Jump to content

East Stirlingshire


Cesc-15

Recommended Posts

Tar jeg ikke helt feil er de Norges 4. største supporterklubb,.

Supporterklubben ble startet for noen få dager siden av Johan Golden og Henrik elvestad som

har vært over å besøkt klubben og sendt innslaget i Golden Goal..

 

I skrivende stund har de 2097 medlemmer..

 

Klubben har havnet sist i den laveste divisjonen i Skottland de 4 siste sesongene ;)

 

Her er en link? til hjemmesiden...

Link to comment
Share on other sites

Meldte meg inn jeg :D hehe.

Rimelig mange som har meldt seg inn gitt i løpet av den korte stunden supporterklubben har eksistert. Artig at det er en nordmann i klubben også, har aldri hørt om han før. (ikke så rart kanskje) ;)

Link to comment
Share on other sites

Holder med et lag på de britiske øyer eg og det er Arsenal.

 

Det er nå HERLIG ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Tar jeg ikke feil skal Arsenalflopp Ian Ure ha vært både manager og spiller der. Også Alex Fergurson har trent laget. Så Golden Goal idag, morsomt! 10 pund i uka er mye for en norsk "proff" i utlandet :P

 

Ian Ure en flop? Hva mener du?

Link to comment
Share on other sites

Tar jeg ikke helt feil er de Norges 4. største supporterklubb,.

Supporterklubben ble startet for noen få dager siden av Johan Golden og Henrik elvestad som

har vært over å besøkt klubben og sendt innslaget i Golden Goal..

 

I skrivende stund har de 2097 medlemmer..

 

Klubben har havnet sist i den laveste divisjonen i Skottland de 4 siste sesongene :P

 

Her er en link? til hjemmesiden...

 

Hvem ligger på de 3 plassene over? (Rekkefølgen)

Og hvor mange er vi egentlig?

Link to comment
Share on other sites

United er den største med rundt 30 000, Liverpool har 22000, Arsenal 4300, Tottenham 2000, Leeds 1600, Newcastle 1500, og Manchester City 1000. Dette er ca.tall.

 

Det kan også nevnes at Chelsea har 450, Celtic 300, Everton 500.

Link to comment
Share on other sites

Tøft at det er så mange medlemmer! Har allerede besøkt siden et par ganger. Men medlem skal jeg ikke bli...Tøft at Golden og Elvestad ''styrer'' sida. Har tilog med sett at det er en liten supporter shop der :P

 

Jeg skal over å se på dem til neste år :P

Neida,litt drøyt...

Link to comment
Share on other sites

United er den største med rundt 30 000, Liverpool har 22000, Arsenal 4300, Tottenham 2000, Leeds 1600, Newcastle 1500, og Manchester City 1000. Dette er ca.tall.

 

Det kan også nevnes at Chelsea har 450, Celtic 300, Everton 500.

 

Chelsea har vel meir enn d? ikkje det at e bryr meg, men d virka lite :P

Link to comment
Share on other sites

United er den største med rundt 30 000, Liverpool har 22000, Arsenal 4300, Tottenham 2000, Leeds 1600, Newcastle 1500, og Manchester City 1000. Dette er ca.tall.

 

Det kan også nevnes at Chelsea har 450, Celtic 300, Everton 500.

Merk at Manutd og L'pools medlemstall er for hele skandinavia...tror jeg. Klubbene heter hvertfall noe med "scandinavian branch..."

Link to comment
Share on other sites

United er den største med rundt 30 000, Liverpool har 22000, Arsenal 4300, Tottenham 2000, Leeds 1600, Newcastle 1500, og Manchester City 1000. Dette er ca.tall.

 

Det kan også nevnes at Chelsea har 450, Celtic 300, Everton 500.

 

Chelsea har vel meir enn d? ikkje det at e bryr meg, men d virka lite :P

I følge supporterunionen er 450 det korrekte tallet pr. 2005 (Har nok vokst etter det da men):

http://www.supporterunionen.no/viewpage.php?page_id=15

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Fra siden:

Søndag kveld passerte vi i Norwayshire 6000 medlemmer, og nytter dermed sjansen til å klappe oss selv litt ekstra på skuldren. Vi har nå passert Arsenal med god margin, og er den tredje største fanklubben i Norge, etter Manchester United og Liverpool.

Kanskje ikke så rart de passerer oss, Norwayshire har jo gratis kontigent. Hadde vi også hatt det ville jo vi vært 5 ganger flere enn det vi er idag! :)

 

Heller en "liten" supporterklubb hvor alle er ekte Arsenal-fans, ikke noe svære greier hvor halvparten bare er hobbysupportere/medgangssupportere. :)

 

175,- i året er så absolutt verdt det.

Link to comment
Share on other sites

Fra siden:

Søndag kveld passerte vi i Norwayshire 6000 medlemmer, og nytter dermed sjansen til å klappe oss selv litt ekstra på skuldren. Vi har nå passert Arsenal med god margin, og er den tredje største fanklubben i Norge, etter Manchester United og Liverpool.

Kanskje ikke så rart de passerer oss, Norwayshire har jo gratis kontigent. Hadde vi også hatt det ville jo vi vært 5 ganger flere enn det vi er idag! :)

 

Heller en "liten" supporterklubb hvor alle er ekte Arsenal-fans, ikke noe svære greier hvor halvparten bare er hobbysupportere/medgangssupportere. :)

 

175,- i året er så absolutt verdt det.

Så enig, så enig. Blir jo ingen ekte supporterklubb når hvem som helst kan melde seg på gratis.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er tåpelig av dem å sette seg høyere enn Arsenal Norway bare på grunn av hobbysupportere som aldri hadde hørt om klubben før den kom med på Golden Goal, og registrerte seg bare på grunn av at de sa de skulle gjøre det. Det er jo ingen aktive medlemmer på den siden.

 

Tok meg friheten til å besøke forumet deres. Her har vi jo tallene svart på hvitt:

 

- 482 medlemmer - 461 innlegg, altså mer medlemmer av forumet enn innlegg.

 

Norwayshire - 7 temaer

Reiser - 6 temaer

Fotball generelt - 19 temaer

English section - 12 temaer

Link to comment
Share on other sites

Enig. En tittel som norges tredje største supporter klubb skal de ikke få beholde. Tross alt det er vel max 10 virkelige Shire supportere der, og en del Arsenal, Liverpool og United osv, så det burde ikke telle. Og forumet sier sitt ja. Det er sikkert mange som meldte seg inn og aldri siden har besøkt siden også.

For 175 kr er verdt å være medlem her ja, om det hadde været gratis hadde vi dog vært mange flere. Så Arsenal Norway - norges tredje største supporterklubb i Norge!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...