Jump to content

Puerta i respirator


jobosol

Recommended Posts

Den 22 år gamle Sevilla og Spania backen Antonio Puerta kollapsa under Sevilla sin kamp mot Gefate lørdag. Han kollapsa første gang etter knappe halvtimen av første omgang, men han kom seg på beina og alt såg etter forholda bra ut. Da han kom i garderoben kollapsa Puerta nok ein gong, og han vart sendt til sykehus. Puerta har lagt i respirator sidan han kollapsa for rundt 2 dagar dagar sidan, og tilstanden skal forsatt vera kritisk.

 

Video av hendelsen http://www.d1g.com/video/show/?id=1285875, blir kvalm av å sjå på

 

Dette her var ein svært ekkel sak som får tankane mine til gå tilbake til Foe og Feher.

 

Puerta er ein god fotballspelar som for knapt eit halvt år sidan var linka til Arsenal, men nå ligg han i respirator. Så mine tankar går til Puerta og hans nærmaste, og håper for all del at han vert frisk igjen.

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig at slike ting skjer. 2 fotballspillere døde på under en uke.

 

Kondolerer.

Hvem er den andre?

Queens Park Rangers spilleren Ray Jones.

Stemmer det, ja.

Får mest vondt når det gjelder Puerta siden jeg får vondt i mitt eget hjerte når jeg leser om det. Særlig når han faktisk er yngre enn meg... Får en til å tenke

Link to comment
Share on other sites

Har lest det på andre Forum at han var tvilsom til kampen og han blei derfor gidd smertestillende piller, er vell som er ganske utbredt innen fotballen.

 

Feks så fikk Stevie G før Chelseakampen pga tåa. Tipper det er masse bruk som ikke kommer fram og. Ufattelig trist sak dette.

Link to comment
Share on other sites

Han var veldig viktig for laget, så jeg forstår at han ble gitt smertestillende for å fullføre kampen. Ingen kunne nok forestille seg at det skulle få så fatale følger at han starta kampen!

 

R.I.P

Link to comment
Share on other sites

Puetra hadde fått smertestillende før kampen, bør klubbene slutte med dette?

 

 

RIP

 

Det kan være veldig mange ting som spiller inn her, å gi en spiller injeksjoner før kamp skjer desverre litt

for ofte men jeg tror ikke dette kan medvirke til kollaps på banen. Hjerte stoppet på Puerta og dette er mest sannsynlig en medfødt hjertefeil!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...