Jump to content

Pre-seasons "overgangs-vinner"


Lars Henry

Recommended Posts

Nå er overgangsmarkedet drøyt 2 uker unna å bli stengt. Så nå lurer jeg på hvem dere synes har gjort det best i salg og kjøp av spillere i PL

 

Personelig holder jeg en knapp på Chelsea HVIS de henter Dani Alves.

 

Andre lag som har gjort det bra er Manchester City, Liverpool og scum

Link to comment
Share on other sites

Kanskje litt lik denne.

Men hvis jeg skal svare ærlig har vel Liverpool og Man Utd hentet noen gode forsterkninger.

I tilegg har Chelski hentet en del gratis spillere med kvaliteter. Også Spurvene har opnet lommeboken, men om det gir resultater, det kan diskuteres... Der imot har lag som Reading handlet lite, noe vi også kanskje har gjort. Men det kan ha en god innvirkning i laget! :D

Link to comment
Share on other sites

Kanskje litt lik denne.

Men hvis jeg skal svare ærlig har vel Liverpool og Man Utd hentet noen gode forsterkninger.

I tilegg har Chelski hentet en del gratis spillere med kvaliteter. Også Spurvene har opnet lommeboken, men om det gir resultater, det kan diskuteres... Der imot har lag som Reading handlet lite, noe vi også kanskje har gjort. Men det kan ha en god innvirkning i laget! :D

 

Litt uenig med deg der Hermz

her er listen over overgangene for de 4 store:

 

1 plass. Manchester United= har kjøpt Nani, anderson og haergraves.

de 2 kanskje beste unge spillere i verden + en veldig god og erfaren midtbane spiller!

 

2.plass cheal$ki kjøpt noen bra spillere gratis pluss en god litt dyr malouda!

 

3.plass liverpool= Torres og babel = $ + noen middelmådige spillerre for veksle penger

 

4.plass Arsenal= som alltid er det vi som kommer dårligst ut. det brae er at vi har brukt lite penger.

og fått 1 god forsvar spiller 1 god keeper og en god spiss.+ att wenger pleier og kjøpe noe snadder heeeelt i slutten så vi får se!!

Link to comment
Share on other sites

Her er min liste:

 

1. Man Utd: de henter to voldsomme talenter, en fantstisk spiss i Tevez og en god og erfaren midtbanspiller i Hargreaves.

 

2. Liverpool: Har hentet kvalitet i Torres og Voronin, i tillegg store talenter i Babel, Lucas, Itandje og Leto.

 

3. Tottenham: Har hentet Kaboul, Bent, Malbranque og Bale. Som alle er kvalitetsspillere.

 

4. Chelsea: Sidwell, Ben Haim, Malouda, Pizzaro, Pato(hvis han i det hele tatt har signert). Jeg regner Malouda som den beste her, han har vist store kvaliteter i det siste.

Link to comment
Share on other sites

OI: http://www.dagbladet.no/sport/2007/08/14/508851.html

 

Alves til Chelsea = Gull til Chelsea

Er ikke han venstre back? :huh:

Ashley Cunt, Wayne Bridge, Dani Alves...? Venter bare på at de henter Carlos, Heinza og Evra nå da.. Kanskje de prøver seg på Clichy og? :P

 

Alaves er vel høyreback han

Link to comment
Share on other sites

Da årets lag i verden ble kåret, var Alves den på laget som fikk størst prosent stemmer i sin back-posisjon. Nå må jeg innrømme at jeg ikke har sett han spille, men når man kommer inn på årets lag i verden, betyr det at han er vanvittig. Spørsmålet er om han kan takle den engelskespillestilen dersom han er så fislete som Sir John så fint beskriver.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...