Jump to content

Pressekonferanse


Egemannen

Recommended Posts

Først en liten ekstra melding: Etter kampen mot det Tyrkiske laget Genclerbirligi, sier AW rett ut i intervjuet at det IKKE er noe hold i ryktene rundt Anelka, så da var det greit.

 

Men over til hovedsaken min med denne tråden (har jeg lagt den feil så gjerne flytt den). Wenger har som vanlig et intervju med ArsenalTV Online etter kampen og intervjuet sier han følgende på sin flotte fransk-engelsk: "It was good, everybody played, cause we have no injuries at the moment - touch wood!" mens han sier det siste "touch wood" klapper han seg selv lett i bakhodet og smiler på sin sedvanlige lure måte.

Må si jeg lo godt da...hvis noen vet hvordan man evt legger ut dette som et videklipp et sted så gjør gjerne det...kanskje dette kan få Kim til å miste enda mer tro på proffessoren...ettersom han nå hinter til at hans hode er av tre?! :P

 

En moro liten sak var det nå likevel! :)

 

PS: for de av dere som ikke har ArsenalTV Online, det er absolutt godt investerte penger etter min mening. JEg slo til før kampen mot Barnet og har vel snart brukt mangfoldige timer der inne på¨intervjuer, scoringer og masse annet - Terningkast 6 :P

Link to comment
Share on other sites

Først en liten ekstra melding: Etter kampen mot det Tyrkiske laget Genclerbirligi, sier AW rett ut i intervjuet at det IKKE er noe hold i ryktene rundt Anelka, så da var det greit.

 

Men over til hovedsaken min med denne tråden (har jeg lagt den feil så gjerne flytt den). Wenger har som vanlig et intervju med ArsenalTV Online etter kampen og intervjuet sier han følgende på sin flotte fransk-engelsk: "It was good, everybody played, cause we have no injuries at the moment - touch wood!" mens han sier det siste "touch wood" klapper han seg selv lett i bakhodet og smiler på sin sedvanlige lure måte.

Må si jeg lo godt da...hvis noen vet hvordan man evt legger ut dette som et videklipp et sted så gjør gjerne det...kanskje dette kan få Kim til å miste enda mer tro på proffessoren...ettersom han nå hinter til at hans hode er av tre?! :P

 

En moro liten sak var det nå likevel! :)

 

PS: for de av dere som ikke har ArsenalTV Online, det er absolutt godt investerte penger etter min mening. JEg slo til før kampen mot Barnet og har vel snart brukt mangfoldige timer der inne på¨intervjuer, scoringer og masse annet - Terningkast 6 :P

 

Har tenkt på og melde meg inn eg også. Hvor mye koster det? Får vi noen fordeler med tanke på biletter, avslag på arsenal effekter eller lignende?

Link to comment
Share on other sites

Er det så viktig med avslag da? Alle pengene går jo til Arsenal, så da spiller det vel ingen rolle :P

 

Koster vel en 50-60 i mnd mener jeg å huske. Gå inn på Arsenal.com og se på ArsenalTV knappen oppe på menyen, så står prisene der. :)

Link to comment
Share on other sites

Viser ikke liga og andre ting som de store kanalene har rettighetene på, men de har alltid "høydepunkter" på plass hvis det skulle skje (gud forby) at man går glipp av en kamp.

 

Også har man intervjuer med spillere og manager/støtteapparat - samt litt "koselige" ting som gjør at man blir litt mer kjent med hver enkelt spiller. Satt her forigårs og så på "Firsts" av en del spillere, hvor de stilles spørsmål som "Første kamp for arsenal, første mål, første bil, første ditt og første dag" - god underholdning! Og samme med "Favourites" som da selvsagt går inn på favoritt-ting. Som farge, bil, posisjon, bane, publikum, følelse etc.

 

Det er så verdt de 3punda i måneden at jeg kan ikke få sagt det nok.

Link to comment
Share on other sites

Viser ikke liga og andre ting som de store kanalene har rettighetene på, men de har alltid "høydepunkter" på plass hvis det skulle skje (gud forby) at man går glipp av en kamp.

 

Også har man intervjuer med spillere og manager/støtteapparat - samt litt "koselige" ting som gjør at man blir litt mer kjent med hver enkelt spiller. Satt her forigårs og så på "Firsts" av en del spillere, hvor de stilles spørsmål som "Første kamp for arsenal, første mål, første bil, første ditt og første dag" - god underholdning! Og samme med "Favourites" som da selvsagt går inn på favoritt-ting. Som farge, bil, posisjon, bane, publikum, følelse etc.

 

Ja.. Mye bra og morsomt der! Toure tar kaka da, med det morsomme glimtet i øyet, og dialekten osvosv. Han er bare så utrolig morsom!:)

 

-"What is your favourite sound?"

-"'Sound', what is that?"

 

-"What is your favourite TV-game?"

-"Pro Evolution Soccer"

-"Are you any good?"

-"I can beat Adebayor!"

 

Heelt alvorlig! :)

Link to comment
Share on other sites

Ja mye moro. Digger at han er så dønn alvorlig og den diggbare aksenten han. Også beste målet hans så sier han målet Dennis Bergkamp putta mot n'castle. for de som ikke vet hvilket som menes så sjekk: http://www.youtube.com/watch?v=xLysnidD5tE

 

 

OGså må man elske hele fyren.. han stråler - og har ett sinnsykt avslappa og "happy" åsyn hele tiden. Herlig fyr.

 

Helmik, la du merke til latteren når han beskrev sin første bil? Toure må være en konge fyr utafor bana.

Link to comment
Share on other sites

Helmik, la du merke til latteren når han beskrev sin første bil? Toure må være en konge fyr utafor bana.

 

Hehe.. nei, ikke som jeg husker, men jeg husker at han lo da han prata om den!;)

 

Ja, han må jo være det. Han virker veldig kul å være rundt, og er sikker veldig god å ha i spillergruppen.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, morsomt Christian ;) Senderos må være en klisterhjerne uten like.

 

Ja tror Toure kanskje er den viktigste spilleren i gruppa hva angår humør og moral. Får håpe han blir livet ut, noe jeg tror - for fyren har hjerte.

Link to comment
Share on other sites

-"What is your favourite TV-game?"

-"Pro Evolution Soccer"

-"Are you any good?"

-"I can beat Adebayor!"

Artig liten quote den der ja.

 

Herlig at stjernene fatter hvilket av fotballspillene som er best. ;) Er forbausende mange om ikke en gang har hørt om PES.

Link to comment
Share on other sites

Wenger var virkelig i storform ja! :) Syns han også virket veldig utilpass når han hele tiden ble spørt om Anelka. Lurer på om det kan være noe på gang? Noe virker det i alle fall som om Wenger har på gang.

 

En annen ting. Så dere hvor fort Wenger stakk fra pressekonferansen? hehe. :P

Link to comment
Share on other sites

Denne er en av de heftigste jeg har sett på lenge, Wenger er i STORFORM!!!

 

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ress+conference

 

Hehe...morsomt :)

 

Journalistene er veldig opptatt av Anelka og om han kommer tilbake til Arsenal :P

 

Som vanlig er Wenger hemmelighetsfull ang. eventuelle nye kjøp og egentlig mener vi har det som trengs, men med alle skadene vi ofte har på spillerne tror jeg vi bør hente en eller to til.

 

Tipper det er evt. vingspillere som er aktuelt, men nå var jo Wenger veldig fornøyd Eboue og Clichy som bidro på kantene mot PSG så det spørs...

Clichy kommer uansett til å spille venstreback når sesongen starter. Traore er nok ikke helt klar for å spille så mye PL enda.

Jeg syns vi trenger en cover på venstre for Rosicky som ofte er skadet. En venstrebeint som kan drible og slå gode innlegg fra kanten.

Link to comment
Share on other sites

Wenger var virkelig i storform. Satt faktisk og lo under deler av intervjuet. Høydepunktet kom da den kvinnelige journalisten spurte om vi ikke burde signere noen nye kantspillere. Wenger gjorde journalisten til latter ved å spørre tilbake hva Theo spiller, før han besvartet spørsmålet selv med "his a winger".

 

Det virker som stemmningen i Arsenal troppen er høy og det er lenge siden Wenger har virket så fornøyd som det han gjør om dagen. Jeg gleder meg til dagens kamp og ikke minst seriestart 12 august! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...