Jump to content

Stem her!


Eboue

Hvem av disse hadde vært bra å fått???  

37 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vi trenger Petr Cech mest av alle disse her, han er en glimrende keeper og det var synd at han ikke fikk arbeidstillatelse når vi prøvde å hente han ett år før Chelski.

 

Klassekeeper som alltid står på.

Link to comment
Share on other sites

Om jeg får velge kun en fra denne lista så blir det Ronaldinho. Han er ener extreme, så får keeper være keeper. Ronaldinho er dog den eneste spiller i verden som vil få en slik prioritering fra meg.

4896[/snapback]

 

men en klassestopper før Ronaldinho... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest kaenth

Syns Ronaldinho hadde hatt mest å bidra med fordi han er usedvanlig kreativ og god spiller. Umulig å lese hva han finner på. Henry hadde hatt godt av å ha han som spissmakker. Uslåelig kombinasjon hvis de to hadde blitt samspilte.

Link to comment
Share on other sites

vi trenger jo en ny keeper daså....

Men jeg skjønner ikke hvorfor du skriver Van Nistelrooy?

Han er den værste "spilleren" I fotball verdens Historie!!!!

4905[/snapback]

 

Enig med deg der, men han har fortsatt en helt sinsykt mål statestikk i man-u.

Og alle målene hans kommer innefor 16.

de fleste til Henry kommer utenfor 16.

Så de kunne nok ha utfylt hverandre godt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Det er bare to spillere på lista som i mine øyne ikke er svakere enn spillere som allerede befinner seg i Arsenal-stallen:

 

1. Ronaldinho er en av de få som ikke bare kunne fylt "Bergkamprollen", men også utviklet rollen videre.

 

 

2. Når det gjelder Cech, så er han muligens bedre enn Lehmann, men ikke så mye bedre at jeg av den grunn ville ofret et mulig Ronaldinho-kjøp av den grunn. Det finnes flere keepere i europa som er tilnærmet like god som Cech (Akkurat for øyeblikket står for øvrig Lehmann heller noe særlig tilbake for Chelsea-keeperen).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...