bergkampje Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 Ikke det at jeg er RBK fan, men allikevel morsomt med norske lag i CL. Og RBK har jo en gedigen sjanse til å nå gruppespillet. Astana slår de vel sammenlagt, og da møter de Tampere/Levski Sofia i 3.kvalikrunde. Dette burde være mulig for RBK å ta, så kanskje vi får se Arsenal i Trondheim igjen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 Håper ikke det. Da får jeg ikke sett så mye arsenal i cl gruppespillet. vis ikke dem spiller på en annen dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 Håper ikke det. Da får jeg ikke sett så mye arsenal i cl gruppespillet. vis ikke dem spiller på en annen dag Ja, og hvis de spiller en annen dag så foretrekker tv3 Liverpool,United og kanskje Barca framfor Arsenal, irriterende. Men Arsenal er hvertfall på SportN iblant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted August 3, 2007 Author Report Share Posted August 3, 2007 Tipper tv3 sender rbk om de kommer med? De blir jo nødt til det. Derfor er det jo finfint om Arsenal kommer i gruppe med dem!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted August 4, 2007 Report Share Posted August 4, 2007 Trondheim tar gjerne imot en haug med gooners igjen for å se vårt favoritt lag KNUSE RBK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.