Jump to content

Pro Evolution Soccer 2008


aaa

Recommended Posts

Kossen kan du filma på PES 2008 på PS2, mangen sier at det er L1+L2+R1.

 

Men der får eg ikkje til :)

 

Skal du trøke alle på likt eller Først L1 og så L2 og så R1?? ;)

 

 

Eg har prøvd ca 100 gonga men får det virkelig ikkje til :)

Link to comment
Share on other sites

Kossen kan du filma på PES 2008 på PS2, mangen sier at det er L1+L2+R1.

 

Men der får eg ikkje til :)

 

Skal du trøke alle på likt eller Først L1 og så L2 og så R1?? ;)

 

 

Eg har prøvd ca 100 gonga men får det virkelig ikkje til :)

 

 

Du må trykk inn alle knappene samtidig. Det er drit vanskelig å få det til da.... Det er kanskje like greit..

Link to comment
Share on other sites

Fikk det til på første forsøk jeg ;) Men får bare gule kort da, så det er ikke så mye vits.

ka knapper bruker du får og filme då?

 

Hehe.. les igjennom tråden en gang til, og ikke bare de siste innlegget så finner du nok ut av det skal du se :(

Link to comment
Share on other sites

Eneste argument som jeg har er vel bare rett og slett at jeg likte FIFA best! Men det er fordi at jeg spiller FIFA på Xbox 360, og PES på PS2. Hadde jeg spilt begge på PS2 hadde det nok blitt PES.

Her er det noe som ikke stemmer. Det er da selvsagt nextgen-versjonen som er best av begge spillene, og den får du på Xbox 360 og PlayStation 3. Forøvrig finner jeg PES best der også.

Link to comment
Share on other sites

Fikk det til på første forsøk jeg :P Men får bare gule kort da, så det er ikke så mye vits.

ka knapper bruker du får og filme då?

 

Hehe.. les igjennom tråden en gang til, og ikke bare de siste innlegget så finner du nok ut av det skal du se :D

lest igjennom mangen ganger eg :P er det L1 L2 og R2

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pes 08 , men de kommer jo an på smaken din ;)

 

Har 4 FIFAspill fra før, men bare ett PES. Har forkjærlighet for FIFA, men hørt at PES har kommet seg betraktlig siden sist. Jeg har PS2, ihvertfall, noen som har prøvd begge to på PS2?

Link to comment
Share on other sites

Pes 08 , men de kommer jo an på smaken din ;)

 

Har 4 FIFAspill fra før, men bare ett PES. Har forkjærlighet for FIFA, men hørt at PES har kommet seg betraktlig siden sist. Jeg har PS2, ihvertfall, noen som har prøvd begge to på PS2?

Fifa 08 på PS2 er ganske så elendig etter mi meining. Skaff deg PES. Mykje kjekkare B)

Link to comment
Share on other sites

Pes 08 , men de kommer jo an på smaken din :blink:

 

Har 4 FIFAspill fra før, men bare ett PES. Har forkjærlighet for FIFA, men hørt at PES har kommet seg betraktlig siden sist. Jeg har PS2, ihvertfall, noen som har prøvd begge to på PS2?

Fifa 08 på PS2 er ganske så elendig etter mi meining. Skaff deg PES. Mykje kjekkare :)

ENIG , har begge

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...