Jump to content

Her er beviset:


Trønderbart

Recommended Posts

Hm. Funker på min maskin. Er det fordi jeg i tillegg har det på harddsiken at den da funker på min pc?

Hva er det jeg har gjort feil? Bildet ligger ikke på noe lukket området på nett, men på ei åpen bloggside. Noen som har tips til hva jeg gjør feil da?

(Bildet får jeg opp også når noen har quotet det inn)

 

 

Til mod: Bare slett hele tråden hvis ingen har et fornuftig tips...

(Har brukt annet nettsted nå, funker det da?)

Link to comment
Share on other sites

Hm. Funker på min maskin. Er det fordi jeg i tillegg har det på harddsiken at den da funker på min pc?

Hva er det jeg har gjort feil? Bildet ligger ikke på noe lukket området på nett, men på ei åpen bloggside. Noen som har tips til hva jeg gjør feil da?

(Bildet får jeg opp også når noen har quotet det inn)

 

 

Til mod: Bare slett hele tråden hvis ingen har et fornuftig tips...

(Har brukt annet nettsted nå, funker det da?)

 

Hehe, nå funka det ja. Makalaust :)

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig The Gunner, hvor mange tror du hadde tatt seg bryet med å sjekke da i forhold til nå med egen tråd?

 

Tror nok det hadde vært en del færre.

Jeg vet ikke hvordan det er med andre, men jeg sjekker hver eneste post uansett!

Link to comment
Share on other sites

Helt ærlig The Gunner, hvor mange tror du hadde tatt seg bryet med å sjekke da i forhold til nå med egen tråd?

 

Tror nok det hadde vært en del færre.

Jeg vet ikke hvordan det er med andre, men jeg sjekker hver eneste post uansett!

 

Jeg å,er såpass mye på at jeg for tid til og lese nesten hver eneste post :)

Men en helt grei tråd.

Link to comment
Share on other sites

Samme her, ser om det er en sterk rød "IPB" eller en svak rød "IPB"

Jeg ser hver eneste post 7 dager i uka :)

 

ja :D

Men Taugooneren les det siste innlegget jeg har i din tråd,trenger nemlig hjelp...Den off topic tråden.

Hvet du hva jeg må gjøre??? :P

Link to comment
Share on other sites

Hehe, kult bilde :( Men jeg syntes det var litt unødvendig å lage en topic om et bilde. Du kunne eventuelt lagt det inn på Taugoonerens "Totalt Off Topic".

Men dette var jo ikke totalt off topic! :rolleyes: Hadde Gud derimot hatt trøya til Credit Agricole eller skøytelandslaget hadde det vært totalt off topic. Ergo, det var riktig av meg å starte en helt ny tråd ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...