Jump to content

viser Jens Lehman finger'n?


arsenal25

  

59 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

se selv her :P

 

For meg kan han dra et vist sted, mest idiotiske kiperen vi har hatt noen gang i Arsenal....

 

Han har vel også det støste tabbe kota som noen kiper har hatt også....

 

Pluss han tror han kan få tilbake kiper plassen i Arsenal med å snakke dritt om medspillere ;)

 

"kiper" "kota" ???

Lær deg å skriv gutten min!!

Link to comment
Share on other sites

se selv her :P

 

For meg kan han dra et vist sted, mest idiotiske kiperen vi har hatt noen gang i Arsenal....

 

Han har vel også det støste tabbe kota som noen kiper har hatt også....

 

Pluss han tror han kan få tilbake kiper plassen i Arsenal med å snakke dritt om medspillere ;)

 

Lehmann har vært en klassekeeper lenge og etter to tabber endrer ikke dette seg for meg... kanskje jeg er rar men.... :P Han viser fingeren for det er unaturlig å klø seg slik, prøv selv!

Link to comment
Share on other sites

se selv her :P

 

For meg kan han dra et vist sted, mest idiotiske kiperen vi har hatt noen gang i Arsenal....

 

Han har vel også det støste tabbe kota som noen kiper har hatt også....

 

Pluss han tror han kan få tilbake kiper plassen i Arsenal med å snakke dritt om medspillere ;)

 

Lehmann har vært en klassekeeper lenge og etter to tabber endrer ikke dette seg for meg... kanskje jeg er rar men.... :P Han viser fingeren for det er unaturlig å klø seg slik, prøv selv!

 

Er ikke så unaturlig å klø seg på den måten. Og sikkert enda mer behagelig og klø seg med en finger enn med en stor keeperhanske.

 

Jens har vert en klasse keeper og stoler mer på han en spanjolen med bleika hår. At han har et temp. uten om det vanlige, trur jeg også fører til at han er en keeper utenom det vanlige. På en bra måte.

Link to comment
Share on other sites

 

Jens Lehmann er en bedre keeper enn Almunia.

 

Det hadde vell egentlig ikke noe med dette topicet å gjøre ;)

 

Men det at han klør seg med langefingeren og til og med bøyer de andre fingerne og i tillegg har han på keeperhansker gjør situasjonen mer tvilsom :P

 

Hvis han absolutt må klø med langefingeren trenger han bare å bruke det ytterste leddet på fingern og hadde ikke trengt å bøye alle fingrene...jaja gudene veit, eller Lehmann veit hvertfall :P

Link to comment
Share on other sites

Jens Lehmann er jo ikke helt normal. Men jeg elsker han for det. Tror faktisk han bare klør seg da det ikke finnes noen grunn for han til å vise noe misnøye.Tyskland vinner jo og Lehmann står en meget solid kamp. Men på den andre siden som nevnt ovenfor så har han jo noen skruer løs,og hva som foregår under krøllene hans til tider må gudene vite. Jeg velger å le og riste litt på hodet. Forøvrig ønsker jeg vår gale "kiper" velkommen tilbake som førstevalget i Arsenal. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...