arsenal25 Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 noen som har sett denne? Arsenal Opus den har hverfall en veldig høy pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Fin bok, ja! Arsenal's vakre bibel. Kunne godt tenkt meg en sånn en. Men blir nok litt i dyreste laget. Kanskje litt unødvendig tråd, de fleste har vel sett boken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Hva er prisen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Mener å huske det var 40.000 pr. stk. Eller mer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc-gunners Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 £3000 for standard utgaven signert Arsenè Wenger. £4250 for spesial utgaven signert av Wenger, Bergkamp,Vieira, Henry,Adams ++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortenaa Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 På bokhandelen Foyles i London hadde de et eksemplar man kunne bla i sist jeg var i London. Den var utrolig lekker! Og den er kjempestor! Den koster 3000 pund, så det skulle bli ca 34000 nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 På bokhandelen Foyles i London hadde de et eksemplar man kunne bla i sist jeg var i London. Den var utrolig lekker! Og den er kjempestor! Den koster 3000 pund, så det skulle bli ca 34000 nok. De hadde en slik bok liggende oppe så man kunne bla litt i den, på en bokbutikk på Heathrow terminal 4. Bladde litt i den. NYDELIG!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timotei Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 På bokhandelen Foyles i London hadde de et eksemplar man kunne bla i sist jeg var i London. Den var utrolig lekker! Og den er kjempestor! Den koster 3000 pund, så det skulle bli ca 34000 nok. De hadde en slik bok liggende oppe så man kunne bla litt i den, på en bokbutikk på Heathrow terminal 4. Bladde litt i den. NYDELIG!!!!! Bla i den!! Fikk du virkelig lov å bla i Opus boka til 30 000,-? det er jo nesten som å gi Bergkamp en klem Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 Jeg har også bladd i den, syk syk bok ! Skulle gjerne kjøpt den, men 30 000,- er litt drøyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivinho Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 Julegavetips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted December 8, 2007 Report Share Posted December 8, 2007 kan jo få 10 % rabatt nå da, det hjelper jo litt... Da ble den jo nesten billig :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.