Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Greit å ha noe annet å sysle med om dagen, så ....

 

Ok. Da Arsenal kjøpte Peter Nicholas fra Crystal Palace gikk en Arsenalspiller den andre veien. Hvem?

 

Var det ikke en periode der hvor det var en 3-4 spillere som gikk fra ARsenal til Palace?

 

Jeg satser på David Price

Link to comment
Share on other sites

Da er det min tur da :D

 

Denne spilleren har spilt for Chelsea, Tottenham, QPR og Crystal Palace. Han sluttet sin karriere som spiller i Crystal Palace, og returnerte da til QPR som manager. Etter dette ble han manager i en langt større klubb utenfor England.

 

Hva heter mannen, og hvilken klubb ledet han utenfor England?

Link to comment
Share on other sites

Da er det min tur da :D

 

Denne spilleren har spilt for Chelsea, Tottenham, QPR og Crystal Palace. Han sluttet sin karriere som spiller i Crystal Palace, og returnerte da til QPR som manager. Etter dette ble han manager i en langt større klubb utenfor England.

 

Hva heter mannen, og hvilken klubb ledet han utenfor England?

 

Terry Venables, Barcelona

Link to comment
Share on other sites

Du er skummelt dyktig, Sir... Selv om det lå mye informasjon i lufta på den der :P (Venables er en fyr jeg forøvrig har sansen for)

 

Takk, takk.

 

Tidligere skotsk midtstopper.

Nåverende manager i som han selv har sagt det - "folkets klubb".

Har sin far ansatt som speider.

Link to comment
Share on other sites

Er nok "the Moyesiah" ja. Der var du kjapp, Orakelet!

 

Hah, satt å skrev i en annen tråd, og gikk ut i "hovedmenyen" akkurat nå Sir'ern posta tenker jeg :P og spørsmålet var vel litt lett kanskje... Moyes er kjent for det utsagnet der :P

 

Ja da tar jeg en igjen:

 

Spilleren jeg er ute etter var i mesteparten av sin karriere som spiller i Nottingham Forrest, og i 1980 vant han Europacupen med dem. Han spilte for det nord-irske landslaget, og var også kaptein der. Han har senere vært manager både i skottland og england.

Link to comment
Share on other sites

Hah, satt å skrev i en annen tråd, og gikk ut i "hovedmenyen" akkurat nå Sir'ern posta tenker jeg :P og spørsmålet var vel litt lett kanskje... Moyes er kjent for det utsagnet der :P

 

Ja da tar jeg en igjen:

 

Spilleren jeg er ute etter var i mesteparten av sin karriere som spiller i Nottingham Forrest, og i 1980 vant han Europacupen med dem. Han spilte for det nord-irske landslaget, og var også kaptein der. Han har senere vært manager både i skottland og england.

Martin O'Neill?

Link to comment
Share on other sites

Flott!

 

Noen hint om hvem jeg tenker paa:

 

-MBE

-76 landskamper

-Kaptein for klubb og landslag i alle aldersbestemte klasser

-Willie Maley (hint, hint)

-Vunnet UEFA u-18 ogsaa som kaptein

 

Enkelt vil jeg tro.

 

vil absolutt ikke si at dette var enkelt...

 

Gambler på Stuart Pearce...

Link to comment
Share on other sites

Huff.. selvsagt er det det... "Willie Maley" burde gjort det...

 

Hehe, ja var det alene jeg tok den på.. Var på en pub utenfor Celtic Park for noen år siden og sangen er fortsatt populær ;)

Link to comment
Share on other sites

Da slenger jeg ut en ny, før jeg tar kvelden med et stort smil om munnen :)

 

- Startet sin fotballkarriere i Parma

- Har spilt i en Engelsk PL-klubb, samt hatt et kort utlån til en annen klubb på fotballøya

- Han er nå tilbake i en klubb i hjemlandet, der Gabriel Batistuta hadde sine glansdager

Link to comment
Share on other sites

Da slenger jeg ut en ny, før jeg tar kvelden med et stort smil om munnen :)

 

- Startet sin fotballkarriere i Parma

- Har spilt i en Engelsk PL-klubb, samt hatt et kort utlån til en annen klubb på fotballøya

- Han er nå tilbake i en klubb i hjemlandet, der Gabriel Batistuta hadde sine glansdager

Hmm...Veron?

Link to comment
Share on other sites

Da slenger jeg ut en ny, før jeg tar kvelden med et stort smil om munnen :)

 

- Startet sin fotballkarriere i Parma

- Har spilt i en Engelsk PL-klubb, samt hatt et kort utlån til en annen klubb på fotballøya

- Han er nå tilbake i en klubb i hjemlandet, der Gabriel Batistuta hadde sine glansdager

Må være en italiener. Batistuta hadde sine glansdager i Fiorentina.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...