Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Klarer kun å identifisere de tre nederste; Ole Martin Årst, Daniel Berg Hestad og Michael Barrantes. Kan det være at alle har vunnet kongepokalen?

 

EDIT: Når jeg tenker meg om så har ihvertfall alle de tre nedereste også scoret i cupfinalen.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Får ta opp igjen denne tråden jeg da!

 

- Har klubb rekord i denne klubben med antall spilte kamper.

- I en kamp mot Norwich satte han denne rekorden.

- Scoret mål i denne kampen. (For øvrig hans første i ligaen på over 6 år!!)

- Laget hans vant kampen etter at en legendarisk back hadde tatt sine 2 første straffer for denne klubben og scoret på begge.

- Han har 20 år i klubben som spiller.

- Han har spilt og vært manager for Leeds United.

- Hadde sin siste manager jobb i De Forente Arabiske Emirater.

- Er født i England, men har spilt en god del landskamper for et annet land.

- Han har en bror som også han har spilt sammen med på landslaget.

 

Hvem er spilleren jeg er ute etter?

 

 

Det bør kanskje være en grei skuring dette her, men vi får se nå da.. :)

Link to comment
Share on other sites

Sør-amerikaner som hadde sine glansdager på 90-tallet i Italia. Spillte for bl.a. Roma og Fiorentina, samt to andre klubber i Italia. Representerte landet sitt i VM 90,94 og 98. Han fikk med seg totalt 37 kamper og 11 mål på landslaget

Link to comment
Share on other sites

Spiller som har vunnet øverste liga i 3 forskjellige europeiske land. Spilte blant annet for et engelsk lag, hvor han ble den første spilleren med statborgerskap utenfor Europa som vant "player of the year" kåret av klubbens egne supportere. Har deltatt i 2 VM for sitt land, og står bokført med totalt ett mål i VM.

Link to comment
Share on other sites

Lynrask kantspiller som startet sin karriere i Middlesbrough. Fikk med seg 249 kamper og 26 mål før han byttet klubb. Tilbragte 6 år i sin nye klubb hvor han bl.a. var med å vinne serien før han flyttet sørover til Southampton hvor karrieren ble avsluttet

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...