Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Tenkte først på Matthew Upson som spilte i 5-0 seieren mot Wimbledon i 97/98. Han har 28 landskamper inkl U-21. Men har bare spilt i 3 londonsklubber!

 

Så skjønner virkelig ikke hvem det kan være. Såvidt jeg kan se hadde vi to 5-0 seiere i 97/98-sesongen og ingen av de som var med i de seierne passer helt til spørsmålet.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte først på Matthew Upson som spilte i 5-0 seieren mot Wimbledon i 97/98. Han har 28 landskamper inkl U-21. Men har bare spilt i 3 londonsklubber!

 

Så skjønner virkelig ikke hvem det kan være. Såvidt jeg kan se hadde vi to 5-0 seiere i 97/98-sesongen og ingen av de som var med i de seierne passer helt til spørsmålet.

Du er utentvil inne på noe! Det var kanskje litt "lure" spm. Men med sterkdelaktig mener jeg ikke nøvendigvis at det er en Arsenal spiller.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte først på Matthew Upson som spilte i 5-0 seieren mot Wimbledon i 97/98. Han har 28 landskamper inkl U-21. Men har bare spilt i 3 londonsklubber!

 

Så skjønner virkelig ikke hvem det kan være. Såvidt jeg kan se hadde vi to 5-0 seiere i 97/98-sesongen og ingen av de som var med i de seierne passer helt til spørsmålet.

Du er utentvil inne på noe! Det var kanskje litt "lure" spm. Men med sterkdelaktig mener jeg ikke nøvendigvis at det er en Arsenal spiller.

Da er det nok en Wimbledon spiller :)

Husker ikke halve laget så må tippe Vinny Jones?

Link to comment
Share on other sites

Neil Sullivan!!!

Gratulere med riktig svar :) Dra igang en neste spm.

Aha, keeperen som slo rykket opp med Doncaster på bekostning av Leeds(mener han var bare utlånt i tillegg før de gjorde avtalen permanent senere) Også 'kjent' for Beckhams mål. Mener også han ba supporterne om å skrike bang eller noe sånt hver gang han tok utspark :)

Arti' kar

Link to comment
Share on other sites

Neil Sullivan!!!

Gratulere med riktig svar :) Dra igang en neste spm.

Aha, keeperen som slo rykket opp med Doncaster på bekostning av Leeds(mener han var bare utlånt i tillegg før de gjorde avtalen permanent senere) Også 'kjent' for Beckhams mål. Mener også han ba supporterne om å skrike bang eller noe sånt hver gang han tok utspark ;)

Arti' kar

Ja, han er en fin person, husker at jeg var på Highbury under 5-0 seieren. Satt rett bak målet hans i 2 omgang. Og en arsenal fan skreik til han: "Sullivan whats the score?" Da snudde han seg gliste og viste fingen. Uforglemmelig :)

Link to comment
Share on other sites

Tenkte først på Matthew Upson som spilte i 5-0 seieren mot Wimbledon i 97/98. Han har 28 landskamper inkl U-21. Men har bare spilt i 3 londonsklubber!

 

Så skjønner virkelig ikke hvem det kan være. Såvidt jeg kan se hadde vi to 5-0 seiere i 97/98-sesongen og ingen av de som var med i de seierne passer helt til spørsmålet.

Du er utentvil inne på noe! Det var kanskje litt "lure" spm. Men med sterkdelaktig mener jeg ikke nøvendigvis at det er en Arsenal spiller.

Neil Sullivan ja. Den var lur! Hang meg helt opp i at det skulle være en Arsenal-mann! Grublet fælt på den gitt :)

Link to comment
Share on other sites

Fransesco Totti (ble "beskyldt" for å ha pannebånd rundt halsen - som en hals)

Hvis du ser på hintet om at det er 15-20 år siden han var aktiv, så ser du nok at jeg dessverre må skuffe deg og si at det er feil...

 

Nytt hint: Selhurst Park

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...