hermz Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 SS Lazio-Arsenal FC 1-2 (Lazio: Pandev 40, Arsenal: Bendtner 19, da Silva 55) 2.August kl.18.30 Engelsk tid TV Kanaler: Arsenal TV Online Streams: Myp2p.eu Forumets stream-tråd Lagene: Arsenal Almunia Senderos Clichy Hoyte Djourou Traore Song Fabregas Walcott Bendtner da Silva Subs: Rosicky Toure Flamini Eboue van Persie Fabianski Hleb Lagene: Lazio Ballotta Stendaro Scaloni Zauri Cribari Ledesma Mauri Behrami Mutarelli Pandev Rocchi Subs: De Silvestri del Nero Mudingayi Manfredini Makinwa Berni Kolarov Dommer:: Ukjent Siste kamper: Arsenal: U S S T S S Lazio: T U S T U T Hjemmesider: Arsenal.com (Match menu) SS Lazio.it Amsterdam Tournament Klipp fra kampen: YouTube.com Arsenalclips.tk Tideligere vinnere: 1999 Lazio 2000 Barcelona 2001-2002-2003-2004 Ajax 2005 Arsenal 2006 Manchester United Før avspark: Emirates cup er ferdig, derfor er det en ny cup på papieret. Denne gangen er det Amsterdam Tournament i Nederland. Vi spiller først mot Lazio så mot Ajax 4. August. Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Gleder meg å se denne, blir min første pre-season kamp i år. Håper virkelig Wenger nå begynner å mer og mer sette en elver og da håper jeg disse 11 får sjansen fra start: Lehmann Sagna-Gallas-Toure-Clichy Eboue-Fabregas-Gilberto(!?)-Rosicky vanPersie-Adebayor Laget trenger sikkerhet om hvilke 11 som er Wengers utvalgte er. Noen som vet hva sskjer med Eduardo og Gilberto? Noen andre som sliter men noe skader eller? Reyes? Så lenge Arsenal ikke har akseptert noe bud på han er det jo Arsenal som er klubben hans. Hva med Baptista? Kjekt om noen som er mer oppdatert gidder å svare litt her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 og ikke hleb? Han var bare ren magi mot inter og ikke hleb? Han var bare ren magi mot inter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Gilberto er vel fortsatt på ferie og kommer til å misse seriestarten! Baptista har returnert til Real madrid(heldigvis!) her er mitt lag: Almunia Sagna - Tourè - Gallas - Clichy Hleb - Fabregas - Denilson/Randall - Rosicky RvP- Eduardo Håper at Hoyte, Ebouè, Song, Fabianski og flere ungutter får prøve seg. Velger Hleb foran Ebouè pga. usportsligheter fra Ebouè's side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Jeg håper på dette laget hvis alle er tilbake: Almunia Sagna - Tourè - Gallas - Clichy Eboue - Fabregas - Diaby - Rosicky RvP - Ade Etter pause kommer hleb og walcott inn på kantene, mens Dudu og Bendtner kommer inn på topp. Flamini og Denilson inn på midten. Eventuelt starte med Fabregas og Flamini og bytte de med Denilson og Diaby etter pause. De bakre rekkene trenger bedre samarbeid så jeg ønsker at det skal være uendret i forsvar gjennom hele kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Jeg håper på dette laget hvis alle er tilbake: Almunia Sagna - Tourè - Gallas - Clichy Eboue - Fabregas - Diaby - Rosicky RvP - Ade Etter pause kommer hleb og walcott inn på kantene, mens Dudu og Bendtner kommer inn på topp. Flamini og Denilson inn på midten. Eventuelt starte med Fabregas og Flamini og bytte de med Denilson og Diaby etter pause. De bakre rekkene trenger bedre samarbeid så jeg ønsker at det skal være uendret i forsvar gjennom hele kampen. Ja, jeg er enig i at de burde få bedre samarbeid, men har et lite håp om at Traorè eller Hoyte kan slå i gjennom på venstre back Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Jeg håper på dette laget hvis alle er tilbake: Almunia Sagna - Tourè - Gallas - Clichy Eboue - Fabregas - Diaby - Rosicky RvP - Ade Etter pause kommer hleb og walcott inn på kantene, mens Dudu og Bendtner kommer inn på topp. Flamini og Denilson inn på midten. Eventuelt starte med Fabregas og Flamini og bytte de med Denilson og Diaby etter pause. De bakre rekkene trenger bedre samarbeid så jeg ønsker at det skal være uendret i forsvar gjennom hele kampen. Ja, jeg er enig i at de burde få bedre samarbeid, men har et lite håp om at Traorè eller Hoyte kan slå i gjennom på venstre back Sagna og Clichy er to utrolig gode backer, så det trengs ikke forbedring der. Traore og Hoyte kommer nok til å få en del sjanser i år. Eboue skal spille Afrikamesterskap og Sagna trenger tross alt litt hvile iblant. Clichy er desverre ofte skada, så Traore skal nok få prøve seg en del, selv om jeg føler han fortsatt ikke er helt klar for PL. Gutten har dog et ekstremt potensiale og kommer til å gi Wenger hodebry de neste årene når vi da forhåpentligvis har to venstrebacker av ypperste kaliber Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted July 31, 2007 Author Report Share Posted July 31, 2007 Håper vi også kan dra i land Amsterdam cupen. Hvis vinner mot Lazio og Ajax. Så har vi Amsterdam Tournament nesten i boks. I første kamp tipper jeg en 2-0 seier. RvP og Bendtner på scoringslista! Laget jeg håper på : -----------------Almunia----------------- Sagna---Toure---------Gallas---Clichy Hleb-----Diaby---------Fabregas-Rosicky ----van Persie----------Adebayor------- Benk: Fabianski, Senderos, Djourou, Hoyte, Eboue, Flamini, Denilson, Walcott, Eduardo og Bendtner. Håper spesielt Eduardo, Walcott, Fabianski og Senderos får prøvd seg etter pause. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Gleder meg å se denne, blir min første pre-season kamp i år. Håper virkelig Wenger nå begynner å mer og mer sette en elver og da håper jeg disse 11 får sjansen fra start: Lehmann Sagna-Gallas-Toure-Clichy Eboue-Fabregas-Gilberto(!?)-Rosicky vanPersie-Adebayor Laget trenger sikkerhet om hvilke 11 som er Wengers utvalgte er. Noen som vet hva sskjer med Eduardo og Gilberto? Noen andre som sliter men noe skader eller? Reyes? Så lenge Arsenal ikke har akseptert noe bud på han er det jo Arsenal som er klubben hans. Hva med Baptista? Kjekt om noen som er mer oppdatert gidder å svare litt her. Gilberto er på ferie. Reyes er solgt. Baptista sendt tilbake til Real. Eduardo er vel med nedover tenker jeg. Håper også arbeidstillatelsen hans er i boks før denne kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Gleder meg å se denne, blir min første pre-season kamp i år. Håper virkelig Wenger nå begynner å mer og mer sette en elver og da håper jeg disse 11 får sjansen fra start: Lehmann Sagna-Gallas-Toure-Clichy Eboue-Fabregas-Gilberto(!?)-Rosicky vanPersie-Adebayor Laget trenger sikkerhet om hvilke 11 som er Wengers utvalgte er. Noen som vet hva sskjer med Eduardo og Gilberto? Noen andre som sliter men noe skader eller? Reyes? Så lenge Arsenal ikke har akseptert noe bud på han er det jo Arsenal som er klubben hans. Hva med Baptista? Kjekt om noen som er mer oppdatert gidder å svare litt her. Gilberto er på ferie. Reyes er solgt. Baptista sendt tilbake til Real. Eduardo er vel med nedover tenker jeg. Håper også arbeidstillatelsen hans er i boks før denne kampen. Eduardo kan spille selv om arbeidstillatelsen ikke er i orden. Arb.tillatelsen gjelder kun i England så han har lov å spille i utlandet BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted July 31, 2007 Report Share Posted July 31, 2007 Gleder meg å se denne, blir min første pre-season kamp i år. Håper virkelig Wenger nå begynner å mer og mer sette en elver og da håper jeg disse 11 får sjansen fra start: Lehmann Sagna-Gallas-Toure-Clichy Eboue-Fabregas-Gilberto(!?)-Rosicky vanPersie-Adebayor Laget trenger sikkerhet om hvilke 11 som er Wengers utvalgte er. Noen som vet hva sskjer med Eduardo og Gilberto? Noen andre som sliter men noe skader eller? Reyes? Så lenge Arsenal ikke har akseptert noe bud på han er det jo Arsenal som er klubben hans. Hva med Baptista? Kjekt om noen som er mer oppdatert gidder å svare litt her. Gilberto er på ferie. Reyes er solgt. Baptista sendt tilbake til Real. Eduardo er vel med nedover tenker jeg. Håper også arbeidstillatelsen hans er i boks før denne kampen. Eduardo kan spille selv om arbeidstillatelsen ikke er i orden. Arb.tillatelsen gjelder kun i England så han har lov å spille i utlandet BE Korrekt. Håper likevel arbeidstillatelsen hans er i boks før denne kampen, siden det er på torsdag det trolig skal avgjøres....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
freeway666 Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 På kampoppsettet her står d at kampen starter 18.30 engelsk tid..Men på Arsenal.com står 5.30 uk time å hvis ikke jeg tar feil nå så blir d 17.30 hvis man skriver d digitalt (eller no) jeg veit ikke jeg, vil bare være på den ca siden edit: nå så jeg at på Arsenal. com har de skrivd 6.30 et annet sted..så da er d sikkert riktig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 På kampoppsettet her står d at kampen starter 18.30 engelsk tid..Men på Arsenal.com står 5.30 uk time å hvis ikke jeg tar feil nå så blir d 17.30 hvis man skriver d digitalt (eller no) jeg veit ikke jeg, vil bare være på den ca siden edit: nå så jeg at på Arsenal. com har de skrivd 6.30 et annet sted..så da er d sikkert riktig Ser ut til at sendingene er ett optak og sendes en time forsinket... http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...re-season+games Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 1, 2007 Author Report Share Posted August 1, 2007 Litt usikker selv der, men den begynner nok rundt der. Skal sjekke litt i morgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 ATVO - Thu, Aug 2, 7.30pm (CET) = 6.30pm (UK) / Kick-off is 60 mins earlier. Så det er rett at kampen vises på ATVO ikke før en time etter start Dette er vel også tilfellet mot Ajax... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Fra Arsenal.com We'll be showing streaming video of both of Arsenal's games on a one hour delay. If you miss either of the matches we will also be providing in-depth match highlights shortly after the match! PLEASE NOTE: Due to UK broadcast rights restrictions we are being prevented from showing a live video stream for the Arsenal games but we can show both matches in FULL from an hour after the scheduled kick-off. We sincerely apologise for any inconvenience caused. Link to comment Share on other sites More sharing options...
9Reyes Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Ser fram te kampen i morra... Regner med Wenger bruker litt mer b-preget lag i dag enn det han gjør mot ajax på lørdag. Tror nok spillere som Ade, walcott, rosicky og kansje eduardo får starte siden de ikkje spillte i emirates cupen. Skal bli morro å se om Walcott har forbedret seg, fikk ikkje sett han mot salzburg og barnet... men ut i fra det e har hørt så spillte han meget meget bra. Tror dette laget starter.. Almunia Sagna Gallas Senderos Hoyte Walcott Diaby Denilson Rosicky Eduardo Ade Lehman, DJ, traore, eboue, van persie, flamini, hleb, toure, clichy, fabianski osv.... Får håpe vi fortsetter storspillet, og at Eduardo får puttet et slik at han får det viktige 1 målet bak seg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Noen som vet grunnen til at den blir vist en time senere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Noen som vet grunnen til at den blir vist en time senere? Det er visst noe rettigheter kan jeg tenke meg (bullshit!). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 ATVO viser ikke live, men kan det hende at en annen stream viser denne kampen direkte? Isåfall, kan noen hjelpe meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Alltid streams her : http://arsenalclips.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Forventer at Wenger stiller med sterkast mulig lag i kveld. Vil gjerne sjå Walcott og Adebayor tilbake. Lehmann Sagna - Toure - Gallas - Clichy Walcott - Fabregas - Diaby - Rosicky Ade - Van Persie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Adebayor er ikke med i troppen til Amsterdam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Noen som vet grunnen til at den blir vist en time senere? Det har med rettighetene. For de som lurer på hvor den går direkte så har Jeg har lest at den skal gå direkte på Sky Sport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted August 2, 2007 Author Report Share Posted August 2, 2007 Noen som vet hvem som dømmer kampen? Og hvem som er utilgjengelige til Amsterdam Tournament! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.