The Gunner Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Her kan vi skrive om overganger i Italia, Spania, Frankrike, Norge osv... Da begynner jeg med at Wesley Sneijder idag gikk til Real Madrid for 215 millioner kroner. 23-åringen vil sannsynligvis skrive under på en 5-års kontrakt for klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Her kan vi skrive om overganger i Italia, Spania, Frankrike, Norge osv... Da begynner jeg med at Wesley Sneijder idag gikk til Real Madrid for 215 millioner kroner. 23-åringen vil sannsynligvis skrive under på en 5-års kontrakt for klubben. synes det er rart han ikke ble solgt før mertesacker: werder bremen-> real madrid pepe: porto-> real madrid forlan: villareal-> atletico madrid Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc1886 Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Her er noken overganger: Drenthe -> Real Madrid Saviola -> Real Madrid Dudek -> Real Madrid Yaya -> Barcelona G. Milito -> Barcelona Henry -> Barcelona Abidal -> Barcelona Zigic -> Valencia Hildebrand -> Valencia Mata -> Valencia Helguera -> Valencia Arizmendi -> Valencia Ba -> Milan Pato -> Milan Suazo -> Inter Chivu -> Inter Juan -> Roma Giuly -> Roma Ribery -> Bayern Toni -> Bayern Klose -> Bayern Grosso -> Lyon Keita -> Lyon Bodmer -> Lyon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Her er noken overganger: Drenthe -> Real Madrid Saviola -> Real Madrid Dudek -> Real Madrid Yaya -> Barcelona G. Milito -> Barcelona Henry -> Barcelona Abidal -> Barcelona Zigic -> Valencia Hildebrand -> Valencia Mata -> Valencia Helguera -> Valencia Arizmendi -> Valencia Ba -> Milan Pato -> Milan Suazo -> Inter Chivu -> Inter Juan -> Roma Giuly -> Roma Ribery -> Bayern Toni -> Bayern Klose -> Bayern Grosso -> Lyon Keita -> Lyon Bodmer -> Lyon Drenthe til Real madrid er vel strengt tatt ikke bekreftet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
afc1886 Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Drenthe til Real madrid er vel strengt tatt ikke bekreftet. Jo han er Real Madrid spiller Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted August 13, 2007 Report Share Posted August 13, 2007 Hadde vore greit om folk skriver inn overgangsssummane på transferane dei ramsar opp. Ser ut som om Barca og Real handlar mykje igjen, rimeleg høg cashflow i dei klubbane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Alexandre Pato >> AC Milan Josè Antonio Reyes >> Athletico Madrid Luis Garcia >> Athletico Madrid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Her kan vi skrive om overganger i Italia, Spania, Frankrike, Norge osv... Da begynner jeg med at Wesley Sneijder idag gikk til Real Madrid for 215 millioner kroner. 23-åringen vil sannsynligvis skrive under på en 5-års kontrakt for klubben. synes det er rart han ikke ble solgt før mertesacker: werder bremen-> real madrid pepe: porto-> real madrid forlan: villareal-> atletico madrid Mertesacker har ikkje gått til Real. Det er Metzelder. Han kom gratis frå Dortmund Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 Real, Bayern og Barcelona har blitt ekstremt sterke. Bayern tar UEFA cupen lett. Real og Barca kommer til å bli gode i CL. Blir spennende å se de to spanske lagene i den hjemlige ligaen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Så nettopp på TV2-sporten at Barca har fått tak i Yaya Toure. For et lag de har nå! Ergrer meg over at Wenger ikke kastet seg etter ham for lenge siden! Og så har de har Ronaldinho, Henry, Etoo og Messi på topp, og ifølge 1.lags treneren får ikke alle spille på likt fra start Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonymontana Posted August 25, 2007 Report Share Posted August 25, 2007 Så nettopp på TV2-sporten at Barca har fått tak i Yaya Toure. For et lag de har nå! Ergrer meg over at Wenger ikke kastet seg etter ham for lenge siden! Og så har de har Ronaldinho, Henry, Etoo og Messi på topp, og ifølge 1.lags treneren får ikke alle spille på likt fra start Hatt sett for meg at Barca kunne blitt rimeleg framtunge skulle dei stillt med alle 4 samtidig, men det hadde vore litt spennande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.