The Gunner Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Er det noen som hadde noen vellykkede aprilsnarrer for to dager siden? Selv var det en dårlig dag for meg Klarte aldri komme på en god spøk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Skulle kansje skrevet denne i går da, men .. Hadde mange fine jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Er det noen som hadde noen vellykkede aprilsnarrer for to dager siden? Selv var det en dårlig dag for meg Klarte aldri komme på en god spøk... Ikke jeg heller,tror jeg ble lurt 7 ganger Gikk på Chaz sin å Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted April 3, 2007 Author Report Share Posted April 3, 2007 Skulle kansje skrevet denne i går da, men .. Hadde mange fine jeg Det var først i dag jeg kom på å lage den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 vi har nettopp kjøpt oss varmepumpe(2 uker siden) og søsteren min sa til pappa at det kom røyk ut av varmepumpen og pappaløp og hentet brannslukker apparat og når han kom inn i stuen ledde vi oss skakk i hel årets beste i fra min side Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Eg blei lurt 0 gonga men eg lurte ikkje noken heller no må eg vente eitt år til neste Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Jeg ble ikke lurt, og jeg lurte ingen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Lurte 1,men ble ikke lurt selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Jeg gjorde ikke så mye ut av den dagen. Så var ikke så interessant! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted April 4, 2007 Report Share Posted April 4, 2007 Var på Hovden, strålende vær og forhold til å renne slalom! Jeg lå i køya, far hadde stått opp, jeg sa: "Far, jeg føler meg ikke helt god" Og far ble jo redd for at ferien var ødelagt. Så når jeg endelig sa aprilsnarr, ble han helst sur; skal ikke tulle med sånt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Er det noen som hadde noen vellykkede aprilsnarrer for to dager siden? Selv var det en dårlig dag for meg Klarte aldri komme på en god spøk... Ikke jeg heller,tror jeg ble lurt 7 ganger Gikk på Chaz sin å Hva sa Chaz? Jeg prøvde og lure, men greide det ikke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted April 7, 2007 Report Share Posted April 7, 2007 Er det noen som hadde noen vellykkede aprilsnarrer for to dager siden? Selv var det en dårlig dag for meg Klarte aldri komme på en god spøk... Ikke jeg heller,tror jeg ble lurt 7 ganger Gikk på Chaz sin å Hva sa Chaz? Jeg prøvde og lure, men greide det ikke! Les denne tråden fra Chaz som ble postet på selveste 1. april, så skjønner du nok http://www.gunners.no/forum/index.php?showtopic=2824 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Aprilsnarr inne i bildet? ownd by turkish hackers!!... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.