Jump to content

Kan Arsenal greie å holde ut 1. plassen??


adrian14

Arsenal  

48 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kan Arsenal klare gullet? Ja, men ikke dersom vi skal ha så mange skader som vi har hatt de siste kampene.

 

Kan Arsenal vinne CL? Ja, men vi ryker veldig fort ut i neste runde. Vi kommer til å møte lag som er sterkere enn oss (enten i neste runde, eller senere), og spesielt hvis vi har skader, tror jeg vi kommer til å ryke ut. Skal vi slå ut Barca, Real eller Milan, kan vi ikke ha midtbanen "Ebouè - Diarra - Gilberto - Rosicky", og Eduardo på topp.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å frykte at vi ikke klare og holde hele sesongen i PL. ManUre virke veldig sterke, skårer masse med mål. Får bare håpe på en alvårlig skade på duoen Ronaldo og Rooney. Viss dette skjer ser det veldig lyst ut.

I CL kan alt hende, vi kan slå ut både Barcelona, Real M. Milan og tape mot Fenerbahçe i finalen. Cup er cup vett dere :blink:

 

Hvis jeg skulle velge hva vi skulle vinne ville jeg sagt CL, siden vi ikke har vunnet denne enda. Hadde vore supert å gjort det året etter at Henry forsvant :D

Link to comment
Share on other sites

Begynner å frykte at vi ikke klare og holde hele sesongen i PL. ManUre virke veldig sterke, skårer masse med mål. Får bare håpe på en alvårlig skade på duoen Ronaldo og Rooney. Viss dette skjer ser det veldig lyst ut.

I CL kan alt hende, vi kan slå ut både Barcelona, Real M. Milan og tape mot Fenerbahçe i finalen. Cup er cup vett dere :blink:

 

Hvis jeg skulle velge hva vi skulle vinne ville jeg sagt CL, siden vi ikke har vunnet denne enda. Hadde vore supert å gjort det året etter at Henry forsvant :D

For meg vil 1.plass i serien alltid være prioritet 1.

Link to comment
Share on other sites

Har sagt det før og sier det igjen: Det som avgjør topp 4 er antall skader lagene får på sentrale spillere. Alle har uerstattelige nøkkelspillere. Jeg vil si at vi er det laget som er minst avhengig av visse spillere. Vi har vist at vi har klart oss uten vår største målscorer og frisparkspesialist, van Persie. Når Toure drar til Afrikamesterskapet får vi en virkelig test. Djourou kommer nok til å retunere for å danne par med Gallas. Elfenbenkysten kommer garantert til å nå langt, så det tar tid før Toure og Eboue kommer tilbake. Chelsea kommer kommer til å bli hardere rammet med spillere som Essien, Drogba, Mikel og Kalou (han er fra Elfenbenkysten, er han ikke?) ute.

 

I CL kan alt skje. Da vi kom til finalen sist, møtte vi Real, Juventus og Villareal før vi til slutt tapte finalen mot Barca. Vanskelig blir det UANSETT. Dersom vi hadde vunnet gruppa, ville vi kanskje møtt en lettere motstander i den første dobbeltkampen, men i den neste dobbeltkampen vil være akkurat likegyldig. Faktisk var det jo slik at PSV, som kom på andreplassen i gruppen vår for noen år siden kom lenger enn oss etter at de møtte antatt lettere lag enn oss. Dersom vi skulle ryke ut i neste runde, kan man se på det positive: Vi kan fokusere på ligaen og FA-cupen, slipper å risikere flere skader og utsliting av spillerne. Jeg vil tro at den viktigste grunnen til at spurvene kom så nærme 4. plassen det året vi kapret plassen i siste runde, var at de kun trengte å konsentrere seg om ligaen. De hadde nemlig den korteste sesongen tenkelig, da de røk ut i begge cupene i første kamp. Vi derimot karret oss helt til finalen i CL og sleit ut spillerne. Det skjedde ofte at vi kom på en smell etter å ha gjort en stor bragd ute i europa. Mindre reising blir det også.

 

Jeg vil heller ryke ut tidlig fra CL og vinne ligaen, enn å ende opp som taper seint i alle cupene og 2./3. plass i ligaen. Det viktigste er at vi vinner noe stort - mikke mus cup telles ikke :owned:.

Link to comment
Share on other sites

Vi har nå 40 poeng på 17 kamper. Vinner vi de to neste så har det vært en utrolig prestasjon første halvdel av sesongen. Klarer de en like bra andre halvdel, så kan vi komme opp i hundre, om ikke over. Får vi over så er det nok rekord, og det er vi jo godt vant med. Ikke det at eg har forhåpninger om akkurat det, men laget spiller utrolig bra.

 

Det blir nok utrolig jevnt, men jeg tror Arsenal tar det lengste strået i kampen om gullet. Manu tror jeg blir nummer 2

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...