Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest Van Persie

Henry passer ikke inn i Bãrca :rolleyes:

At han ikke passer inn i Barcelona er vel en smule feil, men han bør uansett ikke dra dit. Han hører hjemme i Arsenal, for evig og alltid! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Har aldri vært sikrere på at no14 skal bli i Gunners som det jeg er nå. God innsats i CH.L. og med 3 eller 4plassen i PL i sikte i tillegg til at det er snakk om flere kjøp til sommeren, gjør at Henry blir.

Link to comment
Share on other sites

Tror han blir i klubben selv om vi ikke skulle klare en 3-4 plass i PL . Vi slo da ut Real og de unge har vist godt spill . Dessuten har vi vanvittig med talenter i stallen som jeg vet kommer til å gjøre det stort . Klubbens ambisjoner er viktige og snart er det ny stadion med 60000 publikumere . Til sommeren blir det sikkert kjøpt 1-2 gode spillere igjen .

Link to comment
Share on other sites

i tillegg til at det er snakk om flere kjøp til sommeren

 

Hvor har du det fra at det er snakk om flere kjøp til sommeren?

 

Når Wenger uttalte seg om at de ikke hadde planer om å kjøpe Beckham, så sa han at hans prioritet til sommeren var å beholde de som allerede var i klubben. Sier ikke at det ikke bli noe kjøp til sommeren, men de eneste som snakker om nye spillere, er media.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

i tillegg til at det er snakk om flere kjøp til sommeren

 

Hvor har du det fra at det er snakk om flere kjøp til sommeren?

 

Når Wenger uttalte seg om at de ikke hadde planer om å kjøpe Beckham, så sa han at hans prioritet til sommeren var å beholde de som allerede var i klubben. Sier ikke at det ikke bli noe kjøp til sommeren, men de eneste som snakker om nye spillere, er media.

Aw sa i januar noe slikt som at nå ble det ike hentet flere spillere før til sommeren. Betyr jo ingen ting, men regner med at de kommer til åp handle 2 spillere...

Link to comment
Share on other sites

i tillegg til at det er snakk om flere kjøp til sommeren

 

Hvor har du det fra at det er snakk om flere kjøp til sommeren?

 

Når Wenger uttalte seg om at de ikke hadde planer om å kjøpe Beckham, så sa han at hans prioritet til sommeren var å beholde de som allerede var i klubben. Sier ikke at det ikke bli noe kjøp til sommeren, men de eneste som snakker om nye spillere, er media.

Aw sa i januar noe slikt som at nå ble det ike hentet flere spillere før til sommeren. Betyr jo ingen ting, men regner med at de kommer til åp handle 2 spillere...

Han sier bare at det kanskje skal kjøpes inn flere til sommeren. Trenger ikke nødvendigvis være EN spiller en gang!

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Gode nyheter fra Spania også!

 

Barcelona er visstnok ikke interessert i å kjøpe Thierry Henry i sommer! BBC Radio Five Live har intervjuet Barcelonas visepresident og fått disse uttalelsene:

 

"There are a lot of rumours in this industry, but we are very happy with the players we have.

 

"He is an amazing player. Everybody would like to have Thierry Henry in their team, all the teams in the world.

 

"But he has a team and a contract and we respect that. One day if he is available we would talk, but not now."

 

 

Herlige nyheter dagen derpå, så får vi bare håpe dette stemmer også gjennom sommeren!

 

 

for å være helt ærlig beroliger ikke de utsagnene der meg i det hele tatt... han bekrefter jo at han kommer til å prøve å hente Henry (nesten i hvertfall), bare ikke nå... Hvor mange ganger i historien har det ikke skjedd at en trener/leder i klubben går ut og sier at han ikke er interessert i spilleren det er snakk om, men allikevel går ut å kjøper spilleren ikke så lenge etterpå. Og visepresidenten benekter ikke at Barca er interessert i å hente Henry.

Det er ikke det at jeg tror Henry drar fra Highbury, men jeg er bare bekymret.

 

Jeg tror også at det at Arsenal slo ut Real-Madrid i Champions League, kan være en av tingene som gjør at han blir.

Hvis Arsenal klarer å sikre seg plass i Champions League tror jeg Henry garantert blir, men hvis vi ikke klarer å sikre oss en plass, er jeg mer usikker...

 

EDIT: Hvis arsenal skulle klare å vinne CL ved å slå barca i en finale hadde det selvfølgelig vært toppen, for da hadde han ikke dratt :)

 

ENDA EN EDIT: Vi har helt klart sett i kampene mot Real og kampen mot Liverpool hvor viktig Henry er for oss... Uten han klarer vi oss ikke ! Det er forresten et stort problem i arsenal... Pires og Ljungberg scorer ikke like mange mål som de pleide

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Her er det mye latterlig som er satt ned på papir.

Hvor dumme er egentlig folk?

 

VG forum

Hele VGD er en gjeng med innbilske, lettlurte folk. De tror på alt som står i avisene.

Link to comment
Share on other sites

Er ikkje desse ryktene tatt fra ein eller anna barcablogg ,som har poppa opp på nettet dei siste dagane, der dei hevda at Henry har ei muntleg avtale med barca. Dette er i følge den sida bekefta fra barcelona, dette er fakta i følge sida, men dei vil ikkje sei åssen dei veit det er fakta, uansett hvis det skulle stemme, så er det tapping og barca er i trøbbel. Var innom den sida, og det virka som humbug heile greia, skal sjå om eg finn den igjen og poste en link.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir bare dritlei!Tviler på at di har noen muntlig avtale som barca hevder,tror ikke henry ville gjord noe slikt mot arsenal fansen.

Han virker som en ærlig kar,noe wenger også sier.

Skulle henry bestemme seg for å forlate oss så kommer jeg ikke til å bli forbannet på han av den grunn,men viser det seg at det er noe sannhet i ryktene fra barca så mister han den respekten jeg har for han.(ikke at han blir å gråte av den grunn) :D

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Reyes kommer til å gå tilbake til Real Madrid, sammen med Fabregas, også. I tillegg ønsker Pires seg vekk. Lehmann legger opp, sammen med Bergkamp. Vi får sikkert noen overraskende salg også, så det blir nok til at laget rakner fullstendig, og rykker ned.

 

Det er så LOL!

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

hvor leste deu det?

Står på teamtalk.com at Barca har en muntlig avtale om å få kjøpe Henry for 10 mill pund.... Veeeldig sansynlig

Link to comment
Share on other sites

Guest vanpersie

Står på nettavisen.no Men 130 mil for han?? høres ganske tålpeli ut....... Får håpe d ikkje e sant... E rykte om at arsenal har tenkt og få inn han torres som erstatter for Henry. Og i såfall så må de kjappe seg for å sikre han, Newcastle har visstnok lagt inn bud på han og....

Link to comment
Share on other sites

Som tidligere, så har ikke Barca lov til å inngå en slik avtale med Henry. Henry har over ett år igjen av kontrakten sin, og han må bare ha igjen 6 mnd hvis noe sånt skal være lov. Derfor må Barca gå igjennom Arsenal ved alle henvendseler angående Henry, så dette er bare bullshit - nok en gang.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...