Jump to content

Tell me why???


Ravenghost

Recommended Posts

Fabregas er den beste Fabregas i verden. Flamini er den beste Flamini i verden.

Vi trenger begge spillertypene og vi er heldige som har begge i klubben.

Flamini - ærlig, arbeidssom, lojal og kompromissløs.

Fansen burde hylle han, bygge han opp, støtte han, ikke jage han med kjepper.

Glad mange her inne ser storheten hans.

Link to comment
Share on other sites

mulig jeg får feil i dette, men mener det var feil av Wenger å bruke penger på Diarra når vi har Flamini. i hvertfall unødvendig. slik Flamini har spilt til nå denne sesongen mener jeg han burde satses mer på. han passer fint sammen med Cesc og jobber hardt. utviklingen hans de siste sesongene har bare godt en vei og tror det bare fortsetter, også på de områdene han ikke akkurat briljerer. slik var vel utviklingen til Ray Parlour også.

 

han er også i ferd med å bli en kontinuitetsbærer både som flere har sagt i forhold til den typiske Arsenal-spilleren, men også i den nåværende stallen hvor han etterhvert begynner å bli en av de med mest erfaring. det er viktig at man har slike i laget og at de i tillegg har arbeidsmoralen som Matty legger ned. derfor håper jeg ikke han forlater Gunners neste sesong, men fortsetter utviklingen og blir i Arsenal i mange år framover.

 

navnet hans burde defintivt synges oftere! :D

Link to comment
Share on other sites

Diarra er ein heilt anna type. Flamini er box-to-box, medan Diarra er meir holding a la Makelele og Gilberto. Slikt sett er eg 100 % overbevist om at Diarra passar betre med Fab Fab, dersom han er god nok dugleiksmessig.

 

Tykkjer det er viktig å halde beina på jorda. Greit at vi skal støtte opp om Flamini når han bærer trøya, men spesielt viktig for Arsenal er han ikkje. Har vi gløymt at Flamini ville forlate oss i vår, fordi han ikkje fekk spele på midten?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...