Jump to content

Cuper - skal du delta?


Rosicky07

Recommended Posts

Vi MÅ på Lyngdalscupen. Faktisk Norges største cup i aldersgruppen 11-14 år da, nest største i Norge totalt, bak Norwaycup. Men hvert eneste år vinner et Lyngdal-lag en eller annen plass. Så blir nok å være her hjemme da, Lyngdalcupen kræsjer med Norwaycupen bevisst. Er selvfølge at vi er på den cupen, men vet ikke til neste år, da er vi for gamle. Og ikke minst: det er 90% rogalendinger i cupen, dårlig utvalg. :P :( ;) (neida folkens, veldig flott det) ;)

Link to comment
Share on other sites

Endret litt på tittelen, vil ikke spore av Fotball-meg-tråden helt.

 

Noen som skal på Dana Cup da? Vokst fra det selv, men dere som synes Norway Cup er artig har ikke opplevd nok ;)

Link to comment
Share on other sites

Endret litt på tittelen, vil ikke spore av Fotball-meg-tråden helt.

 

Noen som skal på Dana Cup da? Vokst fra det selv, men dere som synes Norway Cup er artig har ikke opplevd nok ;)

 

Var på Dana Cup og Norway Cup i min ungdom. Det var veldig stort.

Men vil nok sei at Dana Cup var det største. Øl og fotball i Danmark er gjevt.

 

Tilbake til topicen, så blir det kanskje til nød supportercupen for min del.

Link to comment
Share on other sites

Skal først til gothia cup med et lag som trenkte sårt en keeper så skal dit først ;) så skal jeg til Norway Cup med laget mitt :P HERLIG sommer sier bare jeg :(

Link to comment
Share on other sites

Vi MÅ på Lyngdalscupen. Faktisk Norges største cup i aldersgruppen 11-14 år da, nest største i Norge totalt, bak Norwaycup. Men hvert eneste år vinner et Lyngdal-lag en eller annen plass. Så blir nok å være her hjemme da, Lyngdalcupen kræsjer med Norwaycupen bevisst. Er selvfølge at vi er på den cupen, men vet ikke til neste år, da er vi for gamle. Og ikke minst: det er 90% rogalendinger i cupen, dårlig utvalg. :P :( ;) (neida folkens, veldig flott det) ;)

 

Feil. Vaulen Vårcup er Norge`s nest største turnering.

Link to comment
Share on other sites

Endret litt på tittelen, vil ikke spore av Fotball-meg-tråden helt.

 

Noen som skal på Dana Cup da? Vokst fra det selv, men dere som synes Norway Cup er artig har ikke opplevd nok ;)

 

Var på Dana Cup og Norway Cup i min ungdom. Det var veldig stort.

Men vil nok sei at Dana Cup var det største. Øl og fotball i Danmark er gjevt.

 

Tilbake til topicen, så blir det kanskje til nød supportercupen for min del.

 

 

 

Norway Cup og Dana Cup ja, det var tider det, mange gode minner der, ble bestemann i Norway Cup finalen i 98 :P , ble tap, 2 min før siste ekstraomgang var slutt, så litt bittert,hadde nok blitt tap uansett, de ledet på cornere. Tåplig regel det der med corner egntlig men dog, deilig med en stor gullstøvel hjemme :( .

 

En anne turnering jeg har gode minner rfa er Brande cup i danmark.¨

 

Og for å gå helt tibake til barndommen så husker jeg Bøketrollturneringa i Larvik, min første sleepover turnering ;)

Link to comment
Share on other sites

Vi MÅ på Lyngdalscupen. Faktisk Norges største cup i aldersgruppen 11-14 år da, nest største i Norge totalt, bak Norwaycup. Men hvert eneste år vinner et Lyngdal-lag en eller annen plass. Så blir nok å være her hjemme da, Lyngdalcupen kræsjer med Norwaycupen bevisst. Er selvfølge at vi er på den cupen, men vet ikke til neste år, da er vi for gamle. Og ikke minst: det er 90% rogalendinger i cupen, dårlig utvalg. :P :( ;) (neida folkens, veldig flott det) ;)

 

Feil. Vaulen Vårcup er Norge`s nest største turnering.

Takk, skal si ifra og klage ;)

Link to comment
Share on other sites

tonymontana: det var imponerende..Er du like god enda? Ja ja, eg var også med i 98, men vi ble slått ut av turneringen av Vard Haugesund i 16 dels finalen mener eg å huske.. EDIT: eg var også med på å vinne en fotball kamp på mynt kast faktisk, siden det sto likt i cornere! Men det var Norway Cup 97

Link to comment
Share on other sites

Endret litt på tittelen, vil ikke spore av Fotball-meg-tråden helt.

 

Noen som skal på Dana Cup da? Vokst fra det selv, men dere som synes Norway Cup er artig har ikke opplevd nok :(

Jeg skal på Dana Cup til sommeren og gleder meg (vi skal bo på sommerhus, med inndørs svømmebassen :P ) ;)

 

Jeg har egentlig ikke vært på noen "store" cuper før, men har bl.a. vært på Briskeby Cupen, Karneval Cupen og mange andre små cuper.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært på Norway Cup de to siste årene, så nå er det over kattegatt, og til Danmark.

 

Gleder meg helt sykt...

Håper det blir bedre vær i Danmark enn på Norway Cup, de to siste årene har vi nærmest druknet på Ekeberg :P

 

Spiller for Skudeneshavn sitt juniorlag BTW... ;)

Link to comment
Share on other sites

tonymontana: det var imponerende..Er du like god enda? Ja ja, eg var også med i 98, men vi ble slått ut av turneringen av Vard Haugesund i 16 dels finalen mener eg å huske.. EDIT: eg var også med på å vinne en fotball kamp på mynt kast faktisk, siden det sto likt i cornere! Men det var Norway Cup 97

 

Kan vel aldri kategorisere meg som god, men var aktiv noen år. Eller så aktiv som en lat keeper kan bli.

Per dags dato er nok pubmuskelen for stor til at eg har ei lovande karriere vidare.

Hadde en sesong i 7.divsjon i fjor som enda med opprykk, men tviler på at det var mi dyktigheit som sikra det opprykket, men gøy var det uansett.

 

Tilbake på småguttenivå tapte vi ei bronsefinale på nyttkast på den gjeve Jalmarcupen på Høddvoll.

Også har eg ei sølvmedalje frå Hessacup frå guttenivå.

 

På Dana cup var eg som junior uten at vi kom så veldig langt.

 

På Norway cup tapte vi foresten en av kampane i grunnspelet 10-0 mot eit albansk lag som seinare vann heile den årsklasse. Innbiller meg at eg gjekk tidlig på ungdomsskulen då, og dei albanske gutane var 10cm høgare enn oss i snitt og hadde nesten like bra skjeggvekst som eg har 12 år seinare.

So eg set min tvil til at dei var like gamle som oss, men det er ei anna sak.

Link to comment
Share on other sites

tonymontana: det var imponerende..Er du like god enda? Ja ja, eg var også med i 98, men vi ble slått ut av turneringen av Vard Haugesund i 16 dels finalen mener eg å huske.. EDIT: eg var også med på å vinne en fotball kamp på mynt kast faktisk, siden det sto likt i cornere! Men det var Norway Cup 97

 

Kan vel aldri kategorisere meg som god, men var aktiv noen år. Eller så aktiv som en lat keeper kan bli.

Per dags dato er nok pubmuskelen for stor til at eg har ei lovande karriere vidare.

Hadde en sesong i 7.divsjon i fjor som enda med opprykk, men tviler på at det var mi dyktigheit som sikra det opprykket, men gøy var det uansett.

 

 

 

heh, da er vi ganske like der, eg spiller i Bedriftserien og det kan vel sammenlignes med 5 eller 6 div vil eg tro..

Link to comment
Share on other sites

Men vil nok sei at Dana Cup var det største. Øl og fotball i Danmark er gjevt.

 

Støttes ;) .

 

Har forresten vore med å vunne Sørlandscupen i 2000. Som også gjorde at me tok med vandrepokalen heim til Stord.

Link to comment
Share on other sites

Vi MÅ på Lyngdalscupen. Faktisk Norges største cup i aldersgruppen 11-14 år da, nest største i Norge totalt, bak Norwaycup. Men hvert eneste år vinner et Lyngdal-lag en eller annen plass. Så blir nok å være her hjemme da, Lyngdalcupen kræsjer med Norwaycupen bevisst. Er selvfølge at vi er på den cupen, men vet ikke til neste år, da er vi for gamle. Og ikke minst: det er 90% rogalendinger i cupen, dårlig utvalg. ;) :( ;) (neida folkens, veldig flott det) ;)

 

Feil. Vaulen Vårcup er Norge`s nest største turnering.

 

Ehm..! Er ikkje Vareg Cup Norges nest største då? :huh:

 

Men skal selfølgelig til Norway Cup for tredje gong! Kan anbefalast!

Link to comment
Share on other sites

Vi MÅ på Lyngdalscupen. Faktisk Norges største cup i aldersgruppen 11-14 år da, nest største i Norge totalt, bak Norwaycup. Men hvert eneste år vinner et Lyngdal-lag en eller annen plass. Så blir nok å være her hjemme da, Lyngdalcupen kræsjer med Norwaycupen bevisst. Er selvfølge at vi er på den cupen, men vet ikke til neste år, da er vi for gamle. Og ikke minst: det er 90% rogalendinger i cupen, dårlig utvalg. ;) :huh: ;) (neida folkens, veldig flott det) :(

 

Feil. Vaulen Vårcup er Norge`s nest største turnering.

 

Korrekt ;) Synd at det kun er 2er laget vårt som er med der.. I sommer blir det selfølgelig Dana-cup for fjerde år på rad ;) Klubben vår er faktisk den klubbn som har stilt med mest lag på dana siden det startet ;) hoho

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...