge vært like bastante. Enig?

Link to comment
Share on other sites

P.t. så er jeg faktisk talt sykemeldt, så dermed så er verdensveven et greit alternativ. Ut over det så er dette et debattforum, og dermed er jeg i mine full rett til å hevde at du har feil. ;)

 

Og du, litt hypotetisk, hadde Hauge ikke vist ut Lehmann, og vi hadde vunnet, da hadde ikke dine meninger om Hauge vært like bastante. Enig?

 

Mine meninger om om Hauge er nok blitt dannet på et tidligere tidspunkt enn jensegutts røde ja, men det gjorde det ikke noe bedre nei.

 

Ja det er fint å sitte å surfe litt innimellom ja. Bruker å slenge innom gunners.no en tre fire ganger for dagen jeg. Følger med om det er noen spennende rykter eller lignende som dukker opp. Og det hadde da vært fint med litt transferspekulasjoner rundt arsenal nå da. Ikke sant?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...