Jump to content

IBANEZ RG-370DX


The Gunner

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg skal kjøpe meg ny gitar, og IBANEZ RG-370DX virker som en veldig bra gitar til en billig penge. 4 100 kroner kostet den. Noen her som har vet om den er bra?

 

Beklager sent svar, men jeg frekventerer sjelden denne delen av forumet. 4.100,- er IKKE en billig penge for en gitar. Ibanez er meg bekjent et billigmerke, og dette var ikke spesielt billig. Gitaren er sikkert ok den, men du finner helt sikkert en minst like god gitar til under halve prisen. Sjekk gjerne bruktmarkedet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal kjøpe meg ny gitar, og IBANEZ RG-370DX virker som en veldig bra gitar til en billig penge. 4 100 kroner kostet den. Noen her som har vet om den er bra?

 

Beklager sent svar, men jeg frekventerer sjelden denne delen av forumet. 4.100,- er IKKE en billig penge for en gitar. Ibanez er meg bekjent et billigmerke, og dette var ikke spesielt billig. Gitaren er sikkert ok den, men du finner helt sikkert en minst like god gitar til under halve prisen. Sjekk gjerne bruktmarkedet.

 

Mange andre har sagt at det er en kjempegod gitar til en billig penge. Har du hørt om modellen, eller syntes du bare den er dyr fordi Ibanez er et billigmerke? Andre jeg har snakket med sa at de kjøpte samme gitaren for over 5000 kr, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe den.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal kjøpe meg ny gitar, og IBANEZ RG-370DX virker som en veldig bra gitar til en billig penge. 4 100 kroner kostet den. Noen her som har vet om den er bra?

 

Beklager sent svar, men jeg frekventerer sjelden denne delen av forumet. 4.100,- er IKKE en billig penge for en gitar. Ibanez er meg bekjent et billigmerke, og dette var ikke spesielt billig. Gitaren er sikkert ok den, men du finner helt sikkert en minst like god gitar til under halve prisen. Sjekk gjerne bruktmarkedet.

 

Mange andre har sagt at det er en kjempegod gitar til en billig penge. Har du hørt om modellen, eller syntes du bare den er dyr fordi Ibanez er et billigmerke? Andre jeg har snakket med sa at de kjøpte samme gitaren for over 5000 kr, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe den.

 

Jaja, du må jo selvsagt gjøre som du vil, men jeg råder deg til å se deg om etter andre alternativer. Mye kommer selvsagt an på om du kan å spille gitar, for skal du kjøpe deg en gitar for å lære deg å spille så holder det lenge med en kassegitar med nylonstrenger til kr 500,-.

 

Er du derimot dreven på gitar så råder jeg deg til å satse på en fender eller en Rickenbacker om du er skikkelig god og har tilsvarende god råd.

 

Jeg for min del har en Morgan Legend som jeg kjøpte for ca. fem år siden for 2.500,- med Peavey Rage forsterker og den holder fint enda.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vel spilt cirka 5 år, så jeg er ingen nybegynner. Gitar-læreren min anbefalte meg å kjøpe en Ibanez gitar, siden det er et godt og billig merke. IBANEZ RG-370DX er ifølge mange en kjempegod gitar. 4000 er vel egentlig en helt grei pris for en god gitar. Jeg skal ned til Kristiansand på torsdag, så jeg får se da hvilken gitar jeg kjøper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...