Jump to content

Big (fat) Sam sparket


Magnus87

Recommended Posts

Big Sam fikk i dag sparken etter en lengre periode med dårlige resultater. Han var ikke trener lenge, men mye dårlig spill og dårlige resultater tross flere spillerekjøp gjorde sitt til at han fikk sparken. Den store treneren var mannen som skulle føre Newcastle tilbake i toppen av PL, men slik ble de da ikke. Det store spørsmålet er om han ble sparket for tidlig. Han hadde laget en femårplan og startet med gode resultater, men siden det har det bare godt nedover. Flere store trenere trengte tid før de fikk et stabilt storlag og dere skal ikke se bort ifra at han kunne skapt noe bra med newcastle etter hvert.

 

Hva synes dere om sparkingen av treneren og hvem tror dere / synes dere bør bli den nye treneren?

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å si om det var riktig eller ikke å sparke Sam, men jeg hadde trodd at Newcastle skulle gjort det vesentlig bedre i år. Det hadde vært moro om Shearer overtok. Jeg må innrømme at Shearer er grunnen til at jeg følger ekstra nøye med på Newcastle selv nå etter at han har lagt opp. Han har jo fått en del kompetanse innenfor trengeryrket vet jeg, men om han er klar til å steppe inn i en såpass stor rolle er langt utenfor det jeg vet.

Link to comment
Share on other sites

Ganske ufattelig at de sparker Big Sam.

Syns han burde fått enda mer tid på seg. Han har bevist i Bolton at han kan skape et fotball lag, men dette tar jo tross alt litt tid.

 

Helt feil av Newcastle. Se på Everton f.eks. De har hele tiden gitt Moyes tillit til å jobbe og jobbe med laget og nå har de virkelig tatt et godt steg mot toppen, så det lønner seg å ha tålmodighet mener nå jeg.

 

Hvem som bør ta over vet jeg ikke helt. Tror at det kan bli for skummelt for dem å satse på Alan Shearer, men hvem vet. Kanskje det blir Steve McClaren. Hadde ikke overrasket meg egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Kjempegreier :P . Håper han blir trener i afrika. Han har en tendens til å ta poeng mot oss uansett hvilket lag han leder.

At Sam fikk for dårlig tid er jeg helt enig i. Dette er jo en feil som ligger hos ledelsen, og det sender ut signaler som er negative for den enste som skal ta over. Laget ligger på 11 plass per dags dato, og jeg tror nok at de ville klateret endel høyere etterhvert i sesongen. Vi såg jo hvor gode Newc var i starten, med en Martins i storform.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...