Jump to content

Emirates-shopping


The Gunner

Recommended Posts

Jeg skal til Emirates stadium i sommerferien, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.. Jeg skal sannsynligvis kjøpe drakt, men vet noen hva den koster? Også lurer jeg på om det finnes en dvd fra sesongen 03/04. Jeg så nettopp denne, og ble helt rørt.. Savner Pires!! :blink: Og hvor ligger butikkene i forhold til Emirates Stadium?

 

Btw, jeg skal bruke ca. 100 pund

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til Emirates stadium i sommerferien, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.. Jeg skal sannsynligvis kjøpe drakt, men vet noen hva den koster? Også lurer jeg på om det finnes en dvd fra sesongen 03/04. Jeg så nettopp denne, og ble helt rørt.. Savner Pires!! :blink: Og hvor ligger butikkene i forhold til Emirates Stadium?

 

Btw, jeg skal bruke ca. 100 pund

 

 

du har jo suppoerter-sjappa all-arsenal som ligger på en måte innbakt i stadionet,ca 100 m fra selve banen

tipper jeg. husker ikke hva drakt koster. anbefaler å kjøpe et av bildene med ramme rundt - mange fine.

som f.eks når keown "angriper" van nistelrooy etter straffebommen. Herlig bilde... eller gamle higbury

God tur!

Link to comment
Share on other sites

Drakt koster 40 pund. Skal du trykke på navn og nummer kommer dette i tillegg. Når du kommer fra Arsenal station og går mot stadion, så vil det første du ser være All Arsenal shoppen. Dette er nord-siden av stadion. Dersom du går videre, forbi All Arsenal og langs gaten, så vil du etterhvert komme til The Armoury.

 

Her er link til et bilde jeg tok utenfor All Arsenal shoppen: http://www.imagehosted.net/img/S4020142JPG4e0767e4.JPG

 

Dersom du går opp trappene som er over inngangen til All Arsenal (Se bilde), så vil du komme inn mot det som er "selve" stadion.

Link to comment
Share on other sites

Supporter sjappa er prikken over i'en :blink:

Kjøpte borte drakt med etternavn,den kostet litt,men ikke alt for mye.

Masse fint å kjøpe der,kjøpte også noen fotoer til 1 £ per.stk.(Kjøpte Henry,Djourou og Toure)

I tilegg kjøpte jeg et skjerf til 4 eller 5 £ tror jeg.

 

Du burde glede deg :)

Link to comment
Share on other sites

Ja ! De må ha den samme hjemmdrakten som i fjor, men bortedrakten blir ikke den samme :blink: Så hjemmedrakt trenger du kansje ikke å kjøpe før etterkampen viss du har fra før ;)

Link to comment
Share on other sites

Drakt koster 40 pund. Skal du trykke på navn og nummer kommer dette i tillegg. Når du kommer fra Arsenal station og går mot stadion, så vil det første du ser være All Arsenal shoppen. Dette er nord-siden av stadion. Dersom du går videre, forbi All Arsenal og langs gaten, så vil du etterhvert komme til The Armoury.

 

Her er link til et bilde jeg tok utenfor All Arsenal shoppen: http://www.imagehosted.net/img/S4020142JPG4e0767e4.JPG

 

Dersom du går opp trappene som er over inngangen til All Arsenal (Se bilde), så vil du komme inn mot det som er "selve" stadion.

 

Dette handler ikke noe om det du skrev, men da jeg så bildet ditt (kongen av queens) begynte jeg å tenke på hvordan Arthur Spooner hadde gjort det som trener for Arsenal...:blink:

Link to comment
Share on other sites

Drakt koster 40 pund. Skal du trykke på navn og nummer kommer dette i tillegg. Når du kommer fra Arsenal station og går mot stadion, så vil det første du ser være All Arsenal shoppen. Dette er nord-siden av stadion. Dersom du går videre, forbi All Arsenal og langs gaten, så vil du etterhvert komme til The Armoury.

 

Her er link til et bilde jeg tok utenfor All Arsenal shoppen: http://www.imagehosted.net/img/S4020142JPG4e0767e4.JPG

 

Dersom du går opp trappene som er over inngangen til All Arsenal (Se bilde), så vil du komme inn mot det som er "selve" stadion.

 

Dette handler ikke noe om det du skrev, men da jeg så bildet ditt (kongen av queens) begynte jeg å tenke på hvordan Arthur Spooner hadde gjort det som trener for Arsenal...;)

Beklager for å fortsette off-topic, men det hadde vel blitt som å se Mourinho i Arsenal :P

 

On topic, drar du på stadion er det ingen problem å finne shopene. The Armoury og All Arsenal er skiltet til og de ligger "på" stadion".

Link to comment
Share on other sites

Ja ! De må ha den samme hjemmdrakten som i fjor, men bortedrakten blir ikke den samme :P Så hjemmedrakt trenger du kansje ikke å kjøpe før etterkampen viss du har fra før ;)

 

helt sikker på at vi skal ha den samme hjemmedrakta?? har jo skifta drakta på en eller annen måte i gud veit hvor mange sesonger på rad, til tross for samme sponsor i flere av årene. vil tro det blir en liten forandring på en eller annen måte jeg da....

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til Emirates stadium i sommerferien, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.. Jeg skal sannsynligvis kjøpe drakt, men vet noen hva den koster? Også lurer jeg på om det finnes en dvd fra sesongen 03/04. Jeg så nettopp denne, og ble helt rørt.. Savner Pires!! :P Og hvor ligger butikkene i forhold til Emirates Stadium?

 

Btw, jeg skal bruke ca. 100 pund

 

 

Drakten koster oopptil 600 kr

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til Emirates stadium i sommerferien, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.. Jeg skal sannsynligvis kjøpe drakt, men vet noen hva den koster? Også lurer jeg på om det finnes en dvd fra sesongen 03/04. Jeg så nettopp denne, og ble helt rørt.. Savner Pires!! :P Og hvor ligger butikkene i forhold til Emirates Stadium?

 

Btw, jeg skal bruke ca. 100 pund

 

 

Drakten koster oopptil 600 kr

Opptil?

Tror jeg betalte ca.700 kr,for bortedrakten,men det var med trykk ;)

Link to comment
Share on other sites

Oi, her var det mange delte meninger!! ;) Imers sier 40£, arsenal-10 sier opptil 600 kr og Hermz sier 700 :huh:

Kan faktisk stemme det Arsenal-10 sa,så litt på Arsenal.com ;)

Så trekker tilbake det,men uansett så koster det litt!

 

Og du burde kjøpe fotoer,mange fine bilder :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til Emirates stadium i sommerferien, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.. Jeg skal sannsynligvis kjøpe drakt, men vet noen hva den koster? Også lurer jeg på om det finnes en dvd fra sesongen 03/04. Jeg så nettopp denne, og ble helt rørt.. Savner Pires!! :huh: Og hvor ligger butikkene i forhold til Emirates Stadium?

 

Btw, jeg skal bruke ca. 100 pund

Ser du også spør etter sesong dvd. Jeg kjøpte nylig 03/04 dvd'n fra amazon, anbefaler deg å gjør det samme.

Her er en link med alle Arsenal dvd'er Amazon har Bra utvalg!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal til Emirates stadium i sommerferien, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe.. Jeg skal sannsynligvis kjøpe drakt, men vet noen hva den koster? Også lurer jeg på om det finnes en dvd fra sesongen 03/04. Jeg så nettopp denne, og ble helt rørt.. Savner Pires!! :huh: Og hvor ligger butikkene i forhold til Emirates Stadium?

 

Btw, jeg skal bruke ca. 100 pund

Ser du også spør etter sesong dvd. Jeg kjøpte nylig 03/04 dvd'n fra amazon, anbefaler deg å gjør det samme.

Her er en link med alle Arsenal dvd'er Amazon har Bra utvalg!

 

Takk for linken!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Drakt koster 40 pund. Skal du trykke på navn og nummer kommer dette i tillegg. Når du kommer fra Arsenal station og går mot stadion, så vil det første du ser være All Arsenal shoppen. Dette er nord-siden av stadion. Dersom du går videre, forbi All Arsenal og langs gaten, så vil du etterhvert komme til The Armoury.

 

Her er link til et bilde jeg tok utenfor All Arsenal shoppen: http://www.imagehosted.net/img/S4020142JPG4e0767e4.JPG

 

Dersom du går opp trappene som er over inngangen til All Arsenal (Se bilde), så vil du komme inn mot det som er "selve" stadion.

 

Dette handler ikke noe om det du skrev, men da jeg så bildet ditt (kongen av queens) begynte jeg å tenke på hvordan Arthur Spooner hadde gjort det som trener for Arsenal...;)

Beklager for å fortsette off-topic, men det hadde vel blitt som å se Mourinho i Arsenal ;)

 

 

En lett blanding av det, og Tom Nordlie. En hissig liten plugg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...