Jump to content

billett til bortekamp


Bergkamp88

Recommended Posts

Regner med det er en del her på forumet som har vært å sett Arsenal ute på tur. Jeg og noen kompiser tenkte oss over for å se kveldskampen mot Reading på Madejski mandag 12 november. Sjekka muligheten for å få billetter gjennom supporterklubben vår, men de klarte bare å skaffe mot lag med store stadioner og hvor interessen ikke er så høy. f.eks Boro. Madejski tar bare 24 så funker nok dårlig når man får storfint besøk fra serieledern.. Hvordan har dere som har vært på bortekamp kjøpt billetter? Selvfølgelig lystne på å brøle med Arsenal-fansen og ikke midt i en haug med deprimerte hjemmesupportere :D

 

OBS; Noen andre som også skal over mot Reading??

Link to comment
Share on other sites

Gjelder det samme med bortekamp mot Newcastle? Må man altså sende en søknad?

 

Min far har lenge snakket om å reise over med båt til Newcastle og se en kamp, for så å reise rett tilbake igjen. Før vi planlegger noe videre, er det greit å vite hvordan det vil være å få tak i billetter gjennom Arsenal Norway.

Link to comment
Share on other sites

Gjelder det samme med bortekamp mot Newcastle? Må man altså sende en søknad?

 

Min far har lenge snakket om å reise over med båt til Newcastle og se en kamp, for så å reise rett tilbake igjen. Før vi planlegger noe videre, er det greit å vite hvordan det vil være å få tak i billetter gjennom Arsenal Norway.

 

Det å ta englandsbåten fra Vestlandet til Newcastle for å gå på Newcastlekamper går greit så lenge det er snakk om lørdagskamper som starter senest med k.o. 1600 (norsk tid). Seilingsplanen til DFDS gjør at midtukekamper er umulig.

 

I år blir det vel vanskeligere å få sett Newcastle - Arsenal på denne måten da dette er en utsatt kamp fra 15. august og det florerer vel ikke akkurat med ledige lørdager så disse utsatte kampene har en tendens til å være en midtukekamp

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Jeg skal på en lenge planlagt tur til London ut på høsten, og håpet var selvsagt å få med seg en Arsenal-kamp samtidig. Men med min vanlige (u)flaks så har selvsagt PL klart å sende Arsenal ut på tur den helgen.

Siden kampen går i Birminghamområdet (West Brom) så er ikke det så langt å reise, men spørsmålet er heller om hvor lett det er å få tak i billetter!

 

Jeg har ikke prøvd meg på bortekamper tidligere, og har derfor ikke satt meg inn i hvor lett det er å få slike billetter gjennom klubben (har et (langvarig) Red membership). Jeg skal selvsagt se nærmere på det når kampen kommer opp i "billettlista" på arsenal.com. Å prøve å bestille fra West Brom ser jeg som "dødfødt", da jeg ikke kan forestille meg at jeg skal kunne sitte som en "nøytral" tilskuer blant hjemmefansen.

 

Har dere noen ideer om andre alternativ, enn via Arsenal, for å få billett sammen med Arsenalfansen?

 

EDIT!

 

Jeg var vel rask med spørsmålet, og glemte at supporterklubben selvsagt er et alternativ (forhåpentligvis også kommende sesong). Men kanskje det også finnes enda flere alternativer?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har brukt 1st4footballtickets.com og det har fungert bra.

 

Prisen for billett til den nevnte kampen, i borteseksjonen, er nå ca 90 pund på den siden. Litt pricy, men det er ikke utenkenkelig at prisen kan synke.

 

http://www.1st4footballtickets.com/english-premiership-west-bromwich-albion-vs-arsenal-tickets/west-bromwich-13967.html

 

Du kan enten sende billetten hjem til Norge (som koster litt mer) , eller få den sendt til hotellet ditt for 5 pund. Jeg har gjort det siste og det har gått bra. Bare

sørg for å kontakte hotellet angående leveringa, sånn at de aksepterer den og ikke sender den videre til postkontoret.

 

Red membership er selvsagt et bedre og billigere alternativ, men denne siden kan være en god back-up ! PS - Forrige bortekamp jeg var på var mot Bolton om ikke jeg husker feil. De billettene gikk til general sale (altså at alle kan kjøpe) på arsenal.com. Tror vi fikk dem for 27 pund stk.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...