Arsenal90 Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Noen her som følger med på 24 og kan fortelle meg hvilken sessong som går på TV her i Norge nå? Tråden kan slettes så fort jeg får svar:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 det er vel sesong 6 som går på TV nå, tror jeg:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 det er vel sesong 6 som går på TV nå, tror jeg:) Korrekt.. og sesong 7 kommer ut i USA rett før nyttår eller rett etter hvis jeg husker riktig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 vet noen korti sesong 7 kommer ut i norge?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Vanligvis starter 24 i mars\april i Norge Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Husker for lenge siden da sessong 1 var her, det er første å siste gang jeg ser den serien igjen .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KabelJo Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 24 er beste serien ever Skal vel bli hvertfall sesong 7 og 8 (kansje flere?). Etter det så kommer det en kino film av 24 med samme skuespillera. Makalaust Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herrold Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 24 er beste serien ever Skal vel bli hvertfall sesong 7 og 8 (kansje flere?). Etter det så kommer det en kino film av 24 med samme skuespillera. Makalaust ja, 24 er den beste serien! aldri vært noe bedre spenningsserie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 24 er ein klar favoritt ja. Einaste minuset er at dei tok livet av Tony Almeida altfor tidleg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Eg likar Prison Break bedre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Eg likar Prison Break bedre Den er døds bra den ja,men 24 er bra d å Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted August 10, 2007 Author Report Share Posted August 10, 2007 24 er beste serien ever Skal vel bli hvertfall sesong 7 og 8 (kansje flere?). Etter det så kommer det en kino film av 24 med samme skuespillera. Makalaust Kiefer Sutherland har hvertfall skrevet under en "kontrakt" med 24-producer'ne i hvertfall 2 år til, så kommer minst to serier til, men håper på flere Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Eg likar Prison Break bedre Jeg er egentlig enig, selvom 24 er utrolig bra det og. Følger med på begge deler! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalerik Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Jeg synes både prison Break og 24 er innmari bra, men jeg synes kanskje prison break er kanskje litt bedre. Er det noen som vet når Prison Break sesong 2 kommer ut på DVD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.