Jump to content

2007.08.02 Lazio B


hermz

Recommended Posts

SS Lazio-Arsenal FC

1-2 (Lazio: Pandev 40, Arsenal: Bendtner 19, da Silva 55)

2.August kl.18.30 Engelsk tid

 

14.gif

 

TV Kanaler:

Arsenal TV Online

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Lagene:

Arsenal

Almunia

Senderos

Clichy

Hoyte

Djourou

Traore

Song

Fabregas

Walcott

Bendtner

da Silva

 

Subs:

Rosicky

Toure

Flamini

Eboue

van Persie

Fabianski

Hleb

 

Lagene:

Lazio

Ballotta

Stendaro

Scaloni

Zauri

Cribari

Ledesma

Mauri

Behrami

Mutarelli

Pandev

Rocchi

 

Subs:

De Silvestri

del Nero

Mudingayi

Manfredini

Makinwa

Berni

Kolarov

 

Dommer::

Ukjent

 

Siste kamper:

Arsenal: U S S T S S

Lazio: T U S T U T

 

Hjemmesider:

Arsenal.com (Match menu)

SS Lazio.it

Amsterdam Tournament

 

Klipp fra kampen:

YouTube.com

Arsenalclips.tk

 

Tideligere vinnere:

1999 Lazio

2000 Barcelona

2001-2002-2003-2004 Ajax

2005 Arsenal

2006 Manchester United

 

Før avspark:

Emirates cup er ferdig, derfor er det en ny cup på papieret.

Denne gangen er det Amsterdam Tournament i Nederland.

Vi spiller først mot Lazio så mot Ajax 4. August.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg å se denne, blir min første pre-season kamp i år. Håper virkelig Wenger nå begynner å mer og mer sette en elver og da håper jeg disse 11 får sjansen fra start:

Lehmann

Sagna-Gallas-Toure-Clichy

Eboue-Fabregas-Gilberto(!?)-Rosicky

vanPersie-Adebayor

 

Laget trenger sikkerhet om hvilke 11 som er Wengers utvalgte er. Noen som vet hva sskjer med Eduardo og Gilberto? Noen andre som sliter men noe skader eller? Reyes? Så lenge Arsenal ikke har akseptert noe bud på han er det jo Arsenal som er klubben hans. Hva med Baptista?

 

Kjekt om noen som er mer oppdatert gidder å svare litt her.

Link to comment
Share on other sites

Gilberto er vel fortsatt på ferie og kommer til å misse seriestarten!

Baptista har returnert til Real madrid(heldigvis!)

 

her er mitt lag:

 

Almunia

 

Sagna - Tourè - Gallas - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Denilson/Randall - Rosicky

 

RvP- Eduardo

 

Håper at Hoyte, Ebouè, Song, Fabianski og flere ungutter får prøve seg.

Velger Hleb foran Ebouè pga. usportsligheter fra Ebouè's side.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på dette laget hvis alle er tilbake:

Almunia

 

Sagna - Tourè - Gallas - Clichy

 

Eboue - Fabregas - Diaby - Rosicky

 

RvP - Ade

 

Etter pause kommer hleb og walcott inn på kantene, mens Dudu og Bendtner kommer inn på topp. Flamini og Denilson inn på midten. Eventuelt starte med Fabregas og Flamini og bytte de med Denilson og Diaby etter pause.

 

De bakre rekkene trenger bedre samarbeid så jeg ønsker at det skal være uendret i forsvar gjennom hele kampen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på dette laget hvis alle er tilbake:

Almunia

 

Sagna - Tourè - Gallas - Clichy

 

Eboue - Fabregas - Diaby - Rosicky

 

RvP - Ade

 

Etter pause kommer hleb og walcott inn på kantene, mens Dudu og Bendtner kommer inn på topp. Flamini og Denilson inn på midten. Eventuelt starte med Fabregas og Flamini og bytte de med Denilson og Diaby etter pause.

 

De bakre rekkene trenger bedre samarbeid så jeg ønsker at det skal være uendret i forsvar gjennom hele kampen.

 

Ja, jeg er enig i at de burde få bedre samarbeid, men har et lite håp om at Traorè eller Hoyte kan slå i gjennom på venstre back :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på dette laget hvis alle er tilbake:

Almunia

 

Sagna - Tourè - Gallas - Clichy

 

Eboue - Fabregas - Diaby - Rosicky

 

RvP - Ade

 

Etter pause kommer hleb og walcott inn på kantene, mens Dudu og Bendtner kommer inn på topp. Flamini og Denilson inn på midten. Eventuelt starte med Fabregas og Flamini og bytte de med Denilson og Diaby etter pause.

 

De bakre rekkene trenger bedre samarbeid så jeg ønsker at det skal være uendret i forsvar gjennom hele kampen.

 

Ja, jeg er enig i at de burde få bedre samarbeid, men har et lite håp om at Traorè eller Hoyte kan slå i gjennom på venstre back :D

Sagna og Clichy er to utrolig gode backer, så det trengs ikke forbedring der. Traore og Hoyte kommer nok til å få en del sjanser i år. Eboue skal spille Afrikamesterskap og Sagna trenger tross alt litt hvile iblant. Clichy er desverre ofte skada, så Traore skal nok få prøve seg en del, selv om jeg føler han fortsatt ikke er helt klar for PL. Gutten har dog et ekstremt potensiale og kommer til å gi Wenger hodebry de neste årene når vi da forhåpentligvis har to venstrebacker av ypperste kaliber :)

Link to comment
Share on other sites

Håper vi også kan dra i land Amsterdam cupen. Hvis vinner mot Lazio og Ajax. Så har vi Amsterdam Tournament nesten i boks. I første kamp tipper jeg en 2-0 seier. RvP og Bendtner på scoringslista! ;)

Laget jeg håper på :

 

-----------------Almunia-----------------

Sagna---Toure---------Gallas---Clichy

Hleb-----Diaby---------Fabregas-Rosicky

----van Persie----------Adebayor-------

 

Benk: Fabianski, Senderos, Djourou, Hoyte, Eboue, Flamini, Denilson, Walcott, Eduardo og Bendtner.

Håper spesielt Eduardo, Walcott, Fabianski og Senderos får prøvd seg etter pause.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg å se denne, blir min første pre-season kamp i år. Håper virkelig Wenger nå begynner å mer og mer sette en elver og da håper jeg disse 11 får sjansen fra start:

Lehmann

Sagna-Gallas-Toure-Clichy

Eboue-Fabregas-Gilberto(!?)-Rosicky

vanPersie-Adebayor

 

Laget trenger sikkerhet om hvilke 11 som er Wengers utvalgte er. Noen som vet hva sskjer med Eduardo og Gilberto? Noen andre som sliter men noe skader eller? Reyes? Så lenge Arsenal ikke har akseptert noe bud på han er det jo Arsenal som er klubben hans. Hva med Baptista?

 

Kjekt om noen som er mer oppdatert gidder å svare litt her.

 

Gilberto er på ferie.

Reyes er solgt.

Baptista sendt tilbake til Real.

Eduardo er vel med nedover tenker jeg. Håper også arbeidstillatelsen hans er i boks før denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg å se denne, blir min første pre-season kamp i år. Håper virkelig Wenger nå begynner å mer og mer sette en elver og da håper jeg disse 11 får sjansen fra start:

Lehmann

Sagna-Gallas-Toure-Clichy

Eboue-Fabregas-Gilberto(!?)-Rosicky

vanPersie-Adebayor

 

Laget trenger sikkerhet om hvilke 11 som er Wengers utvalgte er. Noen som vet hva sskjer med Eduardo og Gilberto? Noen andre som sliter men noe skader eller? Reyes? Så lenge Arsenal ikke har akseptert noe bud på han er det jo Arsenal som er klubben hans. Hva med Baptista?

 

Kjekt om noen som er mer oppdatert gidder å svare litt her.

 

Gilberto er på ferie.

Reyes er solgt.

Baptista sendt tilbake til Real.

Eduardo er vel med nedover tenker jeg. Håper også arbeidstillatelsen hans er i boks før denne kampen.

 

Eduardo kan spille selv om arbeidstillatelsen ikke er i orden. Arb.tillatelsen gjelder kun i England så han har lov å spille i utlandet

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg å se denne, blir min første pre-season kamp i år. Håper virkelig Wenger nå begynner å mer og mer sette en elver og da håper jeg disse 11 får sjansen fra start:

Lehmann

Sagna-Gallas-Toure-Clichy

Eboue-Fabregas-Gilberto(!?)-Rosicky

vanPersie-Adebayor

 

Laget trenger sikkerhet om hvilke 11 som er Wengers utvalgte er. Noen som vet hva sskjer med Eduardo og Gilberto? Noen andre som sliter men noe skader eller? Reyes? Så lenge Arsenal ikke har akseptert noe bud på han er det jo Arsenal som er klubben hans. Hva med Baptista?

 

Kjekt om noen som er mer oppdatert gidder å svare litt her.

 

Gilberto er på ferie.

Reyes er solgt.

Baptista sendt tilbake til Real.

Eduardo er vel med nedover tenker jeg. Håper også arbeidstillatelsen hans er i boks før denne kampen.

 

Eduardo kan spille selv om arbeidstillatelsen ikke er i orden. Arb.tillatelsen gjelder kun i England så han har lov å spille i utlandet

 

BE

Korrekt. Håper likevel arbeidstillatelsen hans er i boks før denne kampen, siden det er på torsdag det trolig skal avgjøres.......

Link to comment
Share on other sites

På kampoppsettet her står d at kampen starter 18.30 engelsk tid..Men på Arsenal.com står 5.30 uk time å hvis ikke jeg tar feil nå så blir d 17.30 hvis man skriver d digitalt (eller no) jeg veit ikke jeg, vil bare være på den ca siden ;D

 

edit: nå så jeg at på Arsenal. com har de skrivd 6.30 et annet sted..så da er d sikkert riktig :P

Link to comment
Share on other sites

På kampoppsettet her står d at kampen starter 18.30 engelsk tid..Men på Arsenal.com står 5.30 uk time å hvis ikke jeg tar feil nå så blir d 17.30 hvis man skriver d digitalt (eller no) jeg veit ikke jeg, vil bare være på den ca siden ;D

 

edit: nå så jeg at på Arsenal. com har de skrivd 6.30 et annet sted..så da er d sikkert riktig :P

 

 

 

Ser ut til at sendingene er ett optak og sendes en time forsinket...

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...re-season+games

Link to comment
Share on other sites

Fra Arsenal.com

 

We'll be showing streaming video of both of Arsenal's games on a one hour delay. If you miss either of the matches we will also be providing in-depth match highlights shortly after the match!

 

PLEASE NOTE: Due to UK broadcast rights restrictions we are being prevented from showing a live video stream for the Arsenal games but we can show both matches in FULL from an hour after the scheduled kick-off. We sincerely apologise for any inconvenience caused.

Link to comment
Share on other sites

Ser fram te kampen i morra...

Regner med Wenger bruker litt mer b-preget lag i dag enn det han gjør mot ajax på lørdag.

Tror nok spillere som Ade, walcott, rosicky og kansje eduardo får starte siden de ikkje spillte i emirates cupen.

Skal bli morro å se om Walcott har forbedret seg, fikk ikkje sett han mot salzburg og barnet... men ut i fra det e har hørt så spillte han meget meget bra.

 

Tror dette laget starter..

 

Almunia

Sagna Gallas Senderos Hoyte

 

 

Walcott Diaby Denilson Rosicky

 

 

Eduardo Ade

 

Lehman, DJ, traore, eboue, van persie, flamini, hleb, toure, clichy, fabianski osv....

 

 

Får håpe vi fortsetter storspillet, og at Eduardo får puttet et slik at han får det viktige 1 målet bak seg..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...