Jump to content

Fifa Manager 07


The Gunner

Recommended Posts

Jeg har nettopp begynt med Arsenal. Det går ikke så bra, ettersom jeg spilte med helt feil taktikk :o Men jeg fant en bra taktikk og slo United 2-1 :ph34r: Laget mitt:

 

 

Akinfeev

 

Eboue Toure Gallas Clichy

 

Diaby

Fabregas Walcott

 

Baptista

 

Henry Adebayor/Adriano

 

 

 

I tillegg sliter jeg litt fordi Adriano ble skadet i 10 uker, og rett etter på ble Adebayor skadet i 6 uker. Da ble laget slik:

 

 

Akinfeev

 

Eboue Toure Gallas Clichy

 

Diaby

Fabregas Ljungberg

 

Baptista

 

Henry Walcott

Link to comment
Share on other sites

Husk og skrive lange kontrakter med spillere,jeg ble litt gira på og spille,og glemte kontraktene og sånn..og selg spillere når de er rundt en ca 32 :P ,for da hender d de legger opp,og da er d kjedelig og ikke få penger for dem.. :ph34r: :o Men du må jo ha Rosicky

Link to comment
Share on other sites

Har lastet ner begge spillene ;) Fm 07 er kanon ! men å spille med et godt lag feks. Arsenal er drit kjedelig ! Du vinner nesten alt .. men begynn me hull ellerno sånn mye kjekkere, har netopp rykt opp med Burnley :D Fifa 07 spiller jeg ikke så ofte liker ikke det så godt, men ambefaler sterkt å kjøpe/laste ned fm 07

Link to comment
Share on other sites

er det manager moden på fifa 07 det prates om? isåfall, den er så dårlig at jeg ikke har ord

 

spiller selv FM der atletico madrid er laget hvor braaten gjør suksess :D

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler Fm til alle og enhver, et fantastisk spill som du kommer til å elske fra første stund!! Jeg har også lagt med min historie i FM, jeg er nå i år 2011 eller 12 husker ikke helt... ;)

 

Jeg begynte med Dynamo Minsk i den hviterussiske toppdivisjonen. Der vant jeg både cupen og serien, var ikke så veldig vanskelig det da... Men høydepunktet var å komme til kvartfinalen i Euro Cupen, der jeg gikk ut mot Villareal, men jeg hadde tidligere slått ut storheter som West Ham og Sevilla.

 

Etter denne jobben gikk ferden over til serie B, der jeg rykket opp med Brescia, vant serien klart og eliteserien ventet.

 

Jeg gikk fra denne jobben på grunn av styrets manglende ambisjoner med henhold til spiller kjøp og neste stopp var Real Sociedad som lå på nedrykk i Primera med en halv sesong igjen og 10 poeng opp til sikker plass. Jeg klarte å lure Nicolas Millan til dette laget, en spiller som alle vet blir kjempegod og da var han allerede 17 år. Jeg sikret meg en 12 plass og fornyet kontrakt. Men neste sesong igjen var det på an igjen, styret halverte transfer og lønnsbudsjettet, slik at jeg ble tvunget til å selge unna spillere, jeg tok min hatt og gikk til Leicester i Championship i England.

 

Med Leicester kom høydepunktet mitt i FM, jeg satset ungt og friskt i championship spedd med noen gamle storheter, som Mickael Silvestre, Franck Quedreu, Aaron Mokoena og Sam Sodje. Pluss Matty Fryatt som er i leicester fra før, han er 19 når du starter spillet og her var han vel 23-24 år. Han knallet inn 27 serie mål og opprykket til PL var sikret på andre plass bak Derby.

 

Foran starten i PL hentet jeg inn ytterligere talenter+Fitz Hall fra Wigan, Niclas Jeppson(tror ikke han finnes) fra Svenske Trelleborg og Fredrik Ljungberg fra Bolton. Dette unge laget blandet med litt rutine ble en hit i PL og jeg vant utrolig nok ligaen i min første sesong i PL. Jeg tapte Fa cup finalen, men jeg vant Mikke Mus cupen da :) :D

 

I motsetning til de foregående klubbene viser Leicester styret ambisjoner, de har utvidet stadion anlegget, stort lønnsbudsjett og sist men i hvert fall ikke minst, et transfer budsjett på smått utrolige 22m£, med dette budsjettet skal jeg nok bite fra meg både i Europa og hjemlig serie. Har allerede hentet inn Nicolas Millan(som btw har blitt et vidunderbarn som vanlig) og Ledley King fra et Tottenham i Championship :lol: haha...

Dette er nok framtiden mine damer og herrer...

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler Fm til alle og enhver, et fantastisk spill som du kommer til å elske fra første stund!! Jeg har også lagt med min historie i FM, jeg er nå i år 2011 eller 12 husker ikke helt... ;)

 

Jeg begynte med Dynamo Minsk i den hviterussiske toppdivisjonen. Der vant jeg både cupen og serien, var ikke så veldig vanskelig det da... Men høydepunktet var å komme til kvartfinalen i Euro Cupen, der jeg gikk ut mot Villareal, men jeg hadde tidligere slått ut storheter som West Ham og Sevilla.

 

Etter denne jobben gikk ferden over til serie B, der jeg rykket opp med Brescia, vant serien klart og eliteserien ventet.

 

Jeg gikk fra denne jobben på grunn av styrets manglende ambisjoner med henhold til spiller kjøp og neste stopp var Real Sociedad som lå på nedrykk i Primera med en halv sesong igjen og 10 poeng opp til sikker plass. Jeg klarte å lure Nicolas Millan til dette laget, en spiller som alle vet blir kjempegod og da var han allerede 17 år. Jeg sikret meg en 12 plass og fornyet kontrakt. Men neste sesong igjen var det på an igjen, styret halverte transfer og lønnsbudsjettet, slik at jeg ble tvunget til å selge unna spillere, jeg tok min hatt og gikk til Leicester i Championship i England.

 

Med Leicester kom høydepunktet mitt i FM, jeg satset ungt og friskt i championship spedd med noen gamle storheter, som Mickael Silvestre, Franck Quedreu, Aaron Mokoena og Sam Sodje. Pluss Matty Fryatt som er i leicester fra før, han er 19 når du starter spillet og her var han vel 23-24 år. Han knallet inn 27 serie mål og opprykket til PL var sikret på andre plass bak Derby.

 

Foran starten i PL hentet jeg inn ytterligere talenter+Fitz Hall fra Wigan, Niclas Jeppson(tror ikke han finnes) fra Svenske Trelleborg og Fredrik Ljungberg fra Bolton. Dette unge laget blandet med litt rutine ble en hit i PL og jeg vant utrolig nok ligaen i min første sesong i PL. Jeg tapte Fa cup finalen, men jeg vant Mikke Mus cupen da :) :D

 

I motsetning til de foregående klubbene viser Leicester styret ambisjoner, de har utvidet stadion anlegget, stort lønnsbudsjett og sist men i hvert fall ikke minst, et transfer budsjett på smått utrolige 22m£, med dette budsjettet skal jeg nok bite fra meg både i Europa og hjemlig serie. Har allerede hentet inn Nicolas Millan(som btw har blitt et vidunderbarn som vanlig) og Ledley King fra et Tottenham i Championship :lol: haha...

Dette er nok framtiden mine damer og herrer...

 

Når du skriver "FM", mener du Fifa Manager eller Football Manager?

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler Fm til alle og enhver, et fantastisk spill som du kommer til å elske fra første stund!! Jeg har også lagt med min historie i FM, jeg er nå i år 2011 eller 12 husker ikke helt... ;)

 

Jeg begynte med Dynamo Minsk i den hviterussiske toppdivisjonen. Der vant jeg både cupen og serien, var ikke så veldig vanskelig det da... Men høydepunktet var å komme til kvartfinalen i Euro Cupen, der jeg gikk ut mot Villareal, men jeg hadde tidligere slått ut storheter som West Ham og Sevilla.

 

Etter denne jobben gikk ferden over til serie B, der jeg rykket opp med Brescia, vant serien klart og eliteserien ventet.

 

Jeg gikk fra denne jobben på grunn av styrets manglende ambisjoner med henhold til spiller kjøp og neste stopp var Real Sociedad som lå på nedrykk i Primera med en halv sesong igjen og 10 poeng opp til sikker plass. Jeg klarte å lure Nicolas Millan til dette laget, en spiller som alle vet blir kjempegod og da var han allerede 17 år. Jeg sikret meg en 12 plass og fornyet kontrakt. Men neste sesong igjen var det på an igjen, styret halverte transfer og lønnsbudsjettet, slik at jeg ble tvunget til å selge unna spillere, jeg tok min hatt og gikk til Leicester i Championship i England.

 

Med Leicester kom høydepunktet mitt i FM, jeg satset ungt og friskt i championship spedd med noen gamle storheter, som Mickael Silvestre, Franck Quedreu, Aaron Mokoena og Sam Sodje. Pluss Matty Fryatt som er i leicester fra før, han er 19 når du starter spillet og her var han vel 23-24 år. Han knallet inn 27 serie mål og opprykket til PL var sikret på andre plass bak Derby.

 

Foran starten i PL hentet jeg inn ytterligere talenter+Fitz Hall fra Wigan, Niclas Jeppson(tror ikke han finnes) fra Svenske Trelleborg og Fredrik Ljungberg fra Bolton. Dette unge laget blandet med litt rutine ble en hit i PL og jeg vant utrolig nok ligaen i min første sesong i PL. Jeg tapte Fa cup finalen, men jeg vant Mikke Mus cupen da :) :D

 

I motsetning til de foregående klubbene viser Leicester styret ambisjoner, de har utvidet stadion anlegget, stort lønnsbudsjett og sist men i hvert fall ikke minst, et transfer budsjett på smått utrolige 22m£, med dette budsjettet skal jeg nok bite fra meg både i Europa og hjemlig serie. Har allerede hentet inn Nicolas Millan(som btw har blitt et vidunderbarn som vanlig) og Ledley King fra et Tottenham i Championship :lol: haha...

Dette er nok framtiden mine damer og herrer...

 

Når du skriver "FM", mener du Fifa Manager eller Football Manager?

 

Hehe... Oooops, mener Football Manager, jeg ser jo nå at det var en stor tabbe å skrive FM ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Vurderer å kjøpe Manager spill, men hvem er best?

Er noen av dem til ps2?

Tusen takk hvis noen hadde gitt meg noen tips :P

 

Football Manager er genialt best;P

Tror vel egentlig du får de fleste managerspill til ps2, men personlig anbefaler jeg det mest på Pc.. føler at du har mye mer kontroll osv da;D

Link to comment
Share on other sites

Vurderer å kjøpe Manager spill, men hvem er best?

Er noen av dem til ps2?

Tusen takk hvis noen hadde gitt meg noen tips :P

 

Football Manager er genialt best;P

Tror vel egentlig du får de fleste managerspill til ps2, men personlig anbefaler jeg det mest på Pc.. føler at du har mye mer kontroll osv da;D

 

ok, da skal jeg på spille jakt imorra ;D tusen takk ;)

Link to comment
Share on other sites

Vurderer å kjøpe Manager spill, men hvem er best?

Er noen av dem til ps2?

Tusen takk hvis noen hadde gitt meg noen tips :D

 

Football Manager er genialt best;P

Tror vel egentlig du får de fleste managerspill til ps2, men personlig anbefaler jeg det mest på Pc.. føler at du har mye mer kontroll osv da;D

 

ok, da skal jeg på spille jakt imorra ;D tusen takk :P

 

Nå har jeg kjøpt det til PC, men jeg vet ikke om datan min er bra nok, er ikke noen super på data :D

så vill vel egentlig ikke ta av pakkninga for å så evt. finne ut at det ikke funker :P noen som veit hvordan/hvor jeg kan gjøre det? Tusen takk på forhånd :D

Link to comment
Share on other sites

Vurderer å kjøpe Manager spill, men hvem er best?

Er noen av dem til ps2?

Tusen takk hvis noen hadde gitt meg noen tips :D

 

Football Manager er genialt best;P

Tror vel egentlig du får de fleste managerspill til ps2, men personlig anbefaler jeg det mest på Pc.. føler at du har mye mer kontroll osv da;D

 

ok, da skal jeg på spille jakt imorra :P tusen takk :D

 

Nei, det skal du ikke!^^

Man kjøper ikke FM2007 når det bare er få dager/uker(?) til 2008 kommer ut. :D

 

Nei, selvsagt er dette ditt valg, men tipset mitt ville vært å vente.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...