fabregas14 Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Jeg så denne tragiske vidoen av Miklos Feher.. Det er ekstremt trist at noe sånt kan skje på en fotball bane!.. Men men.. Synes det var på tide og minnes Miklos Feher litt, hvis det i det hele tatt er noen som vet hvem han var.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Ungarn og Benfica. Jo, vet godt hvem han var. Dette hendte jo i kjølvannet av mer kjente Marc Vivien Foe... Tragisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabregas14 Posted March 5, 2007 Author Report Share Posted March 5, 2007 Ungarn og Benfica. Jo, vet godt hvem han var. Dette hendte jo i kjølvannet av mer kjente Marc Vivien Foe... Tragisk Ja.. Sant det.. Kan jo like så godt legge inn en av Marc vivian foe også: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar16 Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 Jeg sitter og griner nå etter å ha sett disse videoene Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 Her er annen film om Miki (er det Miki eller Miklos?) . Denne er også ufattelig trist!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 Huff, så trist Men hva er det som skjer med Miklos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 Dette er så utrolig trist at noe sånn kan skje Rest in peace ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 R.I.P.. Sitter med tårer i øyenene . Kanskje han ikke skulle fått gult kort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 Her er annen film om Miki (er det Miki eller Miklos?) . Denne er også ufattelig trist!! Kje_simen: Miklos var hans navn og Miki hans kallenavn.. Utrolig fælt at sånne ting skjer innen sport! taugooneren: "24 years old Milos Feher suffered a heart attack during a league game between Benfica and Victoria Guimaraes on 25th January 2004" Rest in peace, begge to! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted March 6, 2007 Report Share Posted March 6, 2007 Har vært tråder oppe før om begge disse to, angående hver deres "jubileum" for de grusomme dødsfallene. Helt tragisk! Tror jeg kan huske at jeg nesten grein når jeg så disse for første gang.. helt horribelt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabregas14 Posted March 6, 2007 Author Report Share Posted March 6, 2007 Det var rykter om at Miklos Feher døde først da han slo hode i bakken.. Han fikk prblemer med hjertet, men hvis han ikke hadde slått hode i bakken han hadde muligens ikke dødd.. Tragisk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Dette er alltid tragisk, er synd at sånt skal skje med så unge folk. Rest in Peace Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.