Jump to content

Carling cup semi


Runcie McAdams

Recommended Posts

Som sagt møter Arsenal Spurs igjen :)

 

Fra BBC:

 

2205: SEMI-FINAL DRAW

Chelsea v Everton

Arsenal v Tottenham

Teams drawn first play first leg at home

 

Haha. Der kan jeg se. Blir en morsom reprise dette. Får satse på å knuse alt og alle i 1.kamp, slik at det ikke blir for spennende på whl. Kan raskt bli vanskelige kamper. Blir spennende å se om Arsenal stiller like b-preget som i går, eller om det blir ungt ispedd rutine..

Link to comment
Share on other sites

Hadde egentlig håpet på Everton skal jeg være helt ærlig. Grunner er:

-Større sjanse for finale

-Mer sannsynlig mer b-preget, håper Wenger fortsetter med mannskapet som slo Blackburn, det siste de beste trenger er mer slitasje i tilnærmet ubetydelige kamper, i verste fall også med ekstraomganger kun to-tre dager før ligakamp

-Tøffere fysisk for unggutta, vil iaf tro Everton er tøffere fysisk enn Spurs og dermed ville unggutta fått erfaring på det de virkelig trenger, mange av disse spillerne har ikke en veldig lang vei å gå når det gjelder finspill, det er den knallharde fysikken i PL de må venne seg til

 

Men jaja, dette blir kjempegøy uansett. Håper Wenger fortsetter med ca samme mannskap, han må se an kampene før og etter, men de 11beste synes jeg uansett skal bli spart.

Link to comment
Share on other sites

Hadde egentlig håpet på Everton skal jeg være helt ærlig. Grunner er:

-Større sjanse for finale

-Mer sannsynlig mer b-preget, håper Wenger fortsetter med mannskapet som slo Blackburn, det siste de beste trenger er mer slitasje i tilnærmet ubetydelige kamper, i verste fall også med ekstraomganger kun to-tre dager før ligakamp

-Tøffere fysisk for unggutta, vil iaf tro Everton er tøffere fysisk enn Spurs og dermed ville unggutta fått erfaring på det de virkelig trenger, mange av disse spillerne har ikke en veldig lang vei å gå når det gjelder finspill, det er den knallharde fysikken i PL de må venne seg til

 

Men jaja, dette blir kjempegøy uansett. Håper Wenger fortsetter med ca samme mannskap, han må se an kampene før og etter, men de 11beste synes jeg uansett skal bli spart.

 

Godt oppsummert Veginho. Bortsett fra punkt én er jeg enig i alt. Tottenham gir naturligvis den største finalesjansen. 1999...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...