Herlik Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 Lehmann Eboué Touré Gallas Clichy Hleb Gilberto S. Fabregas Rosicky v. Persie Henry Reserver. Almunia, Djourou, Diaby, Walcott og Adebayor Spillere som Baptista, Hoyte, Aliadière, Denilson, Senderos og Ljungberg er ikke engang i troppen. Jeg skjønner at det er tøff fight om plassene på laget. Og i tillegg når jeg hører rykter om at Ribery er kanskje på vei til Arsenal, blir ikke plass på laget noe lettere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 Lehmann Eboué Touré Gallas Clichy Hleb Gilberto S. Fabregas Rosicky v. Persie Henry Reserver. Almunia, Djourou, Diaby, Walcott og Adebayor Spillere som Baptista, Hoyte, Aliadière, Denilson, Senderos og Ljungberg er ikke engang i troppen. Jeg skjønner at det er tøff fight om plassene på laget. Og i tillegg når jeg hører rykter om at Ribery er kanskje på vei til Arsenal, blir ikke plass på laget noe lettere. Ganske likt det laget eg ville ha sett på bana.. men eg skulle so gjerne ha rydda plass for Denilson og Bendtner, men det blir vanskelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 Er det ikke nok slike tråder nå???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 Her mitt lag: Lehmann Eboue-Gallas-Toure-Clichy Diaby-Gilberto-Cesc-Rosicky v.Persie-Henry Innbytter: Almunia Djourou Denilson Hleb Adebayor Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted March 20, 2007 Report Share Posted March 20, 2007 Her mitt lag: Lehmann Eboue-Gallas-Toure-Clichy Diaby-Gilberto-Cesc-Rosicky v.Persie-Henry Innbytter: Almunia Djourou Denilson Hleb Adebayor Hva gjør Hleb på benken???? Ditt lag er VERDENS beste fotball-lag, Haakon. Men enig med imers, er nok av sånne tråder, nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Ja, Hleb fortjener ikke en benk plass men,men Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Hleb har selvfølgelig ingen ting på benken og gjøre,han er en viktig spiller,for Arsenals kjappe spill.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Fortjener han det???? Blander du han med Pedro Hleb, eller noe? Alexandr Hleb fortjener en plass på høyrevingen. Hvis det var Alexandr du mente bør du gå til en øyenlege, sånn at du kan se hvor fin fotball han spiller! Edit: Jeg så ikke ordet "ikke" i inlegget ditt, n1ck, sorry Men sier det til dere andre som mener at Hleb bør være på benken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Haha.. begynnte litt å lure når jeg leste det trodde du mente jeg burde skaffe meg briller siden jeg mente han fortjente en plass på høyrevingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted March 21, 2007 Report Share Posted March 21, 2007 Haha.. begynnte litt å lure når jeg leste det trodde du mente jeg burde skaffe meg briller siden jeg mente han fortjente en plass på høyrevingen Neida, min feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Diaby er også i kjempeform nå da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted March 22, 2007 Report Share Posted March 22, 2007 Joa,men Hleb er bedre..Diaby vil bli veldig stor i Arsenal de kommende årene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted March 23, 2007 Report Share Posted March 23, 2007 Lehmann Hoyte- Toure - Gallas - Clichy Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky Henry - RvP Subs: Almunia, Djourou, Denilson, Diaby og Adebayor Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted March 29, 2007 Report Share Posted March 29, 2007 Lehmann Hoyte- Toure - Gallas - Clichy Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky Henry - RvP Subs: Almunia, Djourou, Denilson, Diaby og Adebayor Får frysninger når jeg ser dette laget, men hvor er eboue ? Fortjener vell en plass på banen han og Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted March 29, 2007 Report Share Posted March 29, 2007 Lehmann Hoyte- Toure - Gallas - Clichy Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky Henry - RvP Subs: Almunia, Djourou, Denilson, Diaby og Adebayor Får frysninger når jeg ser dette laget, men hvor er eboue ? Fortjener vell en plass på banen han og Tja.. Hadde veldig vanskelig med å sette Eboue inn en plass men.. Hoyte går foran på høyre back hos meg iallefall. Hvis Hoyte måtte blitt byttet, måtte Djourou inn, mens Toure ut på høyre back.. Ser heller ingen ledig plass på benken til han.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted March 29, 2007 Report Share Posted March 29, 2007 Laget til trådstarter er jo en selvfølge, og til tider verdens beste fotballag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted March 29, 2007 Report Share Posted March 29, 2007 Laget til trådstarter er jo en selvfølge, og til tider verdens beste fotballag! Helt enig! Det går ikke ann sette sammen et bedre Arsenal-lag enn det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.