Eboue Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Er veldig, veldig lysten på en tur til pre-season-arrangementet til Arsenal i Østerrike foran neste (eller en annen) sesong. Men det jeg da lurer på, er om det går an å bestille tur fra/via Arsenal Norway, og/eller at Arsenal Norway arrangerer en tur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivinho Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Jeg var på Emirates Cup i sommer... Og det kan anbefales sterkt, Pre-Season er alltid gøy. Jeg bestilte på steve perryman iallefall.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 4, 2007 Author Report Share Posted November 4, 2007 Jeg var på Emirates Cup i sommer... Og det kan anbefales sterkt, Pre-Season er alltid gøy. Jeg bestilte på steve perryman iallefall.... Ja, men det blir vel noe annet når det er til Østerrike og forskjellige arenaer og datoer, skulle en tro? For i Østerrike reiser jo Arsenal rundt på forskjellige stadioner og trener og spiller kamper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Tipper du må ordne alt sjøl. Har aldri hørt at supporterklubben ordner noen felles reise ihvertfall. Men det er jo uansett et bra forslag da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted November 4, 2007 Author Report Share Posted November 4, 2007 Ok. Takk for svar. Bare lurte på om supporterklubben kunne ha et tilbud eller en pakke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 Hvis mange hadde kunnet tenkt seg dette, hadde det vel ikke vært klin umulig for supporteklubben ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 Det hadde vært sykt gøy og hvis det hadde vært noe sånt tilbud ville jeg vært blant de intriserte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.