ahalseth Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Da jeg var i "hjemme" sist så fortalte guiden på Arsenalmuseet at det fantes en skjermbeskytter der fuggelen til tott roter seg bort, og kommer over Highbury. Da løfter vår stolte kanon seg og skyter den ned så fjæra fyker. Er det noen som har den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Da jeg var i "hjemme" sist så fortalte guiden på Arsenalmuseet at det fantes en skjermbeskytter der fuggelen til tott roter seg bort, og kommer over Highbury. Da løfter vår stolte kanon seg og skyter den ned så fjæra fyker. Er det noen som har den? Den vil jeg også ha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Da jeg var i "hjemme" sist så fortalte guiden på Arsenalmuseet at det fantes en skjermbeskytter der fuggelen til tott roter seg bort, og kommer over Highbury. Da løfter vår stolte kanon seg og skyter den ned så fjæra fyker. Er det noen som har den? Den vil jeg også ha! heheh.. stil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Hvis noen her skulle ha den skjermbeskytteren, vil jeg si du er pliktig til å sende den videre Den skriker etter å vises på enhver gooners data! Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc2007 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 JEG HAR EN LIGNENE DEN ER PÅ AVE-IT.NET http://www.ave-it.net/funny_pictures1.htm GÅ NEDOVER PÅ DENNE SIDA SÅ ER DEN DER!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas4 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 åssen for man animerte ting som skjermbeskytter?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ahalseth Posted October 14, 2007 Author Report Share Posted October 14, 2007 JEG HAR EN LIGNENE DEN ER PÅ AVE-IT.NET http://www.ave-it.net/funny_pictures1.htm GÅ NEDOVER PÅ DENNE SIDA SÅ ER DEN DER!! Mye bra på den siden. Særlig den med tott som vinner trofe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 åssen for man animerte ting som skjermbeskytter?? Lurer jeg også på! Hjelp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.