Jump to content

Hva er det som er galt med Arsenal?


Daddy Cool

Recommended Posts

Denne tråde burde vært stengt etter ordet "ingenting" presentert for oss 17. januar.

For de som ikke vet det. Arsenal er en svært gammel klubb med en svært rik historie. Og i dag fyller vi stadion, med en kø på 40000 som venter på sesongkort.

Ingenting er galt med Arsenal. Og det har aldri vært det. Nedturer tidvis i en klubbhistorie er rimelig naturlig.

Link to comment
Share on other sites

Denne tråde burde vært stengt etter ordet "ingenting" presentert for oss 17. januar.

For de som ikke vet det. Arsenal er en svært gammel klubb med en svært rik historie. Og i dag fyller vi stadion, med en kø på 40000 som venter på sesongkort.

Ingenting er galt med Arsenal. Og det har aldri vært det. Nedturer tidvis i en klubbhistorie er rimelig naturlig.

 

 

Hva er det du snakker om a lakeris? Når jeg startet tråden så var spørsmålet hva grunnen var til at så mange spillere, gjerne i sin beste alder, velger å forlate Arsenal... Jeg tror med hånda på hjertet at ingen av oss på forumet synes det er noe "galt" med Arsenal som fotballklubb.

Debatten har fått en ny dimensjon i forholdt til om vi er en stor fotballklubb... og selvfølgelig er vi det. Sannsynligvis en av verdens mest populære.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tror ikke det er så mye galt med klubben vår, men for alle spillerne som har forlatt klubben siste 20år, er det vel ingen som har hatt noen stor karriere etterpå? eneste unntakene kan vel være Patrick Vieira og Thierry Henry. Så det er nok heller spillerne som velger å forlate oss som ikke vet hvor bra de egentlig har det.

 

Tror vår klubb er en sunn og fornuftig drevet klubb, med en ledelse som har beina godt plantet på jorda og en manager som vet å forvalte klubbensressurser på spillermarkedet, selv om jeg til tider synes vi kunne hentet etablerte kantspillere "uansett" pris.

Link to comment
Share on other sites

Lets face it; inntil vi flyttet inn på Emirates og spilte CL-finalen var ikke store nok for de største spillernes ambisjoner. Nå har laget ressurs til å spise jordbær med Barca, Juve og Real. De eneste grunnene til at en spiller vil vekk nå er som nevnt 1) kontraktpolicy'en for spiller som er 30+, og 2) ønske om mer spilletid eller evt. 3) at man ikke finner seg til rette i klubben.

 

klubben har vært i en utvikling som flere av spillerne ikke har kunnet vente på. for å svare på spørsmålet; det er ingenting galt med å være en klubb i utvikling og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det spørres.

 

tror Henrys avagang var siste gang vi så en spiller gå til en klubb som ble ansett som større. innen utgangen av denne eller neste sesong spår jeg at vi er blant verdens 5-7 største klubber. en klubb alle drømmer om å spille for til de dør. Henry angrer seg allerede. det vedder jeg på :)

Link to comment
Share on other sites

Lets face it; inntil vi flyttet inn på Emirates og spilte CL-finalen var ikke store nok for de største spillernes ambisjoner. Nå har laget ressurs til å spise jordbær med Barca, Juve og Real. De eneste grunnene til at en spiller vil vekk nå er som nevnt 1) kontraktpolicy'en for spiller som er 30+, og 2) ønske om mer spilletid eller evt. 3) at man ikke finner seg til rette i klubben.

 

klubben har vært i en utvikling som flere av spillerne ikke har kunnet vente på. for å svare på spørsmålet; det er ingenting galt med å være en klubb i utvikling og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det spørres.

 

tror Henrys avagang var siste gang vi så en spiller gå til en klubb som ble ansett som større. innen utgangen av denne eller neste sesong spår jeg at vi er blant verdens 5-7 største klubber. en klubb alle drømmer om å spille for til de dør. Henry angrer seg allerede. det vedder jeg på :)

 

 

Og mitt tips er at han ikke blir den siste :D! Jeg tror så lenge Wenger satser ungt, vil spillere fortsette å forlate oss til fordel andre storheter. Det er ikke alle spillere som klarer å følge Wengers ambisjoner. Spesielt ikke så lenge vi ikke vinner! Men jeg vet ikke om jeg synes det er så dumt at vi mister slike såkalte stjerner. Det er stort å få være med på en slik lagbygging Wenger holder på med. Jeg er lykkelig!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...