Jump to content

Fk Fotball


Daggy

Recommended Posts

Jeg ville lage en hyllest tråd til dette fantastiske programmet. Regner med det er flere enn meg som slenger seg på sofaen, eller setter seg på terassen på søndager for å nyte 2 timer med musikk og masse interresant fotball stoff?

 

Hver søndag på NRK P3 fra kl.12.00-14.00

Har du ikke fått med deg sendinga, kan du laste ned podcast versjon. Dvs all snakkinga, men ikke noe musikk.

Er du ukjent med podcast, finnes info her:NRK Podcast

 

Da vil den automatisk se etter nye opptak hver gang du starter iTunes, og laster ned av seg selv. Genialt enkelt!

Link to comment
Share on other sites

jeg har lest en bok som heter FK FOTBALL VM 2006. drit tøff bok om alt som hendte under VM i tyskland.

 

EN BOK DET ER VÆRT Å LESE!!

 

Den er skrevet av disse 2 tottenham supporterne, som desverre er negative til alt med arsenal å gjøre. men både programmet og boka er vært å få en bit av!

Link to comment
Share on other sites

Høres spennde ut!

Skal jammen sette meg ned på søndagen,og lytte...

*spent* =D

Er det ikke to scum supportere som driver programmet?

 

Da dropper jeg det hvis de bare sier negativt om vårt kjære Arsenal...

Scum er noe tull! Lenge leve Arsenal!

 

Foresten er det de tullingene som er på NRK ? det er noe Fk Fotball greier der og!

Link to comment
Share on other sites

Greit nok, de er yids, men vil vel kalle de relativt nøytrale på sending. Har aldri hørt dem bruke programmet sitt til å slenge med leppa om oss. Gi det en sjanse!

 

Piscator: Hva mener du med skjevhet?

Skjønte ikke den..

Link to comment
Share on other sites

Greit nok, de er yids, men vil vel kalle de relativt nøytrale på sending. Har aldri hørt dem bruke programmet sitt til å slenge med leppa om oss. Gi det en sjanse!

 

Piscator: Hva mener du med skjevhet?

Skjønte ikke den..

 

Jeg har hørt/sett på på langt nær alt av FK fotball, og mulig jeg tar feil, men så vidt jeg har registrert er alt som har med Arsenal GROVT underrepresentert i disse programmene. Det interessante er jo at det ikke en gang harseleres med det som eventuelt kunne vært harselert med når det gjelder Arsenal, og jo som definitivt ville kunne sortere under programmets profil; fotball og humor. Klubben er vel snarere nærmest forbigått med taushet, noe som kanskje er en bevisst redaksjonell strategi fra de som lager programmene? Og for meg blir jo dette uansett HELT FEIL i et program om fotball, og det er helt klart en skjevhet! :D

Link to comment
Share on other sites

Et meget godt program! Herlig å ha på i poden! Greit de er yids, men det virker faktisk som om de har skjønt at Arsenal er et bedre lag..Det er faktisk meget sjelden de harselerer med Arsenal.. Var litt frekk mot Hleb en gang, og kalte han spinkel og sånn..

Link to comment
Share on other sites

Fltt program. Drit nå i at de er yids da. De bruker ikke programmet med å herse med Arsenal. Elsker alle de fantastiske fotballsangene de har klart å grave opp :D

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke vi skal være så voldsomt høytidelig når det gjelder komikeres erting av laget vårt. Er jo bare tidig hvis de disser Arsenal litt da: Hleb kan vel med god grunn disses med tanke på hans spill i det siste.

 

Var jo en gang de disset Henry for å hysje på publikum etter scoring, synes det var litt feilslått i og med at jeg regner det må ha vært på bortebane. Er vel greit å hysje på selvsikre fans som blir eid.

 

Uansett;Jeg synes FK Fotball er et greit program og når en kan laste det ned på ipoden er det jo veldig aktuelt å høre på. Synes begge programlederne er ganske morsomme til tider, spesielt når de er sarkastiske.

Link to comment
Share on other sites

Fltt program. Drit nå i at de er yids da. De bruker ikke programmet med å herse med Arsenal. Elsker alle de fantastiske fotballsangene de har klart å grave opp :D

 

Det går an å "drite på" yids, ikke "drite i". De to tøffelheltene er yids, og dermed fortjener både de og programmet tyn. End of story.

Link to comment
Share on other sites

Fltt program. Drit nå i at de er yids da. De bruker ikke programmet med å herse med Arsenal. Elsker alle de fantastiske fotballsangene de har klart å grave opp :P

 

Det går an å "drite på" yids, ikke "drite i". De to tøffelheltene er yids, og dermed fortjener både de og programmet tyn. End of story.

 

Du er et ekte medmenneske :P

Link to comment
Share on other sites

Har aldri hørt om FK Fotball(?)

Noen som anbefaler det? Frister ikke så mye å lytte...

Lei av radio! :D

 

Jeg fortsetter å reklamere jeg, så ja, jeg anbefaler!

Radio er fint, du kan jo gjøre noe annet mens du hører på ;)

Last ned en podcast, så kan du jo finne ut om det er noe for deg ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Stemmer det, Hermz.

 

Nrk NETT-TV

Her kan man forøvrig høre Egon, en fast reporter for FK Fotball, komme opp med fem grunner til å hate Arsenal(relativt dårlige grunner, bortsett fra Michael Thomas). Han er Liverpool fan. Det beste er når han nevner at Arsene Wenger sa at `I think we can go through an entire league campaign without loosing`. Han syns det var en utrolig dum ting å si. (dette var før Unbeatable sesongen)

Veldig artig å sitte her idag å vite at godeste Wenger fikk rett! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...