clyde Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Har ikke lest noe om PES6 på forumet, så da tenkte jeg skulle hive opp noe. Hva syns dere om spillet? og hva syns dere er best av Fifa og PES? Selv spiller jeg PES bare på nettet..Har spilt ca 600 kamper på nett.. Man kan spille mot hvem man vil, og være med i forskjellige cuper..veldig artig! Tenkte hvis noen ville spille mot andre norske gooners kan vi avtale det her. Hvis det er en egen diskusjon om dette fra før; slett denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Det er lurt å søke litt før du lager ny topic.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Har ikke lest noe om PES6 på forumet, så da tenkte jeg skulle hive opp noe. Hva syns dere om spillet? og hva syns dere er best av Fifa og PES? Selv spiller jeg PES bare på nettet..Har spilt ca 600 kamper på nett.. Man kan spille mot hvem man vil, og være med i forskjellige cuper..veldig artig! Tenkte hvis noen ville spille mot andre norske gooners kan vi avtale det her. Hvis det er en egen diskusjon om dette fra før; slett denne hvilken side spiller du det på da Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Jeg er sikker på at jeg har lest en slik topic før, men jeg kan ikke finne den Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Tror ikke det er en tråd om pes her Men fifa osv.. er det Jeg spiller nokk pes6 på x-box ikke noe mer .. Men begynner å bli lei av det så Link to comment Share on other sites More sharing options...
clyde Posted April 20, 2007 Author Report Share Posted April 20, 2007 Det er lurt å søke litt før du lager ny topic.. Har vell gjort det da..fant ikke noe, og som jeg sa er det bare å slette den hvis det er en annen.. Oskar16; Hvilken side? hva mener du? en omgang på hver side..hehe;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Det er lurt å søke litt før du lager ny topic.. Har vell gjort det da..fant ikke noe, og som jeg sa er det bare å slette den hvis det er en annen.. Oskar16; Hvilken side? hva mener du? en omgang på hver side..hehe;) Han mener vel internett side Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 dette spilleer det beste fotball spillet frem til no. eneste minuse er lite folk på tribunene Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Det er lurt å søke litt før du lager ny topic.. Har vell gjort det da..fant ikke noe, og som jeg sa er det bare å slette den hvis det er en annen.. Oskar16; Hvilken side? hva mener du? en omgang på hver side..hehe;) Sorry, jeg kan bare huske at jeg har lest en topic med Fifa vs. PES, men jeg klarer ikke finne den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted April 21, 2007 Report Share Posted April 21, 2007 Det er lurt å søke litt før du lager ny topic.. Har vell gjort det da..fant ikke noe, og som jeg sa er det bare å slette den hvis det er en annen.. Oskar16; Hvilken side? hva mener du? en omgang på hver side..hehe;) Sorry, jeg kan bare huske at jeg har lest en topic med Fifa vs. PES, men jeg klarer ikke finne den http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=2492&st=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 22, 2007 Report Share Posted April 22, 2007 Det er lurt å søke litt før du lager ny topic.. Har vell gjort det da..fant ikke noe, og som jeg sa er det bare å slette den hvis det er en annen.. Oskar16; Hvilken side? hva mener du? en omgang på hver side..hehe;) Sorry, jeg kan bare huske at jeg har lest en topic med Fifa vs. PES, men jeg klarer ikke finne den http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=2492&st=0 Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.