Donaraz Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Har alltid lurt på om det er andre Goonere der ute som vil diskutere Arsenal 24/7... Har ikke en eneste Gooner på kontaktlisten min og det er mye enklere å diskutere ting på MSN. Vet ikke om det er tillatt å legge ut MSN-adressen sin her, men vil gjerne diskutere Arsenal med folk! Send bare en PM! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Men kjære deg, hva er det alle sammen gjør her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Har alltid lurt på om det er andre Goonere der ute som vil diskutere Arsenal 24/7... Har ikke en eneste Gooner på kontaktlisten min og det er mye enklere å diskutere ting på MSN. Vet ikke om det er tillatt å legge ut MSN-adressen sin her, men vil gjerne diskutere Arsenal med folk! Send bare en PM! Hvis du finner noen du vil diskutere Arsenal med, så kan du bare gå inn på profilen, så står kanskje msn-adressen der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Han mente det sikert bare godt da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 mh_arsenal@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 pondus__jokke@hotmail.com Kan si at jeg er veldig interessert i å diskutere kvalitetsfotball med medgooners... har bare en eksentrisk Liverpool supporter jeg diskuterer med på MSN, og han har kilometer tjukke Liverpool briller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir_k Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Jeg kan nå bare legge ut min jeg og da så kan den som vil legge den til Arsenal-fan92@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
rågge Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 roger_j4@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 hermy_arsenal@hotmail.com Bare å legge meg til, har en del av dere fra før av! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oedegaard Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Han mente det sikert bare godt da... Jada, jeg forstår det. Bare tullet litt. OT: stefanrisan@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 her er min: christiansolbakken@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 vegard_ev@hotmail.com Bare å legge meg til! Kjekt f eks at vi under en kamp kan diskutere på MSN isteden for alltid her inne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 vis noen er interesert i tl også, så er det bare og snakke:) gosu-enga@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Mi er joifisk@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Min er; frank1982norway@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 eia_m91@hotmail.com her! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Min er simen_afc@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Alle sitter spent og venter på msnen til chaz:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 daniel_arsenalfan@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 thomas_holland10@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Kan vel legge til min og da.. bjornarhuns@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 noen som skal være med på den fotball cupen i tønsberg neste helg? supporter cupen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 noen som skal være med på den fotball cupen i tønsberg neste helg? supporter cupen? er d supp.cup i tønsberg neste helg?? for arsenal medl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Bergkamp; Sjekk denne linken; http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=2962 Link to comment Share on other sites More sharing options...
baptista# Posted August 7, 2007 Report Share Posted August 7, 2007 Her er min haa_nessa@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.