aaa Posted December 11, 2007 Report Share Posted December 11, 2007 Kossen kan du filma på PES 2008 på PS2, mangen sier at det er L1+L2+R1. Men der får eg ikkje til Skal du trøke alle på likt eller Først L1 og så L2 og så R1?? Eg har prøvd ca 100 gonga men får det virkelig ikkje til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olinho Posted December 11, 2007 Report Share Posted December 11, 2007 Kossen kan du filma på PES 2008 på PS2, mangen sier at det er L1+L2+R1. Men der får eg ikkje til Skal du trøke alle på likt eller Først L1 og så L2 og så R1?? Eg har prøvd ca 100 gonga men får det virkelig ikkje til Du må trykk inn alle knappene samtidig. Det er drit vanskelig å få det til da.... Det er kanskje like greit.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aaa Posted December 11, 2007 Author Report Share Posted December 11, 2007 ok, tusen takk, jartfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toure5 Posted December 11, 2007 Report Share Posted December 11, 2007 Fikk det til på første forsøk jeg Men får bare gule kort da, så det er ikke så mye vits. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted December 11, 2007 Report Share Posted December 11, 2007 Fikk det til på første forsøk jeg Men får bare gule kort da, så det er ikke så mye vits. det er jo sinnsykt gøy da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted December 11, 2007 Report Share Posted December 11, 2007 Drit med PES2008 at pasningene går i hytt og pine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Drit med PES2008 at pasningene går i hytt og pine... Konklusjon: PES er dårlig, kjøp heller Fifa 08! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Drit med PES2008 at pasningene går i hytt og pine... Konklusjon: PES er dårlig, kjøp heller Fifa 08! Konkusjon : feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Enig med Arsenal90 at FIFA 08 er bedre enn PES 2008. Eneste argument som jeg har er vel bare rett og slett at jeg likte FIFA best! Men det er fordi at jeg spiller FIFA på Xbox 360, og PES på PS2. Hadde jeg spilt begge på PS2 hadde det nok blitt PES. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Fikk det til på første forsøk jeg Men får bare gule kort da, så det er ikke så mye vits. ka knapper bruker du får og filme då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted December 13, 2007 Report Share Posted December 13, 2007 Fikk det til på første forsøk jeg Men får bare gule kort da, så det er ikke så mye vits. ka knapper bruker du får og filme då? Hehe.. les igjennom tråden en gang til, og ikke bare de siste innlegget så finner du nok ut av det skal du se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted December 13, 2007 Report Share Posted December 13, 2007 Eneste argument som jeg har er vel bare rett og slett at jeg likte FIFA best! Men det er fordi at jeg spiller FIFA på Xbox 360, og PES på PS2. Hadde jeg spilt begge på PS2 hadde det nok blitt PES. Her er det noe som ikke stemmer. Det er da selvsagt nextgen-versjonen som er best av begge spillene, og den får du på Xbox 360 og PlayStation 3. Forøvrig finner jeg PES best der også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 13, 2007 Report Share Posted December 13, 2007 Fikk det til på første forsøk jeg Men får bare gule kort da, så det er ikke så mye vits. ka knapper bruker du får og filme då? Hehe.. les igjennom tråden en gang til, og ikke bare de siste innlegget så finner du nok ut av det skal du se lest igjennom mangen ganger eg er det L1 L2 og R2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herlik Posted December 25, 2007 Report Share Posted December 25, 2007 Fikk FIFA 08 på PS2 til jul, hva er best, FIFA eller PES 2008? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 25, 2007 Report Share Posted December 25, 2007 Pes 08 , men de kommer jo an på smaken din Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted December 25, 2007 Report Share Posted December 25, 2007 ifjor var det uten tvil Fifa, men i år har utvilsomt PES kommet seg betraktlig, så i år er PES et lite hakk foran Fifa som "bare" har forbedret seg litt..begge spill er på pc selvfølgelig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herlik Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Pes 08 , men de kommer jo an på smaken din Har 4 FIFAspill fra før, men bare ett PES. Har forkjærlighet for FIFA, men hørt at PES har kommet seg betraktlig siden sist. Jeg har PS2, ihvertfall, noen som har prøvd begge to på PS2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted December 26, 2007 Report Share Posted December 26, 2007 Pes 08 , men de kommer jo an på smaken din Har 4 FIFAspill fra før, men bare ett PES. Har forkjærlighet for FIFA, men hørt at PES har kommet seg betraktlig siden sist. Jeg har PS2, ihvertfall, noen som har prøvd begge to på PS2? Fifa 08 på PS2 er ganske så elendig etter mi meining. Skaff deg PES. Mykje kjekkare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Pes 08 , men de kommer jo an på smaken din Har 4 FIFAspill fra før, men bare ett PES. Har forkjærlighet for FIFA, men hørt at PES har kommet seg betraktlig siden sist. Jeg har PS2, ihvertfall, noen som har prøvd begge to på PS2? Fifa 08 på PS2 er ganske så elendig etter mi meining. Skaff deg PES. Mykje kjekkare ENIG , har begge Link to comment Share on other sites More sharing options...
avenell Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Etter min mening er PES mye bedre enn FIFA. Spillbarheten er mye mer realistisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Hva er best på PS3? PES eller Fifa 08? Link to comment Share on other sites More sharing options...
donaldhino Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 Hva er best på PS3? PES eller Fifa 08? Begge spilla er jo tilgjengelig som demoer på playstation store, så hvorfor ikke laste ned begge og teste ut. Mitt valg falt uten tvil på fifa 08. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.