Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

hvis vi skulle få Eto i bytte mener jeg vi har gjort ett kupp :P

 

men på en annen side så tenker jeg, hvorfor skal jeg være optimist med tanke på den kommende sesongen når ikke henry klarer det, han vet sikkert litt mer om potensialet til arsenal en jeg gjør..

 

gallas mener jo det samme, men så har vi noen gooners som bare er evig positive optimister og tror vi blir titel utfordrere hvert år uansett ka vi gjør i silly season..

så er det noen som i det negative hjørnet, der alt bare er negativt og vi kommer ikke til og ta 4 plassen en gang..

 

prøver og være realist men jeg skifter mening litt frem og tilbake der, synes vi trenger noen forsterkninger uansett, men føler ikke vi er langt unna til og kunne være titel utfordrer neste sesong..

 

wenger har sagt de to siste sesongene at laget er godt nok til og ta liga gull, han har tatt kraftig feil, synes ikke han bør gjøre en lik feilvurdering denne sesongen..

jeg tippet vi skulle komme på 5 plass for 2 år siden, tippet 3 plass i fjor, i år er jeg mer optimist og tipper 2 plass i år, så visst det blir som de to forrige årene så blir det 1 eller 3 plass på oss siden jeg pleier og bomme med en plass ;)

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikkje korleis folk kan vere sikre på at Eto'o går rett inn og presterer fra første spark på ballen. Henry har vore toppscorar for oss heilt sidan han kom til klubben omtrent. Han har vunne gullstøvelen og blitt toppscorar i PL fleire gonger.

 

Greit nok, Eto'o er ein kjempe spiss, men eg trur aldri at han kan erstatte Henry skikkelig. Trur fort det er lett å gløyme kor utrulig god Henry har vore, p.g.a den skadeutsatte sesongen han hadde i år. Me me jo ikkje gløyme at han faktisk scora 11 mål i PL.

 

Eg håpar for all del at Henry blir, for eg trur at sidan han berre er 29 år, er han uerstatteleg.

Link to comment
Share on other sites

Thierry Henry i Spurs drakt

 

Ja det høres merkelig ut, men det er San Antonio Spurs som vant NBA cupen, der Henry tar bilde sammen med kompisen Tony Parker (som for øvrig er forlovet med Eva Longoria).

 

Nei, som vi alle vet er Henry i USA på ferie for tiden og det er nok bare spekulasjoner det med at Henry er på vei til Barca, men man vat aldri.

 

Personlig vil eg se Henry i Arsenal i mangen år fermover og det tror eg kommer til å få se og...

Link to comment
Share on other sites

Fikk ikke denne www.arsenalnewsreview.co.uk linken til å fungere, men jeg er mektig lei alle spekulasjoner nå.

Ønsker bare å slippe å tenke på THmer denne sommeren...ønsker å beholde han, men hvis noe annet skjer - uansett hva som skjer - gå ut i media og si KLART i fra!

 

Når det gjelder nye signeringer tor jeg ikke vi får se noen før et godt stykke ut i juli, husk det er et mesterskap for de yngre stjerner som er i gang nå. JEg ser absolutt ikke det som utenkelig at AW har funnet gullet allerede!

Mitt tips er dersom AW selger TH, så er det fordi ett eller annet allerede er i boks, hvis ikke så TH kontrakt, og jeg kan love at han ikke får gå billig.

Link to comment
Share on other sites

Thierry Henry i Spurs drakt

 

Ja det høres merkelig ut, men det er San Antonio Spurs som vant NHL cupen, der Henry tar bilde sammen med kompisen Tony Parker (som for øvrig er forlovet med Eva Longoria).

 

Nei, som vi alle vet er Henry i USA på ferie for tiden og det er nok bare spekulasjoner det med at Henry er på vei til Barca, men man vat aldri.

 

Personlig vil eg se Henry i Arsenal i mangen år fermover og det tror eg kommer til å få se og...

San Antonio vant NBA, ikke NHL. Basketball, ikke ishockey.

Link to comment
Share on other sites

Thierry Henry i Spurs drakt

 

Ja det høres merkelig ut, men det er San Antonio Spurs som vant NBA cupen, der Henry tar bilde sammen med kompisen Tony Parker (som for øvrig er forlovet med Eva Longoria).

 

Ojj,når jeg bare hadde lest "overskriften" så stokk jeg litt,begynnte å lure på om hann hadde stillt opp i Spudz drakt :)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal boss Wenger in secret Eto'o meeting

tribalfooball.com - June 16, 2007

 

Arsenal boss Arsene Wenger held secret talks with Barcelona ace Samuel Eto'o a fortnight ago, it has been revealed.

 

The Sun says Wenger flew to Africa two weeks ago to speak with the Cameroon international.

 

And the Frenchman came away confident he could land his man after Eto'o revealed he would jump at the chance to play in the Premier League.

 

An excited Wenger informed his board of the good news, but was disappointed to be told Arsenal could not meet Barca's asking price.

 

The Spanish giants will not part with Eto'o, 26, unless they receive an offer in the region of £25million.

 

 

er jo tribalfootball, men wenger vet sikkert at og få Eto er eneste måten og erstatte Henry på..

Link to comment
Share on other sites

Etoo er ikke i nærheten av Henry...

 

Disse spillerne kan ikke sammenlignes, da de har to helt forskjellige roller på banen. Eto'o kan nok ikke erstatte Henry's rolle i laget. Men da vil det isåfall være Wenger's oppgave å endre spillemåten, slik at Eto'o eller eventuelt andre nye spisser passer inn.

Link to comment
Share on other sites

INGEN kan erstatte kong Henry

 

Selvfølgelig kan Henry erstattes. Tror du klubben går under fordi om Henry forlater klubben? Du må huske at Henry forlater klubben en dag uansett. Han spiller ikke til evig tid.

 

Kan være enig i at Henry's rolle kan være vanskelig å erstatte, og sikkert personen Henry også. Men da er det opp til manager og spillegruppen å skape en ny rolle for en ny spiss. Verden går absolutt ikke under fordi om Henry forlater klubben, og husk at ingen er uerstattelige

Link to comment
Share on other sites

INGEN kan erstatte kong Henry

 

Selvfølgelig kan Henry erstattes. Tror du klubben går under fordi om Henry forlater klubben? Du må huske at Henry forlater klubben en dag uansett. Han spiller ikke til evig tid.

 

Kan være enig i at Henry's rolle kan være vanskelig å erstatte, og sikkert personen Henry også. Men da er det opp til manager og spillegruppen å skape en ny rolle for en ny spiss. Verden går absolutt ikke under fordi om Henry forlater klubben, og husk at ingen er uerstattelige

 

Egentlig enig, når jeg har tenkt meg om, men det er omtrent ingen spillere som kan tilføye klubben det samme som Titi har gjort.... klart han kommer til å gå en gang, det gjør jo alle, men nå for tia har jeg ingen problemer med å beholde Henry :)

Link to comment
Share on other sites

INGEN kan erstatte kong Henry

 

Selvfølgelig kan Henry erstattes. Tror du klubben går under fordi om Henry forlater klubben? Du må huske at Henry forlater klubben en dag uansett. Han spiller ikke til evig tid.

 

Kan være enig i at Henry's rolle kan være vanskelig å erstatte, og sikkert personen Henry også. Men da er det opp til manager og spillegruppen å skape en ny rolle for en ny spiss. Verden går absolutt ikke under fordi om Henry forlater klubben, og husk at ingen er uerstattelige

 

Egentlig enig, når jeg har tenkt meg om, men det er omtrent ingen spillere som kan tilføye klubben det samme som Titi har gjort.... klart han kommer til å gå en gang, det gjør jo alle, men nå for tia har jeg ingen problemer med å beholde Henry :)

 

Hvem vet, kanskje kan erstatteren tilføre klubben mer enn hva Henry har gjort? Akkurat det blir helt feil å snakke om nå. Først må vi vente å se hva som i det hele tatt skjer med Henry. Og skulle det ende med at han blir solgt, så må vi se hvem som kommer inn som erstatning. Og så får man se i fremtiden om ett eventuelt salg av Henry har fått noen neagtive ringvirkninger. Det er jo heller ingen garanti for at Henry kommer tilbake i godt gammelt slag. Kanskje har alle skadeproblemene satt sine spor. Henry's aller viktigste våpen er farten. Både alder og skader kan ha gjort sitt til at denne ikke er like eksplosiv lenger. Tror uansett at det som kommer til å bli vanskeligst å erstatte, er personen Henry. Henry har en høy status i troppen, og de fleste ser opp til han. Slikt blir ikke erstattet over natten. Men livet går uansett viderer i fotball.

 

Så nå er det bare å vente å se på hva som skjer. En ting er sikkert, og det er at denne sommeren kommer til å bli lengre enn jeg hadde håpet på. Som jeg har sagt tidligere i denne tråden, så er siste ord absolutt ikke sagt i denne saken. På nåværende tidspunkt, er det vel kun to personer som vet med 100% sikkerhet hvor Henry's fremtid ligger. Og det er Henry selv, og Wenger.

Link to comment
Share on other sites

INGEN kan erstatte kong Henry

 

Selvfølgelig kan Henry erstattes. Tror du klubben går under fordi om Henry forlater klubben? Du må huske at Henry forlater klubben en dag uansett. Han spiller ikke til evig tid.

 

Kan være enig i at Henry's rolle kan være vanskelig å erstatte, og sikkert personen Henry også. Men da er det opp til manager og spillegruppen å skape en ny rolle for en ny spiss. Verden går absolutt ikke under fordi om Henry forlater klubben, og husk at ingen er uerstattelige

 

Egentlig enig, når jeg har tenkt meg om, men det er omtrent ingen spillere som kan tilføye klubben det samme som Titi har gjort.... klart han kommer til å gå en gang, det gjør jo alle, men nå for tia har jeg ingen problemer med å beholde Henry :)

 

 

Den henry som spilte for oss etpar sesonger siden var det nok ingen som kunne erstatte,men!

Får vi en henry som er like humørsyk som han til tider var i fjor,så tror jeg det er mange spisser som kan erstatte han.

Jeg tror det er veldig viktig at henry finner ut av hva han vil i sommer,for vist vi skal drasse rundt på en sur

og misfornøyd lagkaptein,så tror jeg ikke vi kommer til å tjene på å ha han i klubben..

Link to comment
Share on other sites

INGEN kan erstatte kong Henry

 

Er ikke mange som kan det, men Eto kan :)

 

 

selvfølgelig kan noen erstatte Henry, men det ikke mange nei, og Eto`o er nok ikke en av de, selv om han er en meget god spiller.

Link to comment
Share on other sites

INGEN kan erstatte kong Henry

 

Selvfølgelig kan Henry erstattes. Tror du klubben går under fordi om Henry forlater klubben? Du må huske at Henry forlater klubben en dag uansett. Han spiller ikke til evig tid.

 

Kan være enig i at Henry's rolle kan være vanskelig å erstatte, og sikkert personen Henry også. Men da er det opp til manager og spillegruppen å skape en ny rolle for en ny spiss. Verden går absolutt ikke under fordi om Henry forlater klubben, og husk at ingen er uerstattelige

 

Egentlig enig, når jeg har tenkt meg om, men det er omtrent ingen spillere som kan tilføye klubben det samme som Titi har gjort.... klart han kommer til å gå en gang, det gjør jo alle, men nå for tia har jeg ingen problemer med å beholde Henry :)

 

 

Den henry som spilte for oss etpar sesonger siden var det nok ingen som kunne erstatte,men!

Får vi en henry som er like humørsyk som han til tider var i fjor,så tror jeg det er mange spisser som kan erstatte han.

Jeg tror det er veldig viktig at henry finner ut av hva han vil i sommer,for vist vi skal drasse rundt på en sur

og misfornøyd lagkaptein,så tror jeg ikke vi kommer til å tjene på å ha han i klubben..

 

kunne ikke hvert mer enig med deg Cyclobs :)

Link to comment
Share on other sites

Må si mye rart blir sagt om Henry men en ting er sikkert. Eto er

en god spiller men et magert bytte for oss kontra å miste den fineste mest tekniske spissen vi har sett i en Arsenal drakt.

Jeg håper Henry blir..og det som er bra med Henry at det er ikke

penger som styrer hvor han blir.

Måten Henry har vist glede og tydelig vært en inspirasjon for

spillerne på sidelinja er en side av Henry som varmer.

 

Men skulle Henry velge å gå er jeg sikker på at Wenger

gjør sitt beste for å finne en verdig partner til en av Europas mest tekniske spisser...nemlig Robin Van Persie som sikkert hadde knallet inn over 20 mål denne sesongen hadde han ikke blitt skadet.

 

Legger ved en link med litt interessante fakta over hvordan vi har gjort det med og uten Henry denne sesongen:

 

http://www.soccerblog.com/2007/06/arsenals...mbination_m.htm

Link to comment
Share on other sites

Men skulle Henry velge å gå er jeg sikker på at Wenger

gjør sitt beste for å finne en verdig partner til en av Europas mest tekniske spisser...nemlig Robin Van Persie som sikkert hadde knallet inn over 20 mål denne sesongen hadde han ikke blitt skadet.

 

Legger ved en link med litt interessante fakta over hvordan vi har gjort det med og uten Henry denne sesongen:

 

http://www.soccerblog.com/2007/06/arsenals...mbination_m.htm

 

Meget interessant denne artikkelen. Har lest en del liknende før også, men det jeg virkelig synes er moro her er å se at Flamini viser seg som en "viktig" spiller. Kanskje feil tråd for dette innlegget, men jeg er av den oppfatning av at Flamini faktisk er meget viktig for Arsenal. Eksempler er de 3 målene han scoret denne sesongen, hvorav 2 av de (så vidt jeg husker) var meget avgjørende for utfallet av den kampen. Og ikke glem hvem som var fast på venstre bak under vår fantastisk ferd mot finalen i CL 2005.

I tillegg synes jeg MF alltid viser en vilje til å jobbe for laget, noe mange andre ikke gjør. Greit han er kanskje ikke den mest teknisk begavede spilleren, men mye av dette tar han igjen med ren innsats. Jeg håper ikke han blir solgt, men spørsmålet er om han er villig til å bruke så mye tid på benken som han har gjort sist sesong. Vil gjeren høre flere innspill her.

 

(PS: la denne komentaren inn på en eksisterende MF tråd).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...