Jump to content

Selge Denilson??


Ravenghost

Recommended Posts

Ser på Arsenal.no at Wenger vurderer interessen fra BMUnchen, Real og Barca om Denilson, og er villig til å la han gå for 4 mill. pund??? Er Arsenal.no en seriøs nettside??? Får ikke håpe det, for dette er jo helt latterlig. Denilson er verdt tre ganger mer enn det!!!

Link to comment
Share on other sites

Er Arsenal.no en seriøs nettside??? Får ikke håpe det, for dette er jo helt latterlig. Denilson er verdt tre ganger mer enn det!!!

 

Nei; www.arsenal.no er DEFINTIVT IKKE en seriøs nettside. Siden er IKKE drevet av Arsenal supportere, den er kun et spekulativ side som prøver å melke Arsenal supportere for penger. Siden bør boikottes av enhver seriøs Arsenal supporter.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt i tråden om www.gunners.no:

 

Jeg gjentar det som er skrevet på en annen tråd; enhver Gooner med respekt for seg selv holder seg LANGT vekke fra nettsiden www.arsenal.no. Fyren som driver nettstedet driver ren spekulasjon. Her kan dere blant annet se en domsavgjørelse fra domeneklagenemda:

 

http://www.norid.no/domenekonflikter/klagearkiv/brattas.html

 

Som sagt; skygg unna!

Link to comment
Share on other sites

Har sett spekulasjoner med dei nevnte laga. Men det er forskjell på at dei er interreserte og at Wenger vil selge. Wenger viser med tillitten han gir Denilson at han allerede er 3. valg sentralt på midten, og kommer ikkje til å selge han. Ikkje for £4 mill hvertfall. Nærmer bud seg £15 mill, så kanskje han vil begynne å vurdere det, men neppe før og kanskje ikkje då heller.

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat tatt en liten kjapp titt innom siden...

Det var ikke serlig mye og skryte av men den har kommet seg siden sist jeg så den :P ...

Forumet var elendig der...

http://www.arsenal.no/index.php?option=com...board&Itemid=29 bare admin. har skrevet der nesten.

PS:beklager litt off topic men det måtte bare sies :P

Det med Denilson er bare tull ball...

Link to comment
Share on other sites

Jaja, nå har de slettet mitt innlegg under gjesteboken også. Jeg skrev at det ikke var for Arsenal fans i Norge, men at Gunners.no var siden.

 

Jeg bare kikket innom arsenal.no for moroskyld. Siden vi "prater" så fælt om den nå. Når jeg kikket på gjesteboken så slo det meg: Har hele ungdomsskolen (no offence) vært innom og skrevet der?

 

"veldig kul side", "jeg synes det er deigg at dennne sia er norsk så jeg kan

kjønne alt", "Arsenalllll er best as", "Detta er ei driit bra side!!!", "Fantastisk side, blir å "henge" her ofte", "Hallo Veldii bra side.. hvor lang tid tar det å få sendt en Arsenal drakt? Skal på kamp snart, så jeg må få

meg den nye Hehe... Klem<3", "Hvis jeg skal gi dere et råd så bør dere prøve å få inn så mye nyheter som mulig. Hvis dere greier det så skal jeg bruke denne siden hver gang jeg skal se på nyheter om arsenal Bra at det har kommet en sånn norsk side. Hilsen STOR arsenal-fan" Kanskje jeg var litt stygg nå, men jeg klarte bare ikke dy meg etter å ha lest alle innleggene der :D

 

Jaja, men nok om det. Denilson mine damer og herrer. Han skal vi ikke selge!! Så langt denne sesongen har han slått til mer enn hva jeg har trodd og sikkert flere også. Blir spennende å se hvordan han utvikler seg videre. Ikke noe problem at andre store klubber sikler etter han heller, fordi det beviser jo bare at det er virkelig kvalitet vi har i laget vårt. :D

Link to comment
Share on other sites

Frank... ser du skrev at vi ikke skulle bli offenda... men desverre så må jeg nok bli det!:D Jeg vil ikke bli likestilt med de folka der!!^^

 

Men jeg tok meg også en titt innom.. skrev noe i gjesteboka. Prøvde å linke til www.gunners.no, men de bare sensurerte det..haha!

Link to comment
Share on other sites

måtte nesten kikke litt eg og.. var innpå Gallery og der såg eg bilde av Fabregas, Og på det eine bilde stod det Fabergas :D Ganske so skuffande at dei ikkje klara og skrive navne hans en gang.. ;D

men d kan jo dog hende at det ikkje va dei so lagde bilde da.. men,men... ikkje so mykje å skryte av der nei :D

Link to comment
Share on other sites

Litt barnslig å legge linker til gunners.no på den siden.. Er vel ikke noen vits i å rakke ned på noen som prøver å lage en ålreit arsenal side..? Er vel nok av ungdomsskole elever her inne og.. Er vel ikke så negativt det.. Fryktelig mye skrive feil på gunners.no forumet også..

Link to comment
Share on other sites

Nei; www.arsenal.no er DEFINTIVT IKKE en seriøs nettside. Siden er IKKE drevet av Arsenal supportere, den er kun et spekulativ side som prøver å melke Arsenal supportere for penger. Siden bør boikottes av enhver seriøs Arsenal supporter.

 

Arsenal.no blir neppe noen gullgruve i nærmeste fremtid. :)

Link to comment
Share on other sites

Litt barnslig å legge linker til gunners.no på den siden.. Er vel ikke noen vits i å rakke ned på noen som prøver å lage en ålreit arsenal side..? Er vel nok av ungdomsskole elever her inne og.. Er vel ikke så negativt det.. Fryktelig mye skrive feil på gunners.no forumet også..

 

www.arsenal.no er ingen "ålreit" Arsenal side. Det er et særdeles tvilsomt prosjekt som KUN er ute etter å loppe Arsenal supportere for penger. Seriøst så bør siden boikottes. Skriv ingen ting, la dritten være.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan de loppe oss for penger?

 

 

selvfølgelig kan de ikke loppe oss for penger, da må man eventuelt kjøpe noe av de, service eller noe sånt...

 

vet ikke om eieren får noe penger på eventulet hvor mange ip adresser som blir registrert\besøkende der, men det er bare å boikotte hele siden, bare tull og tøys hele greiene..

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan de loppe oss for penger?

 

Det er en høyst tvilsom geskjeft. Når makkverket startet prøvde de å fremstå som OFFISIELL supporterklubb for Arsenal i Norge. Med avtale med Arsenal FC. Løgn og fanteri. Solgte medlemsskap/pakker til en blodpris. Prøvde å selge turer gjennom en særdeles tvilsom turopperatør. Hele foretaget er noe forbannet humbug. Ikke skriv noe, hverken i gjestebok eller på forumet. Boikott nettstedet fullstendig, er min anbefaling.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan de loppe oss for penger?

 

Det er en høyst tvilsom geskjeft. Når makkverket startet prøvde de å fremstå som OFFISIELL supporterklubb for Arsenal i Norge. Med avtale med Arsenal FC. Løgn og fanteri. Solgte medlemsskap/pakker til en blodpris. Prøvde å selge turer gjennom en særdeles tvilsom turopperatør. Hele foretaget er noe forbannet humbug. Ikke skriv noe, hverken i gjestebok eller på forumet. Boikott nettstedet fullstendig, er min anbefaling.

 

Var det ikke samme person/ere som kjøpte opp leeds.no og everton.no?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...