Jump to content

Slitsomme somre


ben lakris

Recommended Posts

Det der er bare bullshitt! Det har lenge nå vært spekulert om Cesc til Real men han har personlig sagt at han ikke skal vekk og at han vil være i Arsenal.

 

Så bare slapp av :P

Håper du har rett Truls. Tror det vel også. Men vi brukte vel samme ordlyd som du i forhold til Vieira og Henry også.

Link to comment
Share on other sites

Fordi alle spillere Real kjøper, blir ødelagt o.O

 

Enig med deg i d :-| Men Sneijder har fått en meget god start da! han er sjukt god!

 

Til Topic: Forhåpentligvis so blir Fabregas i Arsenal. Føle meg ganske trygg på at han ikkje stikke til real.

Link to comment
Share on other sites

Uten å engang åpne linken kunne jeg forstå at dette dreide seg om Cesc. For å stjele et uttrykk fra vår kjære Chaz: Piss og vas kaller jeg dette!

 

Jeg tror Wenger har snakket grundig med Cesc denne sommeren, og overbevist ham om at Arsenal er det beste stedet å være i mange år fremover. Han skal jo har vært på vei ut dørene etter at Thierry forlot oss, men så snakket Arsenè med ham, noe som skal ha fått ham til å endre syn på sakene.

Jeg ser det slik at så lenge vi har Wenger, har vi Fabregas.

 

...Og om han skulle dra, drar han ikke til Madrid.. da drar han til Barcelona.

Link to comment
Share on other sites

Min mening med emnet var egentlig ikke om Cesc drar dit eller dit, men heller det at det kan være slitsomt å være Arsenalsupporter i sommermånedene. Tror ikke supportere i andre klubber har det som oss på denne fronten. Innbiller neg at de skånes mer enn oss, men vet ikke om det er riktig. Men vi er en slags stjernefabrikk og da må vi vel forvente at andre er ute etter stjernene våre.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...