Jump to content

englands no 1


refser

Recommended Posts

Robert Green eller Scott Carson. Disse to er i hvertefall veldig talentfulle. (Og mye bedre enn "Robbo" :) )

Hvis ikke Steve McLaren fjerner Robinson fra målet, kan England se langt etter EM, og McLaren etter videre jobb som landslagstrener for England. England burde ha en lik startellver som dette her mener jeg:

 

Green---Neville---Ferdinand---Terry---Cole---Beckham/Lennon---Lampard---Gerrard---Downing/Lennon---Rooney---Owen

 

England har en av de beste troppene i verden, jeg fatter ikke hvorfor de ikke nyter sukkses akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo flaut å se Robinson i aksjon. James, Carson og Green er alle bedre, er sikker på at flere kunne danket ut mrs. Robinson som keeper på det engelske landslaget. Jeg kunne tenkt meg å se Green i kassa for England. (Enn så lenge). Det er ikke akkurat overflødig med engelske keepervalg for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Robinson bør ta seg en hvil slik som Myrhe har gjort :P Ingenting er bedre !

Link to comment
Share on other sites

Skjønner egentlig ikke hvorfor David James ikke står?

Ifjor ble Van Der Sar kåret til årets kiper i premier league, det er en pris som helt klart skulle gått til James, etter min mening, og jeg så faktisk veldig mange kamper fra Portsmouth ifjor.

Selv om James er litt koko i hodet, synes jeg han skulle ha fått skjangsen på det Engelske landslaget.

Link to comment
Share on other sites

Enig der! nok tabber for Robinson også

 

Han kan få stå for Spurs!!

 

Ja, sefølgelig, men da snakker vi om England ! :P hehe ;) For Spurs kan han stå så lenge jeg lever for min del :P

Link to comment
Share on other sites

Mener Robinson for øyeblikket ikke er god nokk til og være Englands 1 skanse. James og Green er begge gode keepere som jeg syne burde være keepere for England. Carson er også veldig god. Så sånn som det ser ut nå tror jeg at Robinson må kjempe hardt for og virkelig vise at han er en god keeper, og at han fortjener og få plassen tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...